Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin ihastukselle lapun

Vierailija
01.02.2018 |

Olen ollut jo puoli vuotta tosi ihastunut yhteen mieheen töissä. Se vaikuttaa kaikin puolin täydelliseltä ja sen katse ja hymy herättää niin voimakkaan tunteen mussa... se on niin kauhean kohtelias mulle, tekee palveluksia pyytämättä ja aina auttamassa. Ihan hirveän söpö ja kiltti. Aina kun katsoin sitä, se katsoi niin pitkään takaisin suoraan silmiin, että se olin aina minä joka käänsi katseen pois. Kerran kokeilin olla kääntämättä, ja pitkän kiusallisen tuijotustuokion jälkeen se hymyili ja vilkutti.

Työni loppui nyt ja halusin saada asiaan selvyyden, joten kun toissapäivänä oli sellainen harvinainen hetki, että oltiin hetken ajan kahdestaan, vein sille lapun jossa luki "halusin vain sanoa, että olet tosi suloinen". Oon niin nolo... :D

Tänään kun olin syömässä, se sujautti mulle lapun jonka se oli kirjottanu jo toissapäivänä: "kiitos kohteliaisuudesta. Onko sinulla töitä torstaina?"

Eli? Kuulostaa kohteliaalta torjunnalta minun korvaan. Halusi vain vastata jotakin kohteliasta. Ymmärsinkö oikein? En enää nää sitä :( tuntuu tosi vaikealta päästää toivosta irti :'(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kuulostaa torjunnalta?

Vierailija
2/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan hävettää niin paljon. Tavallaan olen iloinen että sain sanottua tuon sille, koska toissapäivänä se hymyili lappuni lukemisen jälkeen sillä tavalla, että vaikutti imarrellulta. Joten oon ilonen jos piristi. Mutta jos se olis ollu kiinnostunu, se olis varmaan vastannu jotaki muuta..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa torstaina tavata sut vapaa-ajalla?

Vierailija
4/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä nyt provo? Se kysyi,  oletko töissä torstaina = olisi kiinnostunut näkemään sinua ja tekemään jotain yhdessä. Tyyliin oletko vapaana silloin.

Vierailija
5/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kuulostaa torjunnalta?

Koska ei nähdä enää. Mulla ei ole sen yhteystietoja eikä sillä mun. Edes koko nimeä ei kumpikaan toisesta tiedä. Joten jos se olis laittanu vaikka puhelinnumeronsa siihen niin sitten olisi vaikuttanut kiinnostuneelta mun mielestä. Tai esim vastakehun.

Tosin en ihan ymmärrä tuon sen kysymyksen pointtia.

Ap

Vierailija
6/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä nyt provo? Se kysyi,  oletko töissä torstaina = olisi kiinnostunut näkemään sinua ja tekemään jotain yhdessä. Tyyliin oletko vapaana silloin.

Ei kun se siis kysyi olenko torstaina illalla töissä ja perään vielä että hän on. Taisin sen unohtaa. Siis että ollaanko yhtä aikaa.

Vierailija
7/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se"? Onko työkaverisi koira vai kenties marsu?

Vierailija
8/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se"? Onko työkaverisi koira vai kenties marsu?

Taitaa olla koiranpentu.

Miksi se laittoi mulle lapun tänään, johon oli toissapäivänä kirjoittanut kysymyksen että olenko tänään illalla töissä. Mikä tuon kysymyksen idea on? Torstai on nyt joka tapauksessa jo takana, eikä tulla enää näkemään tai juttelemaan.

Ap

Vierailija
9/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin tuon lapun sillä ajatuksella, että jos se sattuisi olemaan kiinnostunut, niin sen olisi helpompi tehdä aloite. Jos ei, niin sitten ei vaikka tarvitsisi vastata mitään.

Halusin vaan kuulla mielipiteitä tuosta sen vastauksesta, kun en oikein ymmärrä.

Ap

Vierailija
10/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höntti. Vuosisadan rakkaustarina oli tarjottimella ja sinä menit ja missasit sen.

Vierailija
11/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ap ja hänen ihastuksensa tyyliin n. 11-vuotiaita??

Eikö aikuinen ihminen - tässä tapauksessa oletettavasti ap - voisi kysyä vastapuolelta vaikkapa että "lähdetkö kahville viikonloppuna?" johon mies sitten sanoo joko ei tai kyllä. Jos jälkimmäistä, niin vaihdatte yhteystietoja ja siitä se juttu sitten etenee.

Vierailija
12/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä taida ymmärtää yhtään mistään mitään. 

Olisit sanonut miehelle / marsulle / koiranpennulle, ettet ole enää torstaina töissä, lopetat.

Noh, antaa olla.

Vierailija
13/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aikuinen ihminen - tässä tapauksessa oletettavasti ap - voisi kysyä vastapuolelta vaikkapa että "lähdetkö kahville viikonloppuna?" johon mies sitten sanoo joko ei tai kyllä. Jos jälkimmäistä, niin vaihdatte yhteystietoja ja siitä se juttu sitten etenee.

Taidan olla henkisesti 11. Olen todella ujo ja melko epävarma. Ja lähden koko paikkakunnalta nyt kun työ loppui. Kokeilin lapulla vain varovaisesti kepillä jäätä, vähän että näkisin miten se reagoisi. Suoraa aloitetta en olisi uskaltanut tehdä edes lapulla...

Ap

Vierailija
14/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin tuon lapun sillä ajatuksella, että jos se sattuisi olemaan kiinnostunut, niin sen olisi helpompi tehdä aloite. Jos ei, niin sitten ei vaikka tarvitsisi vastata mitään.

Halusin vaan kuulla mielipiteitä tuosta sen vastauksesta, kun en oikein ymmärrä.

Ap

No sehän vastasi sinun aloitteeseesi omalla viestillään. Onko sinulla noin olematon sosiaalinen pelisilmä? Jos mies ei olisi sinusta lainkaan kiinnostunut, hän olisi jättänyt lappuusi vastaamatta kokonaan. 

Voit vielä korjata tilanteen ottamalla selvää miehen yhteystiedoista vaikka työkavereittesi kautta, ja laittamalla hänelle suoran viestin, että "nähtäisiinkö silloin ja silloin?" Jotain konkreettista siis, ettet taas jää leijumaan tuollaiseen saamattomuuteen jos ja kun miehen vastaus menee yli hilseesi.

Vierailija
15/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höntti. Vuosisadan rakkaustarina oli tarjottimella ja sinä menit ja missasit sen.

Mitä minun sitten olisi kuulunut tehdä? Se vain kävi tuomassa tuon lapun kun tuli hetki, jolloin kukaan ei näkisi. Sitten mun olikin jo aika lähteä töistä. Ei tullut enää mitään tilaisuutta jutella lapuin tai kasvotusten.

Ap

Vierailija
16/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla henkisesti 11. Olen todella ujo ja melko epävarma. Ja lähden koko paikkakunnalta nyt kun työ loppui. Kokeilin lapulla vain varovaisesti kepillä jäätä, vähän että näkisin miten se reagoisi. Suoraa aloitetta en olisi uskaltanut tehdä edes lapulla...

Ap

No ei sinun kannata pidätellä hengitystäsi toivoen, että joku sinut tulisi parisuhteeseen kotoakaan hakemaan. Ihmissuhteiden eteen pitää molempien osapuolien uskaltaa nähdä hieman vaivaa ja tehdä aloitteita, ujous on huono tekosyy sille että jää passiivisena odottamaan sen toisen tekevän kaikki työt.

Vierailija
17/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä laittanut yhteystietojasi? Tuohon samaan viestiin olisit voinut laittaa puhelinnumerosi, jos kerran tiesit, ettette näe. 

Vierailija
18/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sehän vastasi sinun aloitteeseesi omalla viestillään. Onko sinulla noin olematon sosiaalinen pelisilmä? Jos mies ei olisi sinusta lainkaan kiinnostunut, hän olisi jättänyt lappuusi vastaamatta kokonaan. 

Voit vielä korjata tilanteen ottamalla selvää miehen yhteystiedoista vaikka työkavereittesi kautta, ja laittamalla hänelle suoran viestin, että "nähtäisiinkö silloin ja silloin?" Jotain konkreettista siis, ettet taas jää leijumaan tuollaiseen saamattomuuteen jos ja kun miehen vastaus menee yli hilseesi.

Minulla on todella onneton pelisilmä. Mutta en oikeasti tiedä, mitä olisin tuossa enää voinut tehdä, kun mitään tilaisuutta jutella privaatisti ei vain tullut. Voin kyllä jutella yhden työkaverin kanssa ja pyytää siltä jotain apua, mutta pelkään että olen sitten epätoivoinen :D

Vierailija
19/33 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat nyt osoittaneet kiinnostuksensa, ja näköjään molemmat ovat sosiaalisesti vähän alisuorittajia.

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

1) Pyydä sen toisen työkaverisi kautta tuon tyypin yhteystiedot ja TEE JOTAIN.

2) Jää loppuiäksesi märehtimään, olisi tuossa voinut olla unelmiesi kumppani

Vierailija
20/33 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä laittanut yhteystietojasi? Tuohon samaan viestiin olisit voinut laittaa puhelinnumerosi, jos kerran tiesit, ettette näe. 

Selitin jo aiemmissa viesteissä: ujous, epävarmuus... lisäksi ajattelin, että keskiviikkona olisi vielä kerennyt paremmin koittaa kommunikoida, mutta sillä olikin keskiviikko vapaata. Kuvittelin, että se tiesi lähdöstäni ja jos olisi kiinnostunut, olisi laittanut itse numeronsa. Voi olla tietty ettei se tiennytkään. (Yleensä kun kaikki tuntuu tuolla tietävän musta kaiken.)

Olen joo sosiaalisesti ihan täys taukki, eipä mulla ole oikein kavereitakaan, jos ei lasketa yhtä tuonne jäävää työkaveria ja ihmisiä jotka ovat sukua tai eksää.

Haluaisiko joku vielä vääntää rautalangasta, mikä tuossa viestissä osoittaa miehen kiinnostuksen? Minä näen siinä vain kohteliaan kiitoksen antamastani kehusta sekä jotain tyhjää juttelua vain... kun se siis lapunantohetkellä tiesi vastauksen esittämäänsä kysymykseen. Voi kyllä olla ettei sillä tullut torstaina enää tilaisuutta kirjoittaa lappua uusiksi, kun sen työ on vähän hektistä.

Työkaverinikaan mielestä tuo ei välttämättä kuulosta torjumiselta, vaan ehkä toiveelta saada jutella vielä torstaina työpäivän aikana. Mutta torstai meni eikä tilaisuuksia tule kovin helposti. En missään nimessä halua aiheuttaa miehelle mitään kiusallisia juoruja työpaikalle. Työkaverinikaan ei ikävä kyllä tiedä miehen koko nimeä eikä yhteystietoja, ja se tekee pääasiassa aamua ja mies iltaa eli ne näkee noin parin kuukauden välein... äh.

Elkää lytätkö mua, ei kaikki ole sosiaalisesti niin lahjakkaita :D