Miksi työttömille päätä aukovat eivät tee sitä kasvokkain vaan anonyyminä vauvapalstalla?
Yksiössään aina yksin keppanaa kiskovat häviäjämiehet purkavat omaa elämäntuskaansa työttömyysprovoilla.
Kommentit (21)
Miten työttömät viittit kitistä siitä että joutuu hakemaan työtä?
En auo päätäni kenellekään. Työttömille en edes voisi aukoa päätä koska en tunne yhtään työtöntä. Elän työllisten kuplassa.
Liian sekava kysymys vastaakseen.123
Vierailija kirjoitti:
Koska he ovat pelkuriraukkoja?
Koska kismittää kuunnella kuinka rankkaa on jos joutuu tekemään rahansa eteen jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he ovat pelkuriraukkoja?
Koska kismittää kuunnella kuinka rankkaa on jos joutuu tekemään rahansa eteen jotain?
Kyssäri olikin miksi eivät sano päin naamaa. No, koska ovat pelkuriraukkoja ja pelkäävät seurauksia. Pelkuriraukat haukkuvat toisia netissä ja selän takana. Rohkeat sanoo edessäpäin.
Siinä on vaarana saada ns. suoraa palautetta jos päin naamaa alkaa avautumaan.
Trollit mesoavat palstalla, koska he tietävät, että aihe aiheuttaa keskustelua. Poistoon kaikki työttömiä halveksivat aloitukset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työttömät viittit kitistä siitä että joutuu hakemaan työtä?
Vastaatko pösilö aina kysymykseen kysymyksellä?
Sano päin naamaa äläkä netissä anonyyminä.
Se on näiden reppanoiden ainoa sisältö elämässä. Itse en edes avaa näitä haukkumisketjuja.
Turha tulla mun kanssa samalle lintulaudalle nokkimaan. Saat vielä turpaasi.
Missä niitä työttömiä näkee, jotta niille voisi "aukoa päätä"? Ei mun tuttavapiirissä ainakaan ole yhtään työtöntä. Miten tunnistan työttömän?
No eihän sitä näe päällepäin, ainakaan kaikista?
Koska se työtön saattaisi olla samanlaisella luonteella siunattu kuin minä ja vittuilija saisi tennaria käkättimeen. Reippaasti.
Mistä päättelit trollien sukupuolen, ap? Olemmehan kuitenkin naisvaltaisella palstalla.
Miksi työttömät ja muut tukia nostavat eivät pyydä minulta suoraan rahaa, " anna 50 euroa"?
No katsotaan sitten kun vaeltelette kaduilla töitä kysellen..
Vierailija kirjoitti:
Koska se työtön saattaisi olla samanlaisella luonteella siunattu kuin minä ja vittuilija saisi tennaria käkättimeen. Reippaasti.
Jaa niin jos sanoo että ei se minusta niin kamalaa ole jos joutuu hakemaan töitä?
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä näe päällepäin, ainakaan kaikista?
Tällä palstalla jotkut työttömien haukkujat ovat väittäneet erottavansa työttömät katukuvassa, kaupoissa ja muissa julkisissa paikoissa.
Voi ei :( miten nuo herjansa menevät?