Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, toivotko joskus että sinulla olisikin pimpin sijasta pippeli?

Vierailija
01.02.2018 |

Onko sellainen ajatus koskaan edes käynyt mielessä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vähän kuin wttä ihmiset eivät yleensä kaipaa häntää, vaikka eläimillä sellainen onkin.

Vierailija
2/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on vähän päinvastoin. Olen mies ja mietin miltä tuntuis jos mulla olis pimppi. Kiinnostaisko se ketään naista tai miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus myöhäisteiniuroksena ajatelleeni, että jos olisin nainen, olisin varmasti lesbo; niin paljon tykkään pillusta. Tosin pilluissakin on eroja, niinkuin viineissä...:)

Vierailija
4/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole käynyt. Paljon hauskempaa olla nainen ja saada useita orgasmeja siinä ajassa kun mies saa yhden!

Vierailija
5/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutamia unia, joissa mulla on kikkeli. En ole kyllä mitenkään touhunnut sillä kikkelillä mitään siinä unessa, se vaan on ollut. En kyllä ole aktiivisesti kikkeliä itselleni halunnut, näin on ihan hyvä. Olen kyllä ajatellut, että jos olisin mies, olisin homo, sillä kiihotun kahden miehen romanttisesta suhteesta. 

N42

Vierailija
6/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevö. Ei tarvi myöskään huolehtia stondiksista vaikka olis kuinka kiihottunut.

Vierailija
7/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kokeilla yhden päivän. Leikkisin sillä.

Vierailija
8/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään tosi usein seksiunia joissa oon mies ja naisen kanssa. Lesbofantasiat taas ei sytytä, jotenkin ne kiksit tulee siitä että mulla on muna ja oon unessa mies.

Vierailija
9/12 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kokemuksia. Mulle oma sukupuoli on ollut aina jotenkin niin selkeä kokemus, etten ole koskaan edes pohtinut itseäni naisena. Ehkä se liittyy siihen, ettei mua kiinnosta naiset oikeen millään tavalla seksuaalisessa mielessä. Olen mies ja mitään säväreitä en saa kuin kiinnostavista miehistä. Pimpit ja tissit on ihan yhdentekeviä. Hyvännäköinen mies, miehen vartalo, kulli yms. kiinnostaa ihan eri tavalla.

Vierailija
10/12 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt unta että minulla on penis ja parta. Se tuntui aivan luontevalta. En ole 100% hetero, etenkin sekauinnissa vastapuolena on 30% esiintynyt nainen. Problematisoin naiseuden omalla kohdallani voimakkaasti, en pääse yli epätasa-arvoisuuden kokemuksesta. N38

Vierailija
11/12 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekauinnissa=seksiunissa :P

Vierailija
12/12 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekauinnissa=seksiunissa :P