Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
1841/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa vikaa iltanuotiota, kun Elias tätä menoa kiukuttelee Vilmalle asioista, joita MUUT on tehneet eikä Vilma ole mahtanut niille mitään.

Vierailija
1842/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän mun yksi kommentti ei tule perille vaan lukee et julkaistaan hyväksynnän jälkeen? Siteerasin siinä Eliasta videon nähtyään. Kaikki sen jälkeen kirjoittamani tulee heti perille, poimiiko suodatin jotain tiettyjä sanoja, joiden perusteella jättää julkaisematta?

Pahoittelut kuitenkin, jos kyseinen viesti tuleekin jossain vaiheessa useaan kertaan tänne :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa että Elias puhuu Vilman rikkoneen rajoja kun sinkkumies poskipusua annettaessa käänsikin kasvonsa niin että poskipususta tuli pusu suulle.

Vierailija
1844/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kipeä ihminen toi Elias. Ja se ei oo ees hyvän näköinen!!

Kuka tollanen hipsutteleva neitimäinen narsisti luulee olevansa arvostelemaan toisia? Varsinkin omaa naistaan, joka on viehättävyysasteikossa valovuoden edellä Eliasta.

Nimenomaan. Eliaksesta näkee valovuoden päähän, että se on kaappiHOMO. Onko tätä puitu täällä? Jätkä on sulkenut kaikki tunteensa johonkin todella syvälle, koska pelkää itsekin todellista taipumustaan.

Homous voi tosiaan olla Eliaksen oikea "diagnoosi". Sääli, että hän on kieltänyt itseltään tämän joka tavalla täysin hyväksyttävän taipumuksen, ja kehittänyt sen tilalle narsismilta näyttävän pinnallisen, itsekeskeisen ja manipuloivan tunnekylmyyden.

Vierailija
1845/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Even ja Kalun (hyi mikä lempinimi, tulee oksennusta suuhun joka kerta :D) juttu on kyllä niiiin käsikirjoitettu. Täysin mainoskikka, yritetään saada säpinää tämmösen jo aiemmin temppiksessä olleen parin välille. Noi haastattelijoiden kaksimieliset kysymyksetkin on niin johdattelevia että huomaa oikein miten ihan vaan iltanuotiovideoihin yritetään saada epäilyttävää materiaalia vaikkei mitään olisi tapahtunut. Sit oikeasti Dani ja Eve on kiltisti omissa resorteissaan, saadaan dramaattinen viimeinen iltanuotio, kihlajaiset viidakossa ja seiskaan hyvää lööppiä. Samalla leipastaan Danista koko kansan unelmavävy ja Even kanssa voivat perustaa Rita&Aki-tyylisen yrityksen.

Vierailija
1846/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän mun yksi kommentti ei tule perille vaan lukee et julkaistaan hyväksynnän jälkeen? Siteerasin siinä Eliasta videon nähtyään. Kaikki sen jälkeen kirjoittamani tulee heti perille, poimiiko suodatin jotain tiettyjä sanoja, joiden perusteella jättää julkaisematta?

Pahoittelut kuitenkin, jos kyseinen viesti tuleekin jossain vaiheessa useaan kertaan tänne :D

Sun kommentissa oli joku kielletty sana, yritä laittaa esim. pisteitä tai tavuviivoja kirjainten väliin, jos keksit mistä sanasta on kyse.

Vierailija
1847/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus varmaan hermostuu iltanuotiolla, kun Noora sanoi jotain, että "mietin sanonko sille viimeisellä iltanuotiolla että moro"

Vierailija
1848/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupee aina ahdistamaan kulloinkin sen tytön puolesta, kenet Elias on raahannut jonnekkin takavasemmalle kuunelemaan aivokuolleita tarinoitaan. Miten ne ei sano sille ton enempää vastaan!? Joo, vaikka niiden ydintehtäviin kuuluu viihdyttää varattuja ukkoja, eikai se sitä tarkota et sun täytyy olla tyhjyyteen toljottava robotti, joka lähinnä nyökyttelee. Vois yrittää edes vähän haastaa!

" Sulla on kyllä etureidet, mutta en ole katsonut paljonko sulla on lihaa perseessä. Se on Vilmalle pieni problema, että sille ei ihan niin tartu, kun sillä on niin paljon sitä pituutta"...??? Mä olisin ton jälkeen kyllä täräyttänyt pari valittua sanaa, aivan sama "kuulusko sen mun tehtäviin" mutta en kyllä pystyis olee hiljaakaan.

Vierailija
1849/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaveri oli... takaapäin halas Vilmaa, pyöritti hularengasta, sinänsä ymmärrettävää. Mut sit kaveri nosti niin kun... vähän vaivihkaa nosti käden siihen rinnalle. Ei lähteny puristaa mut se oli kuitenki rinnalla... korkein paine siinä pikkurillin paikkeilla. Se näyttää vaan ihan v*tun pahalta ja tuntuu ikävältä."

Nyt Elsa oikeesti :DDD

Vierailija
1850/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jättääkö joku pari leikin kesken/ poistetaanko saarelta? 

Ketkähän vois olla kyseessä?

Vierailija
1851/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaveri oli... takaapäin halas Vilmaa, pyöritti hularengasta, sinänsä ymmärrettävää. Mut sit kaveri nosti niin kun... vähän vaivihkaa nosti käden siihen rinnalle. Ei lähteny puristaa mut se oli kuitenki rinnalla... korkein paine siinä pikkurillin paikkeilla. Se näyttää vaan ihan v*tun pahalta ja tuntuu ikävältä."

Nyt Elsa oikeesti :DDD

Jee! Se oli toi v-sana mistä ilmeisesti kiikasti :D

Vierailija
1852/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua rupee aina ahdistamaan kulloinkin sen tytön puolesta, kenet Elias on raahannut jonnekkin takavasemmalle kuunelemaan aivokuolleita tarinoitaan. Miten ne ei sano sille ton enempää vastaan!? Joo, vaikka niiden ydintehtäviin kuuluu viihdyttää varattuja ukkoja, eikai se sitä tarkota et sun täytyy olla tyhjyyteen toljottava robotti, joka lähinnä nyökyttelee. Vois yrittää edes vähän haastaa!

" Sulla on kyllä etureidet, mutta en ole katsonut paljonko sulla on lihaa perseessä. Se on Vilmalle pieni problema, että sille ei ihan niin tartu, kun sillä on niin paljon sitä pituutta"...??? Mä olisin ton jälkeen kyllä täräyttänyt pari valittua sanaa, aivan sama "kuulusko sen mun tehtäviin" mutta en kyllä pystyis olee hiljaakaan.

Mä uskon, että ovat niin häämentyneitä, etteivät osaa sanoa mitään :D Ja kyllähän joku sille avautu, ettet sä voi puhua kenestäkään noin, kun Elias oli kuvaillut muijaansa sanoin "kohtuullisen terävä pää".

Vierailija
1853/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeko siellä jotkut tulevissa jaksoissa? Nimim. ei ruutuplussaa

Vierailija
1854/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tota wt-roskaa jaksaa kattoa?

Vierailija
1855/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneeko siellä jotkut tulevissa jaksoissa? Nimim. ei ruutuplussaa

Ei ainakaan seuraavassa

Vierailija
1856/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma kieltämättä on hieman tavallista maskuliinisempi kasvoistaan ja vartaloltaan. Tuohon homousepäilyyn liittyen...

Mitä? Musta Vilma taas on sellaisella upealla klassisella, elegantilla tavalla feminiininen ja kaunis. Kroppa feminiininen myös samoilla tavoilla ja lisäksi urheilullinen. Pitkä, hoikka, timmi ja urheilullinen on juuri sellainen joka on minun mielestä ihanteellista.

Kasvot ovat minustakin keskivertaista paremman näköiset. Pieni pää, kapeat kasvot, sopivan kokoiset silmät, muhkeat huulet, pieni ja kapea nenä, terävät kasvonpiirteet... Voi ei, kuulostanko ihan Eliakselta 😂 No itse en tässä kuvaile kumppaniani, joten tämä on pelkkää positiivista kehumista siis.

Harvempi on tuollaisella ylväällä ja upealla tavalla kaunis. Vilma näyttää hyvältä vaikka on joissakin pätkissä hikinen, todella meikittömän näköinen, tiukoissa hellevaatteissa ja tiukalla ponnarilla. Ei minusta lainkaan maskuliinisen näköinen, päinvastoin.

Vierailija
1857/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin että Elias yökkäili sille Sammyn katsomalle videolle, joka on kyllä ihan ymmärrettävä reaktio

Vierailija
1858/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oi miksi ja ketä varten Amanda ja bb-pelle piti tuoda tähän ohjelmaan? 🙅

Vierailija
1859/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä esim. toi Hottis-Juhan, nyk. Sofia, kaveri Joni Virtanen vois fyysisten ominaisuuksiensa puolesta sopia Eliakselle. Sehän on myös mieltynyt ulkonäön muokkaamiseen! :) Juha itse ei enää taida käydä, alkaa meinaan olla jo naisellisempi kuin Vilma (yhtään Vilmaa mollaamatta).

Vierailija
1860/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin että Elias yökkäili sille Sammyn katsomalle videolle, joka on kyllä ihan ymmärrettävä reaktio

Sitä alkoi ällöttää ajatus tollasesta naisen ja miehen välisestä fyysisestä kanssakäymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi