Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ollut työttömän terveystarkastuksessa?

Vierailija
01.02.2018 |

Työvoimatoimistosta kehoitettiinnmenemään kun kerroin, että minulla on pari vuotta sitten tapahtuneen tapaturman takia rajoitteita liikkumisessa. Mitä siellä tutkitaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, terve olet kuin pukki. Äläpä yritä!

t. Työttömyystarkastuslääkäri

Vierailija
2/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä fysiikka puolta tutkita vaan yritetään saada pillereitä syömään. SSRI mömmöä, että saa lekuri provikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät työntää sinut 9€/ ilmaisorjaksi, "työkokeiluun".

Vierailija
4/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Ihan perus tutkimus, kyselee mukavia jne. Verikokeet ne ottaa ja tutkii niistä nuo tärkeimmät jutut. Kannattaa käydä ku ilmaseks tälläsii pääsii.

Vierailija
5/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät työntää sinut 9€/ ilmaisorjaksi, "työkokeiluun".

Yrittävät saada sut orjatöihin ja vetämään mömmöjä, että et kapinoisi vastaan. Menee tunteet ja harkintakyky noista. Pian huomaat, että menet hymyssä suin herran yritykseen 9€ päivä palkalla ymmärtämättä sitä tosiasiaa, että sinua henkisesti nussitaan anukseen.

Vierailija
6/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee sulle ihmiskokeita.

Vierailija
7/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny v. 2003 viimeksi tarkastuksessa kun oli koulu. Nyt olis kiva päästä tarkastamaan terveystila.

Vierailija
8/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te täällä höpsitte? Ihan tavallinen terveystarkistus, sitä ennen käydään verikokeessa ja täytetään kyselyitä, ainakin alkonkäytöstä ja elämäntavoista yleensä. Mitataan pituus ja paino, tsekataan ruokailutottumukset, tutkaillaan diabetesriskiä, tarvittaessa kehotetaan laihtumaan. En tiedä, oisko ap:lle jotain lisäjuttuja tuon liikenneonnettomuuden vuoksi. Mä pääsin psykologin jonoon, kun olin maininnut turhautumisestani lähemmäs vuoden kestäneeseen työttömyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä