Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Noi sinkkunaisetki nauraa Eliakselle instassa... 😂
Ja ne seuraa noita kaikkia muita varattuja, mut ei Eliasta, hmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisena mä muistan Eliaksen ku samas koulus oltii 😂😂
oliks se semmonen tutkijatyyppi jo koulussa? :D
En tiiä, ei oltu samalla luokalla tai edes rinnakkaisluokilla nii en tutustunu 😃 Ei sitä kyl paljoo seinistä erottanu ku ei pitäny itestään ääntä ja vaikutti vähän sellaiselta synkistelijältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, ei oltu samalla luokalla tai edes rinnakkaisluokilla nii en tutustunu 😃 Ei sitä kyl paljoo seinistä erottanu ku ei pitäny itestään ääntä ja vaikutti vähän sellaiselta synkistelijältä
Perus ylilauta-jonne-runkkari...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus ylilauta-jonne-runkkari...
Näin mäkin sitä kuvailisin.
Onko toi Elsan huuliläväri edes oikea? Kuuluuko sekin osana johonkin rooliin. Katsoin, että suurimmassa osassa kuvista Instagramissa sillä ei ole koko korua paikoillaan, mutta niissä, kun on, koru näyttää tosi paljon feikiltä. Tuolla Temptation-saarella hän on vissiin korua pitänyt paljonkin. Ihme pohdintaa, mutta kunpa ihmettelen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä! Danista on kuoriutunut kunnon koko kansan vävykokelas suosikki mutta Elikaksen pitäis hankkia hoitoa. Mieshän on täysin narsisti jos sekään edes riittää. Säälittää Vilma... toivottavasti pääsi ohjelman myötä pois tuosta suhteesta. Ja hoitamaan omaa räiskyvän selkeää syömishäiriötään!!
Häh. Millä perusteella Vilmalla on syömishäiriö?!?!? Nykyään heti jos olet hoikka, urheilullinen ja tykkäät syödä terveellisesti niin "syömishäiriö!!!!". LOL
Joo samaa mieltä. Aivan todella typerää huudella turhaan että jollain olisi syömishäiriö. Vilmaa terveemmän näköinen ei voisi olla. Osa sinkuista, sekä eve on yhtä hoikkia. Miks ei heistä heitetä tällaista? Siksikö kun Vilma on jo valmiiksi herkän oloinen? Minnasta joku jo sanoi tätä...
Voi typerykset. Ja vaikka olisikin, niin siitä ei ole kerrottu, joten se ei kuuluisi meille.
Niin, laihaa/ normaalipainoista on helppo tökkäistä sanomalla esim. anorektiseksi.
Mistä noita jaksoja näkee netistä jos ei halua tilata ruutu+?
Vierailija kirjoitti:
Tänään tai huomenna jos joku viitsisi laittaa Ruutu plussasta uudet jaksot dailymotioniin, niin olisin hyvin kiitollinen! :) (ja en olisi varmaan ainoa!) Itse olen jo ilmaisen kk:n käyttänyt, eikä oikein yhden ohjelman takia kiinnostaisi siitä maksaa.
Mutta silti on ennakkojaksot saatava nähdä?
Loinen, pummi, vapaamatkustaja.. onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Elsan huuliläväri edes oikea? Kuuluuko sekin osana johonkin rooliin. Katsoin, että suurimmassa osassa kuvista Instagramissa sillä ei ole koko korua paikoillaan, mutta niissä, kun on, koru näyttää tosi paljon feikiltä. Tuolla Temptation-saarella hän on vissiin korua pitänyt paljonkin. Ihme pohdintaa, mutta kunpa ihmettelen :D
Voi kääk, miks toi on musta ihan törkeen hyvännäkönen tossa kuvassa. Nyt on likainen olo.
Melkoiset ennen ja jälkeen kuvat Eliaksella:
https://www.instagram.com/p/BK8RP2khQIb/?taken-by=eliasmetsamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tai huomenna jos joku viitsisi laittaa Ruutu plussasta uudet jaksot dailymotioniin, niin olisin hyvin kiitollinen! :) (ja en olisi varmaan ainoa!) Itse olen jo ilmaisen kk:n käyttänyt, eikä oikein yhden ohjelman takia kiinnostaisi siitä maksaa.
Mutta silti on ennakkojaksot saatava nähdä?
Loinen, pummi, vapaamatkustaja.. onhan näitä.:DDSaahan sitä kysyä, kyllähän joku oli tämän viikonkin jaksot tänne laittanut. Ja kuka nyt ei haluaisi nähdä jaksoja ennakkoon jos on mahdollisuus?
Niimpä.
Mä ainakaan en koe tarvetta nähdä jaksoja ennakkoon, hyvin jaksaa odottaa aina viikon. Ei tämä sarja nyt elämän ainoa sisältö ole.
Mikä tota toista jalkaa vaivaa??
https://www.instagram.com/p/BBpo5w3uq-F/?taken-by=eliasmetsamaa
Millon Kalu on eronnut tuon Elisan kanssa kenen kans oli kihloissakin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten nuo ihmiset pystyy koko ajan juomaan. Bileiden jälkeisenä päivänä heti keskipäivällä treffeillä skumppaa ja valkkaria ja illalla taas uudet bileet.
Joo herranjestas tätä olen itsekin ihmetellyt.
Itsellä on krapulassa sen verran rapia olo ettei kyllä ihan hetkeen taas tee mieli alkoa, eikä kroppa edes kestäisi.
Siis juoko nuo oikeasti sen kolme viikkoa putkeen?
Voi olla aikamoiset deliriumit päällä kun kotiin pääsee.
Tai sitten kotona jatketaan :D
Ei niitä bileitä ole kuin "vain" joka toinen päivä, mutta onhan tuossa paljon kittaamista silti.
niimpä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BgTvBhajiKn/
Ihan vaan leikkauksen ansiota, että Elias näyttää pahikselta :DD
Mielestäni aika läppä, että yrittää selittää tuota roolia leikkauksella ja "ahdistuksella". Joo jossain yhdessä haastattelussa voidaan oikeilla kysymyksillä tuollainen kuva antaa, mutta että koko ajan vain leikattaisiin tuo näyttämään tuolta. Itse ainakin olen huomannut vain tuota ulkonäöstä puhumista ja paskoja läppiä.
Sitten tuo "ahdistus" ja "nurkkaan ajaminen". Sanoisi sitten vaikka treffeillä ,että vähän tää kyllä ahdistaa. Ei kai ahdistunut ihminen hymyhuulilla noita "ulkonäkö on tärkeintä" heittoja heitä. Eikös ite tuolla sanonutkin "mitä väliä on tunteilla?" .
No tän ahdistuspaskan Elias keksi nyt kun on pulassa, ja sinisilmäiseen Vilmaan uppoaa täysin että kulta oli vaan ahdistunut koska häntä kohdeltiin väärin! Ja Elias tietää sen. Jätkähän vttu myönsi että manipuloi Vilmaa mennen tullen, eikä ees tajunnut kuinka se juontaja hermostui siitä ja halveksien kysyi että "Vilmaan siis toimii manipulointi?" ja Elias vaan nyökkii. Nyt jälkikäteen tajuaa miten on mokannut ja ottaa tietenkin uhrin aseman, kun Vilma kyllä lohduttaa...
Haha toi uusin kuva igs, joku oli siel kommentoinut et onko Elias miettinyt onko narsisti, ja nyt on kaikki kommentit poistettu. Ja tuo kuvakin on tollanen perus "siis kattokaa mun hymy-ei-hyydy enkä välitä mitä puhutte" vaikka oikeasti on varmaan hermorauniona kun ei mennytkää kaikki iha niinku oli suunnitellu... Lol :D
Jos joku jaksaa katsoa niin koko TIn alusta Elias on laukonut niin vi/un ylimielisiä ihmeellisiä kommentteja. Lyhyet miehet on naurettvaa paskaa ei mitää tsäänssei kenenkään (sanoo vittumaisen ylpeenä virnuillen, vieressä Sammy), hän on jumala ja muut kuolevaisia, Vilma on niinku sijoitusosake ja hän on niin fiksu et tuli tänne testaa sitä. "M-mutku mua kohdeltiin ilkeesti..."
Voi olla että pyörrän sanani jossain kohtaa, mutta minua on alkanut lähinnä säälittää Elias. Alkuun ajattelin juuri, että hitto mikä narsisti ja juokse Vilma! Mutta uskon todella, että Eliaksella on joku ihme rooli päällä tuolla. Kenties haluaa näyttää nuoruusaikaisille kiusaajilleen, että hänestä on tullut melkoinen alfa, naisten intohimon kohde. Se nyt ei vaan ihan onnistunut niinkuin oli suunnitellut, vaan nyt hänestä on tullut entistäkin helpommin kiusattava.
Pitkän työputken jälkeen mulla meni eilen illalla päivät sekaisin. Kirosin ihan ääneen, että olin unohtanut katsoa "Tempparit".
Huojennuin oikeasti, kun huomasin että elettiinkin vasta tiistain viimeisiä minuutteja. :D
Mä en oo ikinä oottanut keskiviikkoa ja ennakkojaksoja näin kuumeisesti, melkein jopa hävettää innokkuuteni. Palan halusta nähdä mitä tarkalleen siinä muna suussa -pätkässä tapahtuu ja miten Sammy siihen reagoi. Ei noi pimeässä peiton alla -panemiset niin kiinnosta, mut nyt kun näkee oikeasti Kaiken... :DD
Elias väittää että hänet on mukamas tutkittu monen lääkärin osalta sitä, että hänellä ei ole kyseistä narsisti-sairautta. Narsisti aina kieltää sen, että olisi mitään sairauksia itsellään. Somessa on hyvin helppo väittää toista, mutta oikeassa elämässä kun hänelle sanotaan suoraan, niin hänet saadaan hiljaiseksi. Harmi muiden osalta, jotka ovat uskoneet Eliaksen väitteet somessa. Vilma ei saa Eliakseen otetta. Joku väitti täällä, et Eliaksella olisi lihaksia käsissä. Älkää edes naurattako. Laihoilta käsiltä nuo näyttävät. Ei tarvitse kuin pikkuisen rintaan sormella tökkiä, niin Elisa kaatuu nurin. Eikä hänellä ole edes jaloissa lihaksia.