Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Enemmänkin tuo Minna toi mulle mieleen syömishäiriöisen kuin Vilma. Minna on oikeasti tosi laihan näköinen, poskipäät ovat todella korkeat ja erottuvat yms. Vilma enemmänkin näyttää tosi treenatulta ja urheilijalta. Toki taatusti katsoo mitä syö, muttei näytä anorektiselta vaan pirun hyvältä tuo kroppa.
Vierailija kirjoitti:
qwerty99 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sammy on siis seksihullu alkoholisti. Ei ihmekkään että Minna nauttii "lomasta".
Niillähän on kerta viikkoon seksiä, sanoi Minna. Onhan sillä 6päivää lomaa tuon pakollisen kerran jälkeen. Tiiän kaverin joka saa kaks kertaa viikkoon.
En tiedä sen enempää heistä mutta "en ole ejakuloinut kolmeen päivään" "mä oon todella kova panomies" "seksuaalinen eläin". Hyi hitto tulee ihan oma ex mieleen jolla ei muuta päässä liikkunutkaan kuin pillu. Just tommonen pillukiilto silmissä, hiestä märkänä kun ei pääse tyydyttään tarpeitaan.
Jos on voimakas libido, niin minkä sille voi? Samahan se on, kun joku kokee nälän voimakkaammin ja mättää itsensä kunnon läskiksi. Voihan sitä ihminen itsekin kärsiä kovin voimakkaasta sukupuolivietistä.
Thoma-Daddy on ihana!!! 😍 ottaisin viereen heti!
Vilma ja Elias bongattu n. puoli tuntia sitten tennarista! Kävelivät kahdestaan, mutta eivät käsikädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vilma ja Elias bongattu n. puoli tuntia sitten tennarista! Kävelivät kahdestaan, mutta eivät käsikädessä.
Mä niin toivon, että Vilma olis lopettanu ton suhteen, mutta ilmeisesti turha toivo. Saadaan varmaan lehdistä lukea 10 vuoden päästä Vilman toteavan: " Olisi pitänyt uskoa varoitusmerkkejä ja lopettaa suhde heti alkuunsa, mutta olin sillokn niin rakastunut ja sinisilmäinen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää se, kuinka porukka vouhkaa Eliaksesta kauhuissaan. Onhan tuo kylmää ja karmivaa, mutta eikö kukaan huomaa mistä opittua?! Fifty Shades of grey... monet nuoret naiset innoissaan katselee sitä leffatrilogiaa. Elias jäljittelee Christan Greytä tehdäkseen vaikutuksen naisiin. Elias ei ole miljonääri, joten se osuus on unohdettava, mutta muut osiot on melko lailla käytössä kyllä. Ja toimiihan se ainakin vähän, kun on saanut ballerinan ja kaikki sinkutkin, joilta kysyttiin, valitsisi Eliaksen...
TÄH! Kommenteista päätellen joku piti tätä viestiä Eliaksen kehumisena tai puolustelemisena!!! Minä kirjoitin tuon ja pidän TODELLA nolona sitä, jos joku äijä katsoo leffaa ja alkaa matkia sen päähenkilöä naisia saadakseen. Kuinka urpoja täällä pyörii kun luulee, että viesti oli Eliaksen puolustelua tai jopa hänen itsensä kirjoittama? Onko joku muka niin tyhmä, että LEUHKII matkivansa jotain elokuvahahmoa päivät pitkät :D :D :D :D
Ymmärsit väärin. On uskomattoman tyhmää yrittää väittää, että Eliaksen käytös selittyisi jonkun elokuvahahmon matkimisella.
Ehkä näin! Mutta eikö oikeasti, lapsesta asti sadistisia mielikuvia pyörittelevät henkilöt ole elämän aikana oppineet peittämään tuon piirteensä? Eikö ympäristön palaute koulussa, kaveripiirissä, työpaikalla toimi yleensä niin, että henkilö oppii peittämään taipumuksensa? Ja vain taatusti turvallisessa vertaisseurassa tuo esille mieltymyksensä? Vaikea uskoa, että tuollainen henkilö menisi telkkariin ja vielä parisuhdeohjelmaan, jossa vielä ryypiskellään ja riski paljastua tuomittavien mieltymystensä kanssa on suuri. Siis jos uskotaan, kuten tässä ketjussa näköjään, että kyseessä on synnynnäiset narsistiset piirteet omaava henkilö. Siksi mielestäni uskottavampaa on, että kyseessä on rooli. Jolla ajatellaan saavutettavan julkisuudenkin kautta ihailua ja mainetta ja naisia.
Tavallinen pulliainen kykenee tuntemaan häpeää ja syyllisyyttä ja varmasti pyrkisi mieluiten salaamaan taipumuksia, joita häpeää. Narsistiin tämä ei päde ollenkaan, koska narsismissa oleellista on nimenomaan se, ettei tunne häpeää eikä syyllisyyttä.
Eikö ole kaksi eri asiaa mallioppiminen ja häpeän tai syyllisyyden tunteminen. Jos lapsi tai nuori huomaa, että jää yksin jos hehkuttaa esim. eläinten rääkkäämistä tai isovanhempien kiduttamista. Hän oppii olemaan puhumatta niistä porukassa, jottei hänestä tulisi yksinäistä hylkiöitä. Vaikkei itse pitäisikään kyseisiä tekoja hävettävänä tai tuntisi syyllisyyttä. Eikö näin toimi narsisti? Paljastaa todellisen luonteensa vasta kun se on turvallista eikä todennäköisesti johda hyljätyksi tulemiseen. Joko alistetun kumppanin edessä tai tutussa vertaisporukassa. Ei todellakaan telkkarissa suuren yleisön edessä.
Sinun mielestäsi Elias siis vain näyttelee uskomattomilla näyttelijänlahjoillaan 24/7, koska on saanut vaikutteita Fifty shades of gray- leffasta ja koko internet on väärässä. Yhtä uskottavaa kuin itkettäjä-Eliaksen "herkkyys".
No, ehkäpä on viisaampaa olla ihan hiljaa kun ”koko internet” eri mieltä! :D :D :D :D Kuitenkin täällä tuntuu olevan liikuttavan yksimielistä porukkaa siitä, että Bile-Danin roolin takaa on nyt paljastunut todellinen Dani. Mutta jatkakaa ihan rauhassa, te ”koko internet”! Minä vetäydyn häpeämään vääriä mielipiteitäni...
Jäämme mielenkiinnolla odottamaan seuraavaa teoriaa, vaihtoehtoina esim. "herkkä hapenpuutemies", tai jatkoa äskeiselle: "Palkattu ammattinäyttelijä ylsi uskomattomaan roolisuoritukseen Tempation Islandissa, Hollywoodin ohjaajat taistelevat hänestä".
Noi lempinimet on naurettavia. Daddy... Kalu... Ei jeesus.. Jos oisin ite siellä olisin Jättileka, himonuss ija tai hevosen kyrp ä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Eikö Vilma ole päässyt nettiin lukemaan näitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon, että Vilma olis lopettanu ton suhteen, mutta ilmeisesti turha toivo. Saadaan varmaan lehdistä lukea 10 vuoden päästä Vilman toteavan: " Olisi pitänyt uskoa varoitusmerkkejä ja lopettaa suhde heti alkuunsa, mutta olin sillokn niin rakastunut ja sinisilmäinen".
Tuskin on tullut asian suhteen silloinkaan järkiinsä...
Kylläpäs yllätti tuon Sammyn käytös, vaikuttaa sellaiselta nyhveröltä ja mammanpojalta selvänä. Sitten kun alkoholia saa ja lutkien tissit alkaa vilkkua, niin heti on ensimmäisissä utareissa kiinni. Olisi sitten ottanut iso daisarisen naisen, niin pääsisi tissejä lypsämään, kun noin kova tarve on. Kristus mikä luuseri, toivottavasti häpeää itseään. Minna vaikuttaa puolestaan "minä, minusta, minuun" ihmiseltä ja jutut sitä luokkaa. Tuo Vilman mies vaikuttaa todella ikävältä persoonalta hänkin, kuinka kylmästi puhui siitä sammuneesta naisesta. Aika luotaantyöntävä äijä kyllä. Sinkkumiehet ja naiset ovat ihan yhtä kuvottavia kaikki. Mitä oikeasti luulevat olevansa itseään tyrkyttämässä. Varmaan jotain suuriakin seksisymboleita? Kyllä on kova saavutus saada toisen parisuhde katkaistua ja kulkea tissit vilkkuen jossain tv-ohjelmassa. Kuvottavaa miten jollain ei ole mitään moraalia!
Oonko ainoa jolla nuo dailymotionin videot pätkii ärsyttävästi. :( Onko mitään tehtävissä?
Tiiserissä touhutaan niin että kettu löytää koloon. Ketä kyseisessä otoksessa on asialla?
joopajoopA kirjoitti:
Enemmänkin tuo Minna toi mulle mieleen syömishäiriöisen kuin Vilma. Minna on oikeasti tosi laihan näköinen, poskipäät ovat todella korkeat ja erottuvat yms. Vilma enemmänkin näyttää tosi treenatulta ja urheilijalta. Toki taatusti katsoo mitä syö, muttei näytä anorektiselta vaan pirun hyvältä tuo kroppa.
Olen kiinnittänyt huomiota samaan. Minna on laiha ja olemukseltaan rutikuiva, ja lisäksi hänellä tarve vetää vatsaa sisään istuessaan, mikä tekee vartalosta todella kummallisen näköisen. Laihuus ei vain ole kaunista. Kuollut ruumis on kuivakka ja laiha, ei vitaali nuori varsi. Yhh
Ei sen puoleen, ei Sammykään miltään hyvinvoinnin lähettiläältä varsinaisesti näytä. Siinä on vakka löytänyt kantensa.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa jolla nuo dailymotionin videot pätkii ärsyttävästi. :( Onko mitään tehtävissä?
Video ruudun oikean yläreunan Settings menu voi vaihtaa Qualityn.
Valitettavasti tiiserissä näyttää siltä että Nooran kanssa hengannut kaveri se siinä on petipuuhissa, olisiko siis Nooran kanssa? Käsivarren tatuoinnista päättelin.
Vierailija kirjoitti:
joopajoopA kirjoitti:
Olen kiinnittänyt huomiota samaan. Minna on laiha ja olemukseltaan rutikuiva, ja lisäksi hänellä tarve vetää vatsaa sisään istuessaan, mikä tekee vartalosta todella kummallisen näköisen. Laihuus ei vain ole kaunista. Kuollut ruumis on kuivakka ja laiha, ei vitaali nuori varsi. Yhh
Ei sen puoleen, ei Sammykään miltään hyvinvoinnin lähettiläältä varsinaisesti näytä. Siinä on vakka löytänyt kantensa.
Vaikka teillä itsellämme ei ole tyytyväisyyttä omaan kroppaanne, niin se ei automaattisesti tarkoita, että kaikilla laihoilla ja urheilullisilla ihmisillä on syömishäiriö ;D
Syömishäiriössä on psyykkinen ongelma suhtautumisessa itseensä ja siitä johtuva epänormaali syömiskäytös. Aika raju väitös sanoa heti, että jollain laihalla on automaattisesti syömishäiriö. Ihmiset on niin lihavia nykyään, että ne ei tunnista normaalipainoista kun sellaiseen törmäävät.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tiiserissä näyttää siltä että Nooran kanssa hengannut kaveri se siinä on petipuuhissa, olisiko siis Nooran kanssa? Käsivarren tatuoinnista päättelin.
Olisi se ainakin isossa kuvassa luontevaa jatkumoa Ruutu+:n seuraavan jakson tiiserissä esitettyyn Nooran suorittamaan huulihölkkään.
Vierailija kirjoitti:
Elias sanoi että ”Vilman hyvinkin uniikki ulkonäkö” Musta se on kuitenkin aika tavallisen näköinen, en näe mitään kovin uniikkia 🤔 Mukava ja nätti tyttö mutta että uniikki?
On Vilma minustakin naiseksi vähän erikoisen näköinen. Siis uniikki. Vähän ilkeästi tosin minusta sanottu omasta kumppanista. Voihan uniikilla tarkoittaa nimenomaan erilaista. Ei ole poikkeuksellisen kaunis vaan erilainen. Hieman maskuliiniset terävät kasvonpiirteet ja jännän mallinen pää. Miehekkäämpi kuin Elias joka feminiininen.
Minna on aika merkillinen hahmo, ja merkillinen on heidän parisuhteensakin Sammyn kanssa. En ota selkoa. Miten kehtaa puhua kaikista seksiasioista telkkarissa, ja miksi edes pitää puhua. Mitä näkee Sammyssa. Ihan toivottoman oloinen suhde.
On niin hajuttomia ja mauttomia noi sinkkumiehet, että eivät jää mieleen. En muista niistä kuin Daddyn ja Kalun (+Janten nimeltä).