Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eka ultra ylihuomenna, mies tulee mukaan. Ei kai minua punnita ennen ultraa " julkisesti" ? En halua mieheni tietavan painoani...

Vierailija
16.04.2006 |

Siis tehdäänkö ultrassa muuta kuin se itse ultra? Eikös painontarkkailut ym. ole normaalin neuvolakäyntien hommia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei punnita! minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/9 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heräsi vaan kysymys, että miksi miehesi ei saisi tietää painoasi??

Aiotko pitää neuvolakorttisikin täysin piilossa mieheltäsi koko raskauden ajan? Sinnehän tulee joka neuvolakäynniltä paino + merkintä, kuinka paljon paino on muuttunut viime kerrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja varaudu siihen että neuvolakäynneillä saat kyllä mennä itse puntarille ja katsoa yksin painosi, mutta neuvolan täti kysyy sitä sitten sinulta.

Eli homma meni meillä ainakin näin.

Täti pyysi mua puntarille, jäi itse istumaan pöydän taakse. Mieheni istui siinä pöydän toisella puolella. Minä nousin puntarille ja Täti kysyi paljonko näyttää. Minä sanoin vastauksen kovalla äänellä, jotta se kuuluu huoneen toiselle puolelle.

Eli minun mieheni kyllä kuuli painoni, ja näki sen vielä neuvolakortistakin. Hän tykkäsi kanssa lukea sitä aina välillä, se kun on eräänlainen " tosite" vielä muuten näkymättömästä vauvelista.

Minulla ei kyllä ole muutenkaan minkäänlaista dilemmaa painoani kohtaa, vaikka olenkin " pienesti-pyöreä" ;) (mieheni on ihanan kiinteä ja lihaksikas)

Monesti miehen kanssa käydään yhdessä puntarilla, niin että kumpikin näkee vapaasti toisen painon.

Ja miksi pitäisi edessiis painoa salailla?? Kai miehelläsi on silmät päässä? Kyllä hän näkee, millainen ruumiin rakenne sinulla on.. eikä se puntarin luku sitä miksikään muuta.

Vierailija
4/9 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän ap tiedä jo mikä on neuvolan käytäntö jos ultraan on menossa...

Karseita vastauksia taas kerran satelee. Minusta on lähinnä surullista, että joku joutuu miettimään tuollaista. Tulee vaan mieleen, että millainen paskiainen siellä on miehenä :-/ Ja täällä vaan hehkutetaan kuinka mukavaa meillä oli yhdessä lukea neuvolakorttia... Av-meininkiä parhaimmillaan!

Vierailija
5/9 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi miehen nyt tietävän naisensa mitat muutenkin, miten siinä se kg-määrän tietäminen vaikuttaa? Jossei sitten tosiaan mies ole häijy huomauttelija?

Mutta joo, ei punnita, se tehdään neuvolassa vain.

Vierailija:

Karseita vastauksia taas kerran satelee. Minusta on lähinnä surullista, että joku joutuu miettimään tuollaista. Tulee vaan mieleen, että millainen paskiainen siellä on miehenä :-/ Ja täällä vaan hehkutetaan kuinka mukavaa meillä oli yhdessä lukea neuvolakorttia... Av-meininkiä parhaimmillaan!

Vierailija
6/9 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko paikalla?

Vierailija
7/9 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioida et painatko 60 tai 80kg?

Vierailija
8/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itsekään ole mikään " valas" , vaan suhteellisen normaalipainoinen, mutta kun synnytyksen yhteydessä laitettiin epiduraalii, laitoin miehen pihalle siksi aikaa, kun en halunnut hänen kuullensa sanoa painoani....

Voi olal lapsellista, tiedän. Eikä se mitn merkitse, ja varmasit mies osaa arvioida 10 vuoden tuntemisen jälkeen mun painon, mutta silti, ei naisensa painoa tarvitse tietää,e ikä mun mies sitä ikinä kysyisikään.

Niin, ja ultrassa ei tosiaan painoa kysellä

Vierailija
9/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kyseessä oli monikkoraskaus