Oletteko ystävystyneet puolisonne exän tai exänne nyxän kanssa?
Anteeksi kamala x-pitoinen otsikko! Mutta en nyt jaksanut miettiä, miten ilmaisisin tuon tyylikkäämmin.
Mutta siis tuo ajatus kiinnostaa, onko joku saanut uuden ystävän näin yllättävältä taholta?
Kommentit (16)
Entisen miesystäväni vaimo on yksi parhaista ystävistäni.
En ja Ei
Jos nyxällä ja exällä ei ole yhteisiä lapsia, koiraa tai vaikka yhteistä velkaa niin en näe mitään syytä miksi edes heidän pitäisi olla missään tekemisissä keskenään.
"Me ollaan vaan kavereita"
on ehkä kulunein valhe, mitä olen naisen suusta kuullut.
Olen. Tosin tutustuin tähän eksään opiskellessa, ilman tietoa siitä että seurustelen hänen eksänsä kanssa. Ovat kyllä kavereita edelleen, muttei kovin läheisiä.
Nyxän exän nyxä on mun face-kaveri, mutta exä tai nyxän exä ei.
Ohis. Meillä oli rippijuhlissa exä nyksänsä ja exänsä kanssa ja siinä juhlittiin ihan sulassa sovussa. Valokuvia ei sentään otettu miehestä ja kolmesta naisesta:)
Mihinköhän asteikolle sijoittaisimme facekaverin?
Tollasta kai käy lähinnä kun ihmiset asuu pikkupaikkakunnilla tai pariutuu saman kaveriporukan jäsenten kanssa. Ei siis mulle.
Tutustuin nyxään nyxän nykyisen exän kautta, kun tutustuttiin olivat toisilleen nyxiä 😁
Kaikki ollaan kavereita keskenään nykyään.
Exän nyxä haluaisi olla varmaan olla enemmänkin kaveri, mutta itse en halua. Tulee niin nolo olo, kun exä on upgradennut mut aika komeesti 😂
Ollaan kyllä erittäin hyvissä väleissä, halataan tavatessa, istutaan sulavasti samassa pöydässä sukujuhlissa jne.
En. Mutta ei haittaisi olla jos ja kun exä löytää uuden naisen itselleen. Exä on ihan hyvä tyyppi ja meillä yhteinen lapsi niin ihan luonnollista olisi olla tekemisissä myös hänen uuden kumppaninsakin kanssa.
Äitini oli myös hyvissä väleissä isäni ex-vaimon kanssa ja pitävät yhteyttä vielä näin isän kuoleman jälkeenkin.
Mä jotenkin veikkaan, että mieheni exä on manannut minut helvettiin jo monesti. Sain kaiken minkä hän halusi ja tosi helposti, Joten en usko että hän haluaisi kaveerata kanssani 😅
Olemme ystäviä exäni nyxän kanssa - tosin olimme ystäviä jo ennen, kuin hänestä tuli exäni nyxä. Pariutuminien ei vaikuttanut tilanteeseen mitenkään, sillä olen ihan hyvissä väleissä exänkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta ei haittaisi olla jos ja kun exä löytää uuden naisen itselleen. Exä on ihan hyvä tyyppi ja meillä yhteinen lapsi niin ihan luonnollista olisi olla tekemisissä myös hänen uuden kumppaninsakin kanssa.
Äitini oli myös hyvissä väleissä isäni ex-vaimon kanssa ja pitävät yhteyttä vielä näin isän kuoleman jälkeenkin.
Ihan nyt ohiksena, mutta kuvitteellinen hatunnosto ja kiitokset lapsesi puolesta tuosta asenteesta, se tuntuu olevan harmittavan harvinainen nykyaikana...
T. Yksi nyxä joka pahoilla mielin seuraa miehensä lapsen kärvistelyä aikuisten välissä kun äiti ei kohta kymmenen vuodenkaan jälkeen halua tavata ex-miehensä uutta kumppania, haukkuu vaan (ja en siis ollut mikään perheenrikkoja...) Lapsihan tässä asiasta kärsii, en minä...
Sinällään ohi aiheen, mutta muistakaa exät, nyxät ja exien nyxät edes yrittää pitää ne asialliset välit vaikkei bestiksiksi ruvettaisikaan. Niistä huonoista väleistä kun kärsii eniten ne lapset, jos niitä kuvioissa on...
Minä olen nykyisin ystävä exäni avopuolison kanssa. Ex kuoli vuosi sitten ja tämä kokemus yhdisti. Avopuoliso halusi edelleen olla lasteni elämässä ja on nykyisin tärkeä ihminen meille kaikille.
Miks olisin ystävystyvät exäni nyxän kanssa kun koko mies ei enää kuulu elämääni? En näe syytä miksi olisin mieheni sekopää exän kanssa missään väleissä.
Jos on lapsia niin kai sitä on pakko yrittää mutta onneksi on niin onnellinen tilanne ettei oo.