Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä huomasiko muut mutta omiin silmiin molempien iltanuotioiden aiheuttamat eliaksen pöyristymiset vaikuttivat jotenkin teeskennellyiltä?
Kyllä. Myös minusta Eliaksen reaktiot Vilman videoihin sekä muiden videoihin (yökkimiset ja muut) vaikuttavat äärettömän epäaidoilta. Kuten koko henkilö kaikkine puheineen.
Vierailija kirjoitti:
Temptation Island Suomi 4 EXTRA
Jakso 5/12 Ken leikkiin lähtee...
- Mitä tapahtuu, kun matka Temptation Islandilla käy todella raskaaksi?
Vastaamassa on yllättäen yksi tämän kauden pareista.
Mitä veikkaatte, mikä pariskunta on ohjelman vieraana ja miksi?
Veikkaan, että seuraavissa bileissä Minna harrastaa seksiä sinkku-Markuksen kanssa. Tämä näytetään Sammylle iltanuotiolla, minkä seurauksena tiimilippis lentää tuleen tms. ja Sammy ilmoittaa, että turha jatkaa tätä touhua kun on selvä peli.
Tämä spekulaatio vain sen seurauksena kun jotkut täällä sanoivat aiemmin, että yksi pari lopettaa kesken ja uusi tulee tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Ok mutta eikö kukaan muu facepalmannut kun Elias järkytty nuotiolla siitä, ku joku jätkä kosketti Vilman tissiä? :DD Sehän muka meni ihan shokkiin ja alko jauhaa järkytyksissään et "onhan ne rajat ylittyny jo ennen tätäkin jaja oon niin pöyristynyt ja ärrär!!1!" vaikka Vilma on pysynyt ruodussa paremmin kuin kukaan muu.
Ihan niinkuin jätkän tissikosketus olis muutenkaan mikään Vilman ja tän jätkän vastavuoroinen toimenpide... Vilma tehny mitään väärin siinä tilanteessa, vois Elias mennä vähän itteensä. Jos Vilma käyttäytys tollee Eliaksen tavalla notskilla ni ois eronnut Eliaksesta aikoja sitten. Vähän kaksinaismoralismia harrastaa tämä Elias.
Puhumattakaan tilannetajun puutteesta. Siinä on Dani, aivan hajalla, hänen tyttöystävänsä on videoiden perusteella selkeästi ihastumassa toiseen mieheen, halitaan ja kiehnätään, nukutaan yhdessä lusikassa. Ja Sammy, jonka parisuhde on todennäköisesti juuri päättynyt kun tyttöystävällä on toisessa resortissa ollut siellä muutamien sinkkumiesten munat suussa.
Niin, Elias, mitä hän tekee. Hän on siinä järkytyksestä suunniltaan, kun hänen tyttöystävänsä tissiin on koskettu.
Olisi nyt sanonut, että tissi oli kädessä, en tykännyt, mutta muuten ihan kiva video.
Mulla tuo Kuronen tökkii välillä pahasti. Nooralla viikonloppuvapaa joka 8. viikko, jolloin näkee ystäviään akkojen illassa ja käy baarissa. Kuronen: " karkaat baariin". Ihan kuin siihen lupa kumppanilta tarvittais. Korostaa toisen omistamista varsinkin kun ottaa huomioon jätkän älyttömän mustasukkaisuuden. Ymmärrän kyllä, että Kurosen rooli tuolla on mm. kärjistää asioita, mutta Iholla-sarjassa oli myös Erika Vikmanille veemäinen ja tyly, kun sopivat radiohaastattelun sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Even ja Danin osiot on pelkkää näyttelyä, tai vähintään osittain.
Mulla on kanssa tällanen fiilis, että näiden nää kuviot ovat ennalta sovitut. Eve vähän ihastuis johonkin ja ihana-Dani niinku haikailis perään ja olis ihan hajalla, mut ei kuitenkaan mitään vakavaa ja Eve huomaa, että rakastaa kaikkein eniten kuitenkin omaa Daniaan, sitten siirappia ja lopussa kihlat vikalla nuotiolla.
Kurosen Nooran iltanuotiogrillaus oli kyllä niin surkea yritys: "Markus siellä pussasi kaikki naiset, eikö yhtään häiritse?"
No, tyhjästä on paha nyhjästä :). Kai Kurosen oli pakko työnsä puolesta edes yrittää keksiä jotain.
Nyt Elias lopulta myönsi instassa että on tehnyt virheitä plaaplaa. Kuulemma käyny ohjelman jälkeen psykologilla kun oli niin traumaattinen kokemus. Vielä yrittää kuitenkin selittää että hänestä on tehty väärä kuva tahallaan :DD
Mä oon miettinyt ketä Vilma muistuttaa ja ehkä olympia-painonnostajaa Anni Vuohijokea? Kasvoiltaan
Vierailija kirjoitti:
Nyt Elias lopulta myönsi instassa että on tehnyt virheitä plaaplaa. Kuulemma käyny ohjelman jälkeen psykologilla kun oli niin traumaattinen kokemus. Vielä yrittää kuitenkin selittää että hänestä on tehty väärä kuva tahallaan :DD
Vähän huono yritys, itse on kuitenkin nuo asiat suustaan päästellyt. Siltikin syy on jossain muussa kuin hänessä itsessään :D.
Luihuisen perillinen kirjoitti:
Elias = Draco Malfoy
Uusimmassa kuvassa on täysin! :D
Miks Vilmalla on tuolla treffeillä päällään vaan joku iso ruma t-paita?
Oonko ainoo joka ei tajunnu tota kortsu-kisaa? Mitä siinä piti tehä? Laittaa toiselle kortsu? Suulla vai??
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoo joka ei tajunnu tota kortsu-kisaa? Mitä siinä piti tehä? Laittaa toiselle kortsu? Suulla vai??
Suulla. Homoilua ei vissiin ohjelmassa saa näyttää, sillä siinä vieressähän mies laittoi miehelle kortsun suullaan ja sitä ei mitenkään kommentoitu.
Olen jaksossa 3 ja siis voi luoja toi Elias ja Vilma.
Tulee elävästi mieleen kun itse lapsellisena 22-vuotiaana haksahdin pesunkestävään narstistiin ja jutut oli aivan samaa kuin Vilmalla ja mies kylmä kuin kivi. "Elias avautuu vain minulle", "Elias on meidän suhteen tukipilari", "En olisi päässyt näin pitkälle ilman Eliasta". Kaikista kommenteista paistaa riippuvuus. Eliaksen jutun pinnallisia ja raakoja. Jatkuva jankutus siitä miten tunteet on turhia kielii siitä miten ne omat tunteen on kuitenkin mielessä koko ajan ja on rankkaa pitää kovaa roolia päällä.
Vilma vaikuttaa tosi suloiselta mutta sinisilmäiseltä kiltiltä kympin tytöltä joka on helppo uhri manipuloivalle ihmiselle. Vaikuttaa jo aika hyvin nielaisseen 'ilman minua et olisi mitään"-syötin.
Mitä näkis 7. ja 8. jakson? En uskalla laittaa ruutuplussaan tietojani :P
Toi Melissa näyttää tosi suttuiselta ja siltä ettei kaikki todellakaan oo hyvin
Paljon teille pitäis maksaa, että menisitte temppareihin?
Ite mietin asiaa ja totesin, että edes 100 000 euroa ei riitä. Ainakaan ei riitä, jos saisin maineen joka Eliaksella tai Minnalla tai edes Sammyllä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Saako ne kommentoida sarjan tapahtumia nyt kun se pyörii vielä telkkarissa?
Even ja Danin osiot on pelkkää näyttelyä, tai vähintään osittain.