Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Vierailija
01.02.2018 |

Kommentit (7556)

Vierailija
6241/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hyi vittu toi Eve. Sanoo ihan suoraan ettei kiinnosta paskan vertaa miltä Danista tuntuu, tärkeintä on ite pitää hauskaa. Siis oikeesti mitä helvettiä. Muija sanoo suoraan minkä jopa Elias tajuaa pitää omana tietonaan. 

Dani, jos luet tätä, JSSAP!!!

Mitä tarkoittaa JSSAP?

Vierailija
6242/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta urpoilua. Enköhän itse tiedä saamiseni paremmin kuin yksikään teistä.

Terveisin edelleen vaikka sen 50 krt saava. Yleensä kyllä parikymmentä ja yli alkaa jo vähän väsyttää... että riittää mutta mitään estettä saada lisää ei ole. Sille en voi mitään että tämä asia tuntuu olevan monille hankala hyväksyä... niin miksi, tarkalleen ottaen ? Onko se sulta jotain pois? Ettet itse pysty?

Meillähän on täällä näköjään samanlainen satusetä kuin temppiksessäkin! :D Että parinkymmenen kerran jälkeen alkaa väsyttää mutta 50 kertaa jaksaa kuitenkin ihan kevyesti :D Hahahahahaha :D

Niin, ollaan me kyllä kauheita kun ei millään uskota tota 50 kertaa. Varmaan ollaan ihan vaan kateellisia ja sit kans ollaan tietty mukana salaliitossa Eliasta vastaan. ;)

Eihän täällä uskota edes jos sanoo saavansa enemmän kuin "3-4 kertaa" jonka jälkeen "tuntuu kivuliaalta". En nyt tuosta viidestä kymmenestä tiedä mutta itse ainakin saan joka kerta seksissä 6-8 orgasmia ja reilu kymmenenkään ei tunnu kivuliaalta. Toki en aina laske määriä kun keskityn muuhun ;) Alkuperäinen väittäjä sanoi ettei nainen pysty saada muutamaa enempää ja se on kuullemma "fakta". Ei ole, naisia on erilaisia. Mahtaa olla harvan etuoikeus tai osaamattomat miehet teillä jotka alapeukuttaa.

Luepas uudestaan sen "alkuperäisen väittäjän" kommentti, ei hän puhunut mitään sellaista, etteikö nainen pystyisi saamaan muutamaa enempää, vaan puhui nimenomaan siitä, että muutaman kerran jälkeen tuntuu kivuliaalta. Luetun ymmärtäminen.

Ja ajatelkaa edesrealistiseti, että esim 20 kertaa tunnissa on keskimäärin joka 3. minuutti! Oma vaimo on niin hellä jo ekan jälkeen että pitää olla vähintään 3 tuntia väli! Täällä lasketaan nyt montako feikkiä esitetään 😂

Teet jotain väärin t. Eri

Niinpä, vien prosessin loppuun asti 😊 vaimoni ei tarvitse feikata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hyi vittu toi Eve. Sanoo ihan suoraan ettei kiinnosta paskan vertaa miltä Danista tuntuu, tärkeintä on ite pitää hauskaa. Siis oikeesti mitä helvettiä. Muija sanoo suoraan minkä jopa Elias tajuaa pitää omana tietonaan. 

Dani, jos luet tätä, JSSAP!!!

Mitä tarkoittaa JSSAP?

Vanha tuttu: Jätä Se Sika Ansaitset Parempaa

Vierailija
6244/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma oli tänään meidän lähi S-marketin kassalla harjoittelijana vaivaantuneen oloisena. Voin kertoa, että se pinkki kypärä päässä näyttikin just siihen kassalle sopivalta 🙈

Eikö se vois jatkaa tanssimista. Nyt heittää tanssijan uransa hukkaan. Eikö se yksi metoo jo eronnut/erotettu sieltä baletista.

Vierailija
6245/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta urpoilua. Enköhän itse tiedä saamiseni paremmin kuin yksikään teistä.

Terveisin edelleen vaikka sen 50 krt saava. Yleensä kyllä parikymmentä ja yli alkaa jo vähän väsyttää... että riittää mutta mitään estettä saada lisää ei ole. Sille en voi mitään että tämä asia tuntuu olevan monille hankala hyväksyä... niin miksi, tarkalleen ottaen ? Onko se sulta jotain pois? Ettet itse pysty?

Meillähän on täällä näköjään samanlainen satusetä kuin temppiksessäkin! :D Että parinkymmenen kerran jälkeen alkaa väsyttää mutta 50 kertaa jaksaa kuitenkin ihan kevyesti :D Hahahahahaha :D

Niin, ollaan me kyllä kauheita kun ei millään uskota tota 50 kertaa. Varmaan ollaan ihan vaan kateellisia ja sit kans ollaan tietty mukana salaliitossa Eliasta vastaan. ;)

Eihän täällä uskota edes jos sanoo saavansa enemmän kuin "3-4 kertaa" jonka jälkeen "tuntuu kivuliaalta". En nyt tuosta viidestä kymmenestä tiedä mutta itse ainakin saan joka kerta seksissä 6-8 orgasmia ja reilu kymmenenkään ei tunnu kivuliaalta. Toki en aina laske määriä kun keskityn muuhun ;) Alkuperäinen väittäjä sanoi ettei nainen pysty saada muutamaa enempää ja se on kuullemma "fakta". Ei ole, naisia on erilaisia. Mahtaa olla harvan etuoikeus tai osaamattomat miehet teillä jotka alapeukuttaa.

Luepas uudestaan sen "alkuperäisen väittäjän" kommentti, ei hän puhunut mitään sellaista, etteikö nainen pystyisi saamaan muutamaa enempää, vaan puhui nimenomaan siitä, että muutaman kerran jälkeen tuntuu kivuliaalta. Luetun ymmärtäminen.

Ja ajatelkaa edesrealistiseti, että esim 20 kertaa tunnissa on keskimäärin joka 3. minuutti! Oma vaimo on niin hellä jo ekan jälkeen että pitää olla vähintään 3 tuntia väli! Täällä lasketaan nyt montako feikkiä esitetään 😂

Taitaa olla aika vieras asia naisen orgasmi monille miehille, jopa naimisissa? oleville. Tietoa voi hakea omatoimisesti lisää, mutta näin alkajaisiksi, että ei ole mitenkään tavatonta saada monta orgasmia minuutissa eikä orgasmit ole kivuliaita, mahdollinen kivun aiheuttaja on ihan joku muu.

Nyt mopo karkaa käsistä! Kosketusarka ja kipu ei ole samaa asia! Yhdyntään pystyy, mutta ei toista huippua koska "nuppu" on liian kosketusherkkä!

Vierailija
6246/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisänä vielä, että kunnon huipun jälkeen myös rinnat ovat kosketusarkoja kauan...

Vierailija
6247/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan tämä papatti (sarjafeikit) vs kanoonanlaukasta ( yksi oikea huippu) 😂 vaikka olisi 5 miljardia naista maailmassa! Piste.

Vierailija
6248/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma oli tänään meidän lähi S-marketin kassalla harjoittelijana vaivaantuneen oloisena. Voin kertoa, että se pinkki kypärä päässä näyttikin just siihen kassalle sopivalta 🙈

Eli pitävätkö nämä tiedot siis paikkansa vai eivät:

Aiemmin: Kansallisbaletissa tanssijana, jonne pääsee vain harvat ja valitut, vuosikausien rankan harjoittelun jälkeen - tuohon monen tytön unelma-ammattiin?

Nyt: S-marketin kassalla harjoittelijana, kohujuttuja lööpeissä, pinkiksi värjätty (aiemmin niin kaunis vaalea) tukka.

Mitä oikein tapahtui? :O

Vierailija
6249/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Vilman insta ollut täynnä jotain kiinteistövälittäjäjuttua? Oliko se vain jotain hömppää, mistä ei saanut rahaa?

Vierailija
6250/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas täällä taas paheksutaan toisten seksielämää ja nostetaan itseä jalustalle.

Yleensä ne on nää "tavallinen seksi (btw, mitä on tavallinen seksi?) on NIIIIIN tylsää mä ainakin tarviin kunnon kuristusta ja läpsimistä ja alistamista"-lässyttäjät pyrkii jutuillaan vaan lyttäämään muiden seksielämää.

Mitä se sinun napaasi kaivaa, että jotkut tykkäävät rajummasta seksistä? En vain käsitä. Ketju täynnä erittäin noloa kommentointia selvästi ihmisiltä, joilla ei ole mitään hajua bdsm-seksistä, mutta esitetään niiiin tietäviä ja jaellaan sairausdiagnooseja yms. Naurettavaa.

Vierailija
6251/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas täällä taas paheksutaan toisten seksielämää ja nostetaan itseä jalustalle.

Yleensä ne on nää "tavallinen seksi (btw, mitä on tavallinen seksi?) on NIIIIIN tylsää mä ainakin tarviin kunnon kuristusta ja läpsimistä ja alistamista"-lässyttäjät pyrkii jutuillaan vaan lyttäämään muiden seksielämää.

Mitä se sinun napaasi kaivaa, että jotkut tykkäävät rajummasta seksistä? En vain käsitä. Ketju täynnä erittäin noloa kommentointia selvästi ihmisiltä, joilla ei ole mitään hajua bdsm-seksistä, mutta esitetään niiiin tietäviä ja jaellaan sairausdiagnooseja yms. Naurettavaa.

Taisi jonkun kommentti osua kun noin kimpaantui. :) Piiskaa sinä minun puolesta itseäsi minkä lystäät, mutta älä kuvittele, että muutkin tarvitsevat sellaista. Toisilla onnistuu ilmankin. ;)

Vierailija
6252/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dani ansaitsee parempaa.

Vierailija
6253/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen, että jos Danille ja Evelle tulee ero, niin Eve on se, joka jättää eikä Dani.

Vierailija
6254/7556 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen, että jos Danille ja Evelle tulee ero, niin Eve on se, joka jättää eikä Dani.

Even touhuista päätellen näin varmaan onkin.

Mielestäni Dani vaikutti siltä, että oli selvästi päätöksensä tehnyt, että nyt hän sitoutuu tähän naiseen ja se päätös pitää. Olisin toivonut, että tuo sitoutumisen kohde olisi ollut vastaavanlaista vaimomateriaalia kuin mitä miten hyvää aviomiesainesta Dani osoitti olevansa.

Vierailija
6255/7556 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki arvostelee toisten ihmisten seksielämää? Jos et ole kokeillut sitomista/ piiskaamista/ tukistamista yms niin ole vaiti.

Ps se on oikeesti kiihottavaa!

No ei se kaikkien mielestä ole. Toisille se voi olla jopa todella traumatisoivaa? Miksi itse koet tarpeelliseksi ylentää itseäsi omalla "paremmalla" seksielämälläsi?

Häh? En kyllä ylentänyt seksielämääni, tai en ainakaan mielestäni.. onko sulla sellasta kun olet noin kiukkuinen?

Vierailija
6256/7556 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta onko muille tullut mieleen että tuo elias- Jonna jupakka on ihan täyttä p****a? Eli siis tuotannon kehittämä juttu? Jotenkin mulla on sellanen fiilis, että näin olis..

Jaa että "tuotannon vika" :D Seuraavaksi ehkä ehdotat, että olisi leikkauksen vika. Tai että katsojat ovat nähneet väärin. :D

Mitä katsojat siis käytännössä näkivät? Eliaksen ja Jonnan kävelevän yläkertaan ja aamulla Jonnan haastattelun. Mä en usko mitä telkkarissa sanotaan. Vaan jos näkis itse aktin. En kyllä pidä Eliaksesta ollenkaan ja Vilma on todella kaunis nainen, sais paremman! Mutta ei vaan mee läpi mulle..

Vierailija
6257/7556 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnes meni #vilmavälittää?

Vierailija
6258/7556 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukutaito hoi, en tuossa sanonut että minun napaani kaivelee, saati kertonut millaista seksiä itse harrastan. Kunhan sanoin että usein tarkoituksena on vain lytätä toisten seksielämää. Hakatkaa päätä vaikka saunan oveen samalla, jos siitä tulee onnelliseksi, ei minua kiinnosta mitä muiden sängyssä tapahtuu.

Vierailija
6259/7556 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Vilman insta ollut täynnä jotain kiinteistövälittäjäjuttua? Oliko se vain jotain hömppää, mistä ei saanut rahaa?

Korostan, etten tiedä onko näin tapahtunut, mutta: kiinteistönvälittäjän tarvitsee olla luottamustaherättävä. Vilman kyseenalainen TIS-julkisuus on voinut vaikeuttaa työtä ja tätä kautta joutunut (taas) kaupan kassalle.

Vierailija
6260/7556 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta onko muille tullut mieleen että tuo elias- Jonna jupakka on ihan täyttä p****a? Eli siis tuotannon kehittämä juttu? Jotenkin mulla on sellanen fiilis, että näin olis..

Jaa että "tuotannon vika" :D Seuraavaksi ehkä ehdotat, että olisi leikkauksen vika. Tai että katsojat ovat nähneet väärin. :D

Mitä katsojat siis käytännössä näkivät? Eliaksen ja Jonnan kävelevän yläkertaan ja aamulla Jonnan haastattelun. Mä en usko mitä telkkarissa sanotaan. Vaan jos näkis itse aktin. En kyllä pidä Eliaksesta ollenkaan ja Vilma on todella kaunis nainen, sais paremman! Mutta ei vaan mee läpi mulle..

Ja heidät alasti nukkumassa vehkeet levällään, vai onko sekin vaan `mitä telkkarissa sanotaan`? Mua niin naurattaa nää Eliaksen salaliittoteoriat, mahtaa olla rankkaa olla Elias :´D