Vierailija

Moniko tekee tätä kasarin pikaruokaa vielä nykyisinkin ? Ja nimenomaan ilman mitään kermoja, kasviksia tms sillä alkuperäisessä reseptissä ei ole kuin makaroni, jauheliha ja sipuli !

Meillä on tuota ruokalistalla juuri tänään :) Lapset tykkää, isäntä tykkää ja itsellä tuohon liittyy voimakasta lapsuusnostalgiaa.

• ylös 43
  • alas 1

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Haa! Juuri eilen tein, tuntee nimityksen huljunmulju. Mahtavan hyvää ja nopea tehdä.

• ylös 19
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Muistan kun äiti vähän väliä sanoi, että nyt on makaronimössöä ruoaksi. Jotenkin tunsin häpeää kun tuntui, että yleensä ruoilla on jokin oikea nimi, mutta meillä vaan syödään jotain mössöä. Jos joku kysyi, mitä söimme eilen, en kehdannut kertoa. Kai se ihan hyvää oli kuitenkin. :D

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään. Teen mieluummin makaronilaatikkoa.

Meillä taas mies tykkää paljon enemmän tästä makaronimössöstä, jossa on pelkkää keitettyä makaronia, jauhelihaa ja ketsuppia sekaisin kuin makaronilaatikosta.

Mä itse tekisin aina mielummin makaronilaatikkoa. Makaronilaatikko riittäis pidemmäksikin aikaa.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Toi on tosi hyvää ja mä taas tykkään paljon enemmän tosta kuin makaronilaatikosta! :)

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Huh, ja sitten olette lapsia tehneet vain syöttääksenne niille noin luokatonta ravintoa?! Jauhelihassa ja makaronissa ei ole niin mitään ravinteikasta. Lapset pois. 

• ylös 6
  • alas 49
Vierailija

Kommarin herkuksi tuota sanottiin koska makaroni-jauhelihamössö on kuulemma kommarien ruokatalouden huippu.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Meillä sitä kutsuttiin aina ihan vaan makaroniksi ja jauhelihaksi, mutta hiton hyväähän se oli, ja on edelleen. Tekisin sitä varmasti toisinaan myös lapsille, jos mulla sellaisia olisi.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään. Teen mieluummin makaronilaatikkoa.

Meillä taas mies tykkäaä paljon enemmän tästä makaronimössöstä, jossa on pelkkää keitettyä makaronia, jauhelihaa ja ketsuppia sekaisin kuin makaronilaatikosta.

Mä itse tekisin aina mielummin makaronilaatikkoa. Makaronilaatikko riittäis pidemmäksikin aikaa.

Voi kuvitella minkälainen mössö koko ukkosi on. Iso lapsi. 🤦‍♀️

• ylös 4
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan valmistanut tuollaista mössöä.

t. vm 1967

En ole minäkään 😊
t: vm 1956

Vierailija

Mä en ole ikinä kuullutkaan, mutta voisin kuvitella tekeväni.
Kertokaa ohje kuinka se tehdään.
Ja olen syntynyt -74.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan valmistanut tuollaista mössöä.

t. vm 1967

En minäkään eikä lapsuuskodissakaan ole ollut.

- 1973 synt.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.