Juustoportti Vapaan lehmän kevytmaito on is:n testissä kaikista huonoimman makuinen maito
Todellinen jumbosija. Pidinkin sitä leffateattereissa pyörivää mainosta epäilyttävänä ja teennäisenä. Paljon melua huonosta.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei tietysti ole merkitystä milloin tuotteen parasta ennenpäivä on tai onko kylmäketju katkennut.
Kai ne sellaiset ottavat huomioon, kun raadilla testauttavat.
Pimppi maistuu maidolle ja raudalle.
Itse en huomaa mitään eroa eri maitojen maussa.
Itse olen pitänyt Lidlin maidosta enemmän kuin Pirkasta. Pitäisi kyllä tehdä sokkotestit, nytkin minulla on kolmea eri merkkiä jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en huomaa mitään eroa eri maitojen maussa.
Maista välillä piimää; se kalibroi hyvin makunystyröitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitänyt Lidlin maidosta enemmän kuin Pirkasta. Pitäisi kyllä tehdä sokkotestit, nytkin minulla on kolmea eri merkkiä jääkaapissa.
Tein sokkotestin ja pidin Pirkasta nyt enemmän kuin Lidlin. Niin se mieli muuttuu.
Ja Valiolta ei sitten voinut ottaa kuin tuon homogenoimattoman kevytmaidon???
Jos verrataan muuten homogenoituja maitoja, niin MIKSI ihmeessä on pakko ottaa pari homogenoimatonta? Totta kai niissä rasva kelluu pinnalla, kun se on niille tunnusomaista!!
Mua ärsyttää kun nää testit tehdään noissa IS:n testeissä kuin jonain parityönä. Todella luotettavia "testauksia", kun pääsee kaverien kanssa keskustelemaan tuloksista.
IS:n kommenteissakaan ei pidetä Juustoportin maidosta. Siellä sanotaan, että Juustoportin maidoissa on makuvirhe, ja että siivekkeet on liimattu liian voimakkaasti kiinni. Ja luin vain muutaman kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä juo (lehmän)maitoa?
Mitäs muuta maitoa ei-imeväisiässä yleensä juodaan, jos ei lehmänmaitoa? Ja ne eri kasvisjuomat eivät ole maitoja.
Sillä ei tietysti ole merkitystä milloin tuotteen parasta ennenpäivä on tai onko kylmäketju katkennut.