Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvän ystävän vaimo lipsautti käyvänsä vieraissa

Vierailija
01.02.2018 |

En kyllä olisi halunnut kuulla, mutta näin kävi. Näin ilmeestä että nolo tuli ja tajusi että turha enää kiistääkään. Miten nyt eteenpäin, lapsuusaikainen ystävä kuitenkin kyseessä jonka kanssa jaetaan käytännössä kaikki. Täytynee huomenna ottaa puheeksi kun palaa reissutöistä kotiinsa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu.

Vierailija
2/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai kerrot! Ystävälläsi on oikeus itse päättää haluaako jatkaa pettäjän kanssa vai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sekaannu.

Miksi? Tulee vielä jotain kautta tietoon että olen tiennyt niin vaikutan samanlaiselta kusipäältä kuin vaimokin.

Vierailija
4/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä olisi halunnut kuulla, mutta näin kävi. Näin ilmeestä että nolo tuli ja tajusi että turha enää kiistääkään. Miten nyt eteenpäin, lapsuusaikainen ystävä kuitenkin kyseessä jonka kanssa jaetaan käytännössä kaikki. Täytynee huomenna ottaa puheeksi kun palaa reissutöistä kotiinsa.

Tämä siis tapahtui Porvoossa, mutta

Jos kerrot kaverillesi..vaimo kiistää kaiken ja sul on EX-ystävä

Sitäkö haet

Vierailija
5/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hellävaraisesti ja ole ystäväsi tukena. Haluaisit varmasti itsekkin kuulla hyvältä ystävältäsi oman miehesi pettämisjutuista. Ei ole kiva ystävälle, jos saa lopulta tietää jotain muuta kautta pettämisestä ja samalla kuulla että olet tiennyt kaiken aikaa mutta pitänyt tiedon itselläsi.

Vierailija
6/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu. Itse tiedän monen hyvän kaverin muijan pettäneen. En vaa haluu sotkeutua muitten asihoin ja miwlestäni näin on fiksuinta.

Vierailija
7/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sekaannu.

Miksi? Tulee vielä jotain kautta tietoon että olen tiennyt niin vaikutan samanlaiselta kusipäältä kuin vaimokin.

Tämä. Pettäjä saattaa valehdella muistakin asioista. Ei tiedä yhtään, mitä toinen on tehnyt selän takana. Joskus kun nuo pettämiskuviot tulevat julki, tulee sitten muitakin valehteluja ja kusetuksia esille. Menee kokonaan luottamus ihmisiin, jos vaimo pettää ja sitten saa vielä kuulla, että paras ystävä on salannut koko asian.

Vierailija
9/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hellävaraisesti ja ole ystäväsi tukena. Haluaisit varmasti itsekkin kuulla hyvältä ystävältäsi oman miehesi pettämisjutuista. Ei ole kiva ystävälle, jos saa lopulta tietää jotain muuta kautta pettämisestä ja samalla kuulla että olet tiennyt kaiken aikaa mutta pitänyt tiedon itselläsi.

Juuri tälläisten lörpöttelevien, juoruilevien ihmisten takia avioliitot hajoavat. Älä kerro.

Vierailija
10/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille naiselle että ois aika kertoa itse.

Vierailija
11/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sekaannu.

Koska tuo on pariskunnan välinen asia, ja asiassa voi olla jotakin, mitä et tiedä. Usko pois, vaimo on jo rangaistuksensa saanut: elää tekemänsä kanssa, tietäen, että sinä tiedät. On myös mahdollista, että liitossa toinen ei kysy ja toinen ei kerro, tai ihan mitä muuta vaan. Tämä on vain minun mielipiteeni, itse en haluaisi kuulla keneltäkään sivulliselta, en edes ystävältä.

Vierailija
12/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tälläisten lörpöttelevien, juoruilevien ihmisten takia avioliitot hajoavat. Älä kerro.

Eiköhän syy kuitenkin ole pettäjän eikä kertojan. Aika harvoin ulkopuolinen ihminen mitään avioliittoja tuhoaa...

Vierailija
13/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota sit huomioon, että nämä ihmiset, jotka täällä kehottavat olemaan kertomatta, luultavasti itse pettävät tai ovat pettäneet. Oma napa edellä siis. Sinä olet vastuullinen sitä parasta ystävääsi kohtaan. Et hänen vaimoaan, etkä ainakaan näitä palstan pettäjiä kohtaan. 

Vierailija
14/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ne hajoavat pettäjien takia. Totta kai kenellä tahansa ihmisellä on oikeus tietää, minkälaisen kieron selkäänpuukottavan saastan kanssa on oikeasti tekemisissä.

Vierailija
15/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sille hyvän ystävän vaimolle, että joko hän kertoo tai minä kerron. Heidän asia miten asiat hoitavat keskenään sen jälkeen. Mikä hyvä ystävä se sellainen on, joka ei kerro kun sua kustaan silmään? 

Vierailija
16/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sekaannu.

Koska tuo on pariskunnan välinen asia, ja asiassa voi olla jotakin, mitä et tiedä. Usko pois, vaimo on jo rangaistuksensa saanut: elää tekemänsä kanssa, tietäen, että sinä tiedät. On myös mahdollista, että liitossa toinen ei kysy ja toinen ei kerro, tai ihan mitä muuta vaan. Tämä on vain minun mielipiteeni, itse en haluaisi kuulla keneltäkään sivulliselta, en edes ystävältä.

Eihän se voi mitenkään olla pariskunnan välinen asia, jos toinen osapuoli ei siitä edes tiedä! Se olisi sitten pariskunnan välinen asia, jos ap:n ystävä päättää pettämisestä tietäessäänkin jäädä suhteeseen. 

Taas yksi pettäjä jakelee neuvoja. "Älä pliis kerro. Pettäjä kärsii jo nyt tarpeeksi."

Vierailija
17/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin sille hyvän ystävän vaimolle, että joko hän kertoo tai minä kerron. Heidän asia miten asiat hoitavat keskenään sen jälkeen. Mikä hyvä ystävä se sellainen on, joka ei kerro kun sua kustaan silmään? 

Ap:n kannattaa itse kertoa. Pettäjän sanaan ei voi luottaa. Ties mitä selittelee, jotta mies ei luota ystävään. Väittää vielä, että ap yritti iskeä häntä ja nyt kostaa.

Vierailija
18/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata puuttua. Et tiedäkkä kuin hyvä rangaistus se sille jo on kun se tietää, että olet asiasta tietoinen.

Vierailija
19/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä alapeukkujen määrää, pettäjät vauhdissa?

Vierailija
20/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Heidän koko liittonsa perustuu valheelle ja olet siihen valheeseen osallinen, jos salaat asian ystävältäsi. Vaikka vaimo on pettänyt luottamuksen, niin sinun ei tarvitse. Anna hänelle tilaisuus tehdä omat päätökset oman elämänsä suhteen. Nyt vaimo on päättänyt hänen puolestaan, että ystäväsi ei ansaitse puolisoa, johon voi luottaa.