Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Mitkä ovat Danin ja Even väärät syyt?
Henkilökohtaisesti en tajua ketään, joka hakeutuu ohjelmaan. Edes oikeastaan juontajaksi. Mutta kukin tavallaan.
Itse en edes harkitsisi seurustelevani ihmisen kanssa, joka ei pysty satavarmasti olemaan pettämättä kolmea viikkoa. Toisaalta en haluaisi ihmistä, joka voi juoda 3 vkoa putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dani ja Eve on vääristä syistä ohjelmassa. Mukavia toki ovat.
Niin se dj Minna vasta outo onkin.
No huomaatte kun katsotte ensi viikon jaksot.
Oikeesti niillä varmaan on vapaa suhde.
Minnaa on vaikea satuttaa koska sitä ei haittaa fyysinen kosketus, meni Kuronenkin hiljaiseksi.Dj Minna :DD
DI, tyhmänä olet?
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en tajua ketään, joka hakeutuu ohjelmaan. Edes oikeastaan juontajaksi. Mutta kukin tavallaan.
Itse en edes harkitsisi seurustelevani ihmisen kanssa, joka ei pysty satavarmasti olemaan pettämättä kolmea viikkoa. Toisaalta en haluaisi ihmistä, joka voi juoda 3 vkoa putkeen.
Tuonne mennään katsomaan kestääkö suhde.
Samaa sanoo Even treffi kumppani, että ovat ohjelmassa vääristä syistä.
He ovat siellä hakemassa julkisuutta.
Melko vaisuksi jäävät, ei ole mitään houkutuksia.
No Dani ja Eliaksen huonot välit tuo mielenkiintoa ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnaa on vaikea satuttaa koska sitä ei haittaa fyysinen kosketus, meni Kuronenkin hiljaiseksi.Dj Minna :DD
No enemmän tuo vaikutta dj:ltä kuin di:ltä.
No niinhän se on mutta mielenkiintoinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonne mennään katsomaan kestääkö suhde.
Samaa sanoo Even treffi kumppani, että ovat ohjelmassa vääristä syistä.
He ovat siellä hakemassa julkisuutta.
Melko vaisuksi jäävät, ei ole mitään houkutuksia.No Dani ja Eliaksen huonot välit tuo mielenkiintoa ohjelmaan.
Niin silloin casting on tehnyt väärän valinnan, kun on ottanut mukaan liian vahvan parin. Ketä muutenkaan houkuttaisi tuollaiset tatuoidut juopot? Jos haluaisin seksiseikkailun, haluaisin sen jonkun ihan toisenlaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minnaa on vaikea satuttaa koska sitä ei haittaa fyysinen kosketus, meni Kuronenkin hiljaiseksi.
Ei kukaan mene oikeasti tuonne "testaamaan suhdettaan", suurin houkutin on tod.näk. julkisuus lähes kaikilla. Minua ei haittaa, kunhan viihdettä löytyy.
Minä haluaisin bachelor-tyyppisen tempparin. Smokkipukuiset herrasmiehet houkuttelisivat naisia illallisille Rolls Roycen kyydissä ja tanssimaan pianistin soittaessa taustalla. Tai mentäisiin autiolle öiselle rannalle vähän rennommissa merkeissä kuutamouinnille.
Tommonen känninen wt-örvellys ja oksennuksen ja sammumisen lomassa paneskelu ei ole kyllä juuri minkään väärti.
Vierailija kirjoitti:
Jonna ja elias pani heti ekana iltana
Mistä tämä tieto?
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin bachelor-tyyppisen tempparin. Smokkipukuiset herrasmiehet houkuttelisivat naisia illallisille Rolls Roycen kyydissä ja tanssimaan pianistin soittaessa taustalla. Tai mentäisiin autiolle öiselle rannalle vähän rennommissa merkeissä kuutamouinnille.
Tommonen känninen wt-örvellys ja oksennuksen ja sammumisen lomassa paneskelu ei ole kyllä juuri minkään väärti.
Joskus vuosia sitten tuli jenkkien tempparit ja siinä oli oikeasti hulppeat puitteet. Treffejä järjestettiin henkeä salpaavissa kohteissa, turkooseja laguuneja ja vesiputouksia, olisko kuvattu Hawajilla. Suomessa tehdään siellä mistä halvimmalla saadaan, eli likaisessa turistikohteessa Thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset pyörät Melissa laittoi pyörimään, kun julkaisi sen päivityksen eräästä mediapomosta.
Paras on kun kertoo tuolla kyseisen päivityksen jälkeen asiasta kiivailleen roskamedian fb sivustolla että 'kiitos en tiennyt kuin syvältä valtamedia onkaan! Paljon kiitoksia kun autoitte!' Autoitte missä? 😅.
No autoitte siinä ettei ainakaan tätä tyttöä tulla ikinä näkemään tuon sekoilun jälkeen missään ohjelmassa ikinä eikä tuskin mitään ainakaan positiivista tulla lehdissä hänestä kirjoittelemaan.
Mutta ainakin päässyt white-trash yhteisöön mukaan. Kaipa mielipiteensä ovat kansallismielisiä hänelläkin sitten....
Halvinta ja helpointa etsiä lankeamista viinan kautta.
Olisi paljon mielenkiintoisempaa, jos joku asiallinen nainen, jolla on hyvä mies lankeaisi selvin päin jonkun riittävän taitavan gigolon (ei limaisen vaan herrasmiehen) pauloihin.
Ja miehiä houkuttelisi vaikka nalkuttamattomuus ja lempeys tai kiinnostus hänen harrastuksistaan tms. Ei pelkkä strippaus ja hutsumainen olomuoto kaksimielisine juttuineen.
Se Melis.san alkulaini kymppikerhosta ja metristä. Voiko ontuvampaa "vitsiä" olla??? Olisi sanonut vaikka, että on aina haaveillut kymmpikerhosta, mutta kakskyt senttiäkin riittää, jos se on kanssasi. Siinä olisi silloin edes jonkinlainen juoni.
Ja kuka 18-vuotias haaveilee kymppikerhosta ja ylipäätään lähtee moiseen ohjelmaan? Tuossa saisi olla kyllä ikäraja 25 niin sinne menisivät vain aidosti menetetyt tapaukset eikä nuoruudentyhmät.
Vierailija kirjoitti:
Se Melis.san alkulaini kymppikerhosta ja metristä. Voiko ontuvampaa "vitsiä" olla??? Olisi sanonut vaikka, että on aina haaveillut kymmpikerhosta, mutta kakskyt senttiäkin riittää, jos se on kanssasi. Siinä olisi silloin edes jonkinlainen juoni.
Ja kuka 18-vuotias haaveilee kymppikerhosta ja ylipäätään lähtee moiseen ohjelmaan? Tuossa saisi olla kyllä ikäraja 25 niin sinne menisivät vain aidosti menetetyt tapaukset eikä nuoruudentyhmät.
Mä en edes ymmärtänyt mitä se sanoi. Vaikuttaa todella epävarmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ymmärtänyt mitä se sanoi. Vaikuttaa todella epävarmalta.
No minkäs voi kun ottaa ohjelmaan suoraan ihmisiä terapiaryhmistä. Ekassakin jaksossa näyttää olemattomat tissinsä. Ainoa kuittaus tulee et kato sullakin on lävärit. Jos ei tissei eikä persettä oo ja naamakin on meikattu miten sattuu ni kaipa se epävarmuus tuolla näkyy. Tuskinpa tulee monille treffeille pääsemään. Ohjelmassa voi kundit sitä säälistä pitää pikkutyttöä mukana mut kyllä jos peittoa tarttisi heiluttaa niin en sitä valitsisi millään.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on
Minulle tulee noin 2 kertaa vuodessa sellaisia ylensyömis ajanjaksoja.. En vain pysty hillitsemään syömistäni vaikka kuinka se ärsyttää ja hävettää. Missä olenkin ja mitä teenkin, niin mieli tekee ruokaa ja yleensä roskaruokaa.
Näitten jaksojen aikana painokin nousee noin 10kg mikä on paljon. Jaksot kestää noin 2kk ja sitten vaa tulee stoppi niinkuin se alkoikin, yhtäkkiä. Tosin, jos olen jossain menossa, niin pystyn hillitsemään syömistäni, kun en halua muitten näkevän ruokamääriä joita syön. Kotona sit taas yksinään ahmin ja ahmin..
Mikä täs ärsyttää myös tuon lihomisen lisäksi on, kun vaatteet jää pienieksi ja rahan kuluminen.. Uskokaa täi älkää mutta vajaassa kahdessa vuodessa, jos olisin syönyt normaalisti säästöä olisi kertynyt lähemmäs 6000€.
Se Melissa on ihan hirveen nolo. Tulee kamala myötähäpeä aina kun se avaa suunsa. Tai no oikeastaan ihan kun vaan näkee sen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on
Minulle tulee noin 2 kertaa vuodessa sellaisia ylensyömis ajanjaksoja.. En vain pysty hillitsemään syömistäni vaikka kuinka se ärsyttää ja hävettää. Missä olenkin ja mitä teenkin, niin mieli tekee ruokaa ja yleensä roskaruokaa.
Näitten jaksojen aikana painokin nousee noin 10kg mikä on paljon. Jaksot kestää noin 2kk ja sitten vaa tulee stoppi niinkuin se alkoikin, yhtäkkiä. Tosin, jos olen jossain menossa, niin pystyn hillitsemään syömistäni, kun en halua muitten näkevän ruokamääriä joita syön. Kotona sit taas yksinään ahmin ja ahmin..
Mikä täs ärsyttää myös tuon lihomisen lisäksi on, kun vaatteet jää pienieksi ja rahan kuluminen.. Uskokaa täi älkää mutta vajaassa kahdessa vuodessa, jos olisin syönyt normaalisti säästöä olisi kertynyt lähemmäs 6000€.
ja kerrot tämän meille koska?
Minusta Dani ja Eve ovat ällöttäviä. Julkisuutta hakemassa, noloa. Hakisivat sitä julkisuutta vaikka tekemällä jotain töitä julkisuudessa, mutta kun ei mitään järkevää..
No enemmän tuo vaikutta dj:ltä kuin di:ltä.