Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden pariskunnan nainen on oonalaakko instagramista
Hmmm, onko? ainakin Eve on käyny lirkuttelemassa kommenttikentässä...
On se.
Mistä tää tieto 😳
Itsekin arvelin että uuden pariskunnan nainen olisi tämä mainittu henkilö. Täällä aiemmin mainittu että Tampereelta parikymppinen- kun katsoo esim.Facebookissa ketkä tykänneet nykyisten pariskuntien päivityksistä (etenkin Temptation islandiin liittyviä), kuka profiiliin sopiva. Ja tällä henkilöllä kavereina Temptation islandin porukkaa, aika todennäköistä.
Di on akateeminen tutkinto, siitä ei kannata kinastella. Minna on jämähtänyt mieleltään teekkariksi. On varmaan elänyt opiskeluaikana elämänsä parasta aikaa, joten haluaa venyttää sitä eikä viitsi kasvaa aikuiseksi.
Jos se onkin Minna joka harrastaa seksiä eikä Noora? Noora ainakin mainostanut facessa ohjelmaan osallistumistaan. Kehtaisiko ihminen mainostaa kaikille osallistumistaan jos on julkisesti pannut televisiossa ja pettänyt kumppaniaan?
Mistä ootte tietosii että kukaan pari ees lähtee? Oon ite monen edelliskauden sinkun ja varatun kaveri niin fb kun instagramissaki, koska tunsin sieltä pari ja sitäkautta tutustuin koko porukkaan. Ohjelmassa en siis ite oo koskaan ollu.
Vierailija kirjoitti:
itse olen sillä kannalla, että mahdollinen lähtevä pari on juurikin Vilma ja Elias. Jos viime vuonna Emmi sai jonkinlaisen romahduksen saarella ja lähtivät sen takia, niin tämän vuoden romahtaja on juurikin Vilma. Tai sitten yksinkertaisesti Eliaksen käytös (riitely danin kans) katsotaan olevan vaaraksi kaikkien turvallisuudelle. Mut ainakin jaksossa 10 missä Markus lennättää lippalakkia, istuu Elias iltanuotiolla.
Mietin myös että tulisko oikeesti enää ton jälkeen uutta paria niin vähäks aikaa jos puolivälissä kaikki alkuperäset vielä on? Ku eikö noita jaksoja oo 20 tjsp?
Uusi pari on Danny ja Erika. Danny panee, Erika pysyy rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi pari on Danny ja Erika. Danny panee, Erika pysyy rajoissa.
Ja pomminvarma tieto. Kuulin kyliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä keskusteluissa päästiin taas vauhkoomaan siitä kuka on korkeasti koulutettu ja kuka ei... Eiköhän ohjelmaa katso kaikenlaiset ihmiset. Toki av-keskustelupalsta tuntuu olevan täynnä vain korkeastikoulutettuja, mitä nyt on silmään sattunut. Nykysin luetellaan jopa kaikki koulutukset, arvostetusta ala-asteesta ulkomaan suurlähetystön harjoitteluihin. Joskus palsta alkaa muistuttamaan lähinnä CV:tä.
Enemmän tällä palstalla huudetaan toisille WT:tä ja luetellaan kaikkea typerää joka on muka WT:tä, jos et ole sattunut huomaamaan?!?!
Siis miten toi mun kommentti sulkis tän pois? Ihan oon samaa mieltä. Av on pilannu sanan muutenkin sillä et ne käyttää sitä jatkuvasti kaikkeen. Jopa sisustustarrat ovat wt...
Kiinnostava aihe, tuohon wt-termiin törmätessäni herää usein kysymys, minkätyyppinen persoona tätä ilmaisua haluaa toisesta ihmisestä käyttää. Ilmaisun käyttöön yhdistyy muutenkin yleensä negatiivinen ja arvosteleva, itseään toisen yläpuolelle nostava tyyli, vaikka harvoin tämäntyyppisen kommentin laatineesta henkilöstä todellisuudessa kovinkaan älykäs kuva jää. Käytetäänkö tätä käsitettä myös puheessa, vai pelkästään anonymiteetin suojaamana netissä? Itselleni ainakin tulisi kiusallisen moukkamainen olo, jos jostakin ihmeellisestä syystä tuolla termillä päätyisin jotakuta puheessani kuvailemaan. En myöskään ole kuullut kenenkään tutun käyttävän ilmaisua wt tai sen väännöksiä keskustellessa, toki voihan kyse olla ikään tai murrealueeseen liittyvistä kulttuurieroistakin.
Siis ihan olen samaa mieltä. Mun kaverit käyttää tätä melkein kaikesta. Kertoo vähän kavereista, nimittäin itse en näe muita parempana ihmisenä kuin muutkaan ovat, oli koulutusta tai ei. Ja mä oon siis se jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen sillä kannalla, että mahdollinen lähtevä pari on juurikin Vilma ja Elias. Jos viime vuonna Emmi sai jonkinlaisen romahduksen saarella ja lähtivät sen takia, niin tämän vuoden romahtaja on juurikin Vilma. Tai sitten yksinkertaisesti Eliaksen käytös (riitely danin kans) katsotaan olevan vaaraksi kaikkien turvallisuudelle. Mut ainakin jaksossa 10 missä Markus lennättää lippalakkia, istuu Elias iltanuotiolla.
Mietin myös että tulisko oikeesti enää ton jälkeen uutta paria niin vähäks aikaa jos puolivälissä kaikki alkuperäset vielä on? Ku eikö noita jaksoja oo 20 tjsp?
No ainakin yksi pari silti mahdollinen?
KL kirjoitti:
Olisko mennyt tunteisiin ja käynyt päälle? Väkivaltaisuudestahan saa käsittääkseni välittömästi lähtöpassit.
Entä Noora? Sehän mäiskii siinä musavideolla jollain vaatteella kiukkuisena jotain jätkää.
Nyt toi jonkun mainitseman oonan insta on yksityinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksoja on 16.
Vierailija kirjoitti:
Di on akateeminen tutkinto, siitä ei kannata kinastella. Minna on jämähtänyt mieleltään teekkariksi. On varmaan elänyt opiskeluaikana elämänsä parasta aikaa, joten haluaa venyttää sitä eikä viitsi kasvaa aikuiseksi.
Onko Minna Aallon DI. ? Siellähän opiskelee poikia suurin osa. Minnalla olleet hyvät apajat siellä. Kovia ne on ryyppämään ja tekemään jäyniä. Toki siellä on niitäkin joille ei alko maita. Minnahan on alle 30 vee. Tuskin ottaa Sammya vakavasti? Tietääkö kukaan Sammyn koulutusta? Luulis DI kelpuuttavan itselleen ja varsinkin nainen akateemisesti sivistyneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuplla oo kun yx akateemisesti sivistynyt ja se on Minna, DI. Ihmettelen että kuinka on tuollaisen Sammyn kanssa ollut 2 v.
DI ei ole mitään akateemista sivistystä.
kylläpä vaan on, akateeminen. Ei sen puoleen on myös amistaustaisia mutta vähän, nekin on niitä joiden olisi ollut fiksuinta käydä lukio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Minna Aallon DI. ? Siellähän opiskelee poikia suurin osa. Minnalla olleet hyvät apajat siellä. Kovia ne on ryyppämään ja tekemään jäyniä. Toki siellä on niitäkin joille ei alko maita. Minnahan on alle 30 vee. Tuskin ottaa Sammya vakavasti? Tietääkö kukaan Sammyn koulutusta? Luulis DI kelpuuttavan itselleen ja varsinkin nainen akateemisesti sivistyneen.
Tampereen, mutta sama meininki sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksoja on 16.
Ei vaan 24.
Sammylle maistuu tosielämässä virvoke jos toinenkin. Kaveri tiesi kertoa, että myös kovempaan suuntaan on ollut menossa. Ihmettelen niiden suhdetta kyllä tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Elias siinä mainoksessa josssa nuori pariskunta menee tytön vanhempien luokse ja pojalla on ruokakori kädessä?
Ei, se mainoksen poikahan on ihan hyvännäköinen.
Olen miettinyt, että ketä ihmettä se Minna muistuttaa tosi paljon. Eilen a-studiossa oli Matleena Kuusniemi ja huomasin, että nehän näyttää tosi paljon samalta ja äänikin samantyylinen!!!
Ja kuten jo mainitsin, Jani-Petteri.
Kiinnostava aihe, tuohon wt-termiin törmätessäni herää usein kysymys, minkätyyppinen persoona tätä ilmaisua haluaa toisesta ihmisestä käyttää. Ilmaisun käyttöön yhdistyy muutenkin yleensä negatiivinen ja arvosteleva, itseään toisen yläpuolelle nostava tyyli, vaikka harvoin tämäntyyppisen kommentin laatineesta henkilöstä todellisuudessa kovinkaan älykäs kuva jää. Käytetäänkö tätä käsitettä myös puheessa, vai pelkästään anonymiteetin suojaamana netissä? Itselleni ainakin tulisi kiusallisen moukkamainen olo, jos jostakin ihmeellisestä syystä tuolla termillä päätyisin jotakuta puheessani kuvailemaan. En myöskään ole kuullut kenenkään tutun käyttävän ilmaisua wt tai sen väännöksiä keskustellessa, toki voihan kyse olla ikään tai murrealueeseen liittyvistä kulttuurieroistakin.