Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
7361/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kummallinen tyyppi tuo Vilma. Eliaksessa ei mielestäni ole mitään uutta tai ihmeellistä, olen tietoinen ja tavannutkin pari tuollaista samankaltaista "luomakunnan jumalaa". Mutta Vilma. En ymmärrä alkuunkaan. Todella mielenkiintoinen, mutta minusta myös jokseenkin ahdistava ihminen.

Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Todella hämmentävää. Todistusaineistoa, sanoja ja käytöstä hierotaan kolmen viikon ajan naamaan, eikä sillä lopulta ole mitään vaikutusta. Vaikuttaa herkältä ja herttaiselta, mutta lopulta vain itsensä ja Eliaksen suhteen. Käsittämätöntä sietää tuollaista kohtelua, vaikka tukea olisi ollut tarjolla, ja hänellä tuskin on sosiaalisena ja kauniina ihmisenä ongelmia löytää seuraa, jos hän yksin jäämistä pelkää.

Kylmäävää, että näki sen valehtelun iltanuotiolla, ja ei mitään vaikutusta silläkään. Millä tuollainen käytös selittyy? Onko pelkkä läheisriippuvuus tuollaista? Eikö Vilma ymmärrä, vai eikö hän vain välitä?

Sadistin vastapari on masokisti. Vilma sanoi ihan suoraan, ettei hän saa tavallisesta parisuhteesta mitään. Pitää olla kuristamista, lyömistä ym.  Tietenkin sama pätee myös henkisesti. Tämä pari ei koskaan eroa.

Hän puhui seksistä, ei koko parisuhteesta. Roolit seksissä eivät todellakaan tarkoita sitä, että haluaisi henkisesti sitä samaa.

Ei se oikeasti toimi niin että voi olla seksissä erilainen kuin oikeasti. Alistunut on alistunut parisuhteessakin ja kontroloiva on koontroloiva parisuhteessakin. Tämä on koettu useita kertoja. Nähty vierestä vielä useammin.

Vierailija
7362/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasia sekopäitä ei pitäis päästää telkkaan, en haluais tietää minkälaisia vinoutuneita ihmisiä ja parisuhteita on olemassa 😣

No eipä tollasiin ohjelmiin normaalit, tasapainoiset ihmiset osallistu!

Kaikillahan noilla oli joitain ongelmia mikä on tosiaan aika pelottavaakin. En oo tiennyt että ihmiset on niin sekaisin.

Jos nyt totta puhutaan, niin musta tuntuu, että myös tän sarjan seuraajista on aika moni sekasin. Ei ihan tule tästäkään ketjusta sellainen seesteinen, tyyni, älykäs ja tasapainoinen kuva sarjan peruskatsojasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Eve aiemminkaan mikään pyöreä ole ollut. Tai ainakin itse miellän pyöreän hieman toisin.  Ihan selvästi ollut normaalipainossa, jos Instagram-aikaa katsotaan. 

https://www.instagram.com/p/Ba6ucCnFOuV/?taken-by=roosaeveliinaa

Ihan realistista todeta, että pyöreä on ollut.

Nykyään mielestäni oikein hyväkroppainen ja terveen näköinen, ei mikään anorektinen, todellakaan.

Uh, just toi yksi ainoa kuva. En tiedä, milloin tuo ennen-vertailukuva on otettu, mutta itse oon kattonut tuon Instagramin alusta asti, ja yksittäisissä vanhoissa kuvissa ei näy mitään pulskuutta (2013, sitten lähinnä 2015 eteenpäin). Sitä en sitten tiedä, oisko tuo vertailukuva esim. just tuolta "väliajalta", jolta kuvia ei ole. Totta, tuossa Eve näyttää vähän pyöreältä, mutta toisaalta tuo kuva on tosi epäedustava, sillä vaate tekee säkkimäisen lähes kenestä tahansa. 

https://www.instagram.com/p/BbNFyrolU_4/?taken-by=roosaeveliinaa

https://www.instagram.com/p/BNfXm_Bhgl-/?taken-by=roosaeveliinaa

Kyllä hän minusta näissäkin on ihan rehellisen pyöreä. Onhan Eve sen myöntänyt itsekin. 

No huh, tosi pyöreä juu onkin!

Ootko muuten koskaan kuullut liiallisesta itsekriittisyydestä, epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta? 

Ei sillä, kyllähän se täälläkin nähdään, että aina löytyy niitä ilkimyksiä, jotka tukevat noita seikkoja ja pistävät just myöntelemään mitä milloinkin.

En ole tuo jolle vastasit, mutta minä olin joskus saman kokoinen ja mallinen kuin Eve ekassa kuvassa. Painoindeksini oli silloin lievä ylipaino. Jos olisin laihduttanut n. 5 kg, olisin päässyt normaalipainoon, ihan sinne normaalipainon maksimi-ylärajalle ja jos olisin laihduttanut n. 18 kg, olisin ollut normaalipainon puolellaz mutta kilo vielä siitä pois, niin olisin ollut lievästi alipainoinen.

Googlaa bmi 20, bmi 25, jne kuvahaulla, niin ymmärrät sinäkin mikä on normaalipaino ja mikä lievä ylipaino. Siis ihan fakta, eikä pelkästään oma toivomus.

Tiedän kyllä hyvinkin ihan omasta kokemuksesta. BMI 25-26 ei tod näytä muinaiselta Eveltä, vaan paljon isommalta. Mutta sovitaan sitten, että näyttää. Minusta ei näytä.

Eve on 165cm pitkä. Ja instassa kertoo painaneensa painonpudotuksen alkaessaan 75kg. Tuolla pituus+paino yhdistelmällä BMI on 27,55. Uskokaa tai älkää, Eve on ollut oikeasti lievästi lihava ainakin painoindeksin puitteissa.

Ja uskon, että on painanut joskus enemmänkin, koska kertoo laihduttaneensa parikymmentä kiloa ja vuoden 2016 lopulla kisasi jossain cover girl kisoissa ja painoi tuolloin 61kg. Eli tuossa ei olisi laihtumisha kuin 14kg.

Lopetetaanko jo tämä jankkaus, että Eve olisi ollut normaalipainoinen ja nyt laihdutettuaan alipainoinen? Nyt Evellä on hyvä kroppa, oltiin sitten luonteesta mitä mieltä vaan.

Etkös sinä itse palannut siihen jankkaukseen, muiden jo mentyä eteenpäin? Mutta joo, Eve ei vaan tainnut kertoa, jotta viittasiko hän aloitusajalla esim. yläasteeseen vai vuoteen 2015. Sehän jo käsiteltiin, että joo, pyöreä oli joskus kivikaudella. Pitänee lähettää Evelle postia, jotta saadaan tarkat faktat, niin voi sitten tämänkin aiheen haudata!

Eri, mutta tuo kirjoittajahan löi vain faktaa pöytään. Kyllä Eve on pyöreä noissa ennen-bikinikuvissakin; en ymmärrä, miksi se on sinun niin vaikea hyväksyä. 

Hmmm, en nyt tiedä, kenen "sinun" tai ketä tarkoitat, mut joo, musta ei ole. Minusta hän näyttää siltä, miltä näyttää BMI:n yläpäässä oleva ihminen eli normaalilta. Toki jos joku sanoo, että oikeasti hänen BMI:nsä on kuvissa 27, niin sitten olisin sitä mieltä, että okei, sitten hänen varmaan on pakko näyttää pyöreältä ja kuva vääristää edestäpäin.

BMI:n yläpäässä oleva ihminen ei ole normaali vaan sairaalloisen lihava.

Sorisori, tuosta puuttui yksi sana eli BMI:n normaalipainon yläpäässä. Toivottavasti nyt ymmärsit. :)

Vierailija
7364/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

871 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Vilma on kyllä niin nätti. Ilman mitään hirveää tällinkiä ja tekoripsiä/hiuksia/brunaa/ym.

Samaa mieltä, Vilma on upea. Kuvitelkaa pakkaukseen itsevarma, hauska ja iloinen luonne (vähän tyyliin Eve). Nainen saisi kenet vaan jos ei olisi tosikko riippa.

Vilma julkaisi kuvan ilman meikkiä ja filttereitä, on kaunis mutta jotain lisäkkeitä on ripsissä, vaikka luinnolliset ovatkin.

Vierailija
7365/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma ilmeisesti estänyt mut instassa, koska näkyy vain valkoinen sivu jos yrittää hänen profiiliinsa mennä?? Hämmentävää koska ainut mitä olen tehnyt on että olen tykännyt joidenkin henkilöiden kommenteista Vilman kuvissa, missä häntä kehotetaan eroamaan Eliaksesta.

Toisaalta ihan loogista tuo Vilmalta. En minäkään tuosta pitäisi. 

Vierailija
7366/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Eve aiemminkaan mikään pyöreä ole ollut. Tai ainakin itse miellän pyöreän hieman toisin.  Ihan selvästi ollut normaalipainossa, jos Instagram-aikaa katsotaan. 

https://www.instagram.com/p/Ba6ucCnFOuV/?taken-by=roosaeveliinaa

Ihan realistista todeta, että pyöreä on ollut.

Nykyään mielestäni oikein hyväkroppainen ja terveen näköinen, ei mikään anorektinen, todellakaan.

Uh, just toi yksi ainoa kuva. En tiedä, milloin tuo ennen-vertailukuva on otettu, mutta itse oon kattonut tuon Instagramin alusta asti, ja yksittäisissä vanhoissa kuvissa ei näy mitään pulskuutta (2013, sitten lähinnä 2015 eteenpäin). Sitä en sitten tiedä, oisko tuo vertailukuva esim. just tuolta "väliajalta", jolta kuvia ei ole. Totta, tuossa Eve näyttää vähän pyöreältä, mutta toisaalta tuo kuva on tosi epäedustava, sillä vaate tekee säkkimäisen lähes kenestä tahansa. 

https://www.instagram.com/p/BbNFyrolU_4/?taken-by=roosaeveliinaa

https://www.instagram.com/p/BNfXm_Bhgl-/?taken-by=roosaeveliinaa

Kyllä hän minusta näissäkin on ihan rehellisen pyöreä. Onhan Eve sen myöntänyt itsekin. 

No huh, tosi pyöreä juu onkin!

Ootko muuten koskaan kuullut liiallisesta itsekriittisyydestä, epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta? 

Ei sillä, kyllähän se täälläkin nähdään, että aina löytyy niitä ilkimyksiä, jotka tukevat noita seikkoja ja pistävät just myöntelemään mitä milloinkin.

En ole tuo jolle vastasit, mutta minä olin joskus saman kokoinen ja mallinen kuin Eve ekassa kuvassa. Painoindeksini oli silloin lievä ylipaino. Jos olisin laihduttanut n. 5 kg, olisin päässyt normaalipainoon, ihan sinne normaalipainon maksimi-ylärajalle ja jos olisin laihduttanut n. 18 kg, olisin ollut normaalipainon puolellaz mutta kilo vielä siitä pois, niin olisin ollut lievästi alipainoinen.

Googlaa bmi 20, bmi 25, jne kuvahaulla, niin ymmärrät sinäkin mikä on normaalipaino ja mikä lievä ylipaino. Siis ihan fakta, eikä pelkästään oma toivomus.

Tiedän kyllä hyvinkin ihan omasta kokemuksesta. BMI 25-26 ei tod näytä muinaiselta Eveltä, vaan paljon isommalta. Mutta sovitaan sitten, että näyttää. Minusta ei näytä.

Eve on 165cm pitkä. Ja instassa kertoo painaneensa painonpudotuksen alkaessaan 75kg. Tuolla pituus+paino yhdistelmällä BMI on 27,55. Uskokaa tai älkää, Eve on ollut oikeasti lievästi lihava ainakin painoindeksin puitteissa.

Ja uskon, että on painanut joskus enemmänkin, koska kertoo laihduttaneensa parikymmentä kiloa ja vuoden 2016 lopulla kisasi jossain cover girl kisoissa ja painoi tuolloin 61kg. Eli tuossa ei olisi laihtumisha kuin 14kg.

Lopetetaanko jo tämä jankkaus, että Eve olisi ollut normaalipainoinen ja nyt laihdutettuaan alipainoinen? Nyt Evellä on hyvä kroppa, oltiin sitten luonteesta mitä mieltä vaan.

Etkös sinä itse palannut siihen jankkaukseen, muiden jo mentyä eteenpäin? Mutta joo, Eve ei vaan tainnut kertoa, jotta viittasiko hän aloitusajalla esim. yläasteeseen vai vuoteen 2015. Sehän jo käsiteltiin, että joo, pyöreä oli joskus kivikaudella. Pitänee lähettää Evelle postia, jotta saadaan tarkat faktat, niin voi sitten tämänkin aiheen haudata!

Eri, mutta tuo kirjoittajahan löi vain faktaa pöytään. Kyllä Eve on pyöreä noissa ennen-bikinikuvissakin; en ymmärrä, miksi se on sinun niin vaikea hyväksyä. 

Hmmm, en nyt tiedä, kenen "sinun" tai ketä tarkoitat, mut joo, musta ei ole. Minusta hän näyttää siltä, miltä näyttää BMI:n yläpäässä oleva ihminen eli normaalilta. Toki jos joku sanoo, että oikeasti hänen BMI:nsä on kuvissa 27, niin sitten olisin sitä mieltä, että okei, sitten hänen varmaan on pakko näyttää pyöreältä ja kuva vääristää edestäpäin.

BMI:n yläpäässä oleva ihminen ei ole normaali vaan sairaalloisen lihava.

Sorisori, tuosta puuttui yksi sana eli BMI:n normaalipainon yläpäässä. Toivottavasti nyt ymmärsit. :)

Ketään ei kiinnosta tuo teidän painokeskustelu! News Flash - meitä on eri pituisia ja levyisiä ja mallisia. Joitakin miellyttää yksi ja toista toinen. Lopettakaa jo tuo ihme jankkaaminen.

Vierailija
7367/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kummallinen tyyppi tuo Vilma. Eliaksessa ei mielestäni ole mitään uutta tai ihmeellistä, olen tietoinen ja tavannutkin pari tuollaista samankaltaista "luomakunnan jumalaa". Mutta Vilma. En ymmärrä alkuunkaan. Todella mielenkiintoinen, mutta minusta myös jokseenkin ahdistava ihminen.

Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Todella hämmentävää. Todistusaineistoa, sanoja ja käytöstä hierotaan kolmen viikon ajan naamaan, eikä sillä lopulta ole mitään vaikutusta. Vaikuttaa herkältä ja herttaiselta, mutta lopulta vain itsensä ja Eliaksen suhteen. Käsittämätöntä sietää tuollaista kohtelua, vaikka tukea olisi ollut tarjolla, ja hänellä tuskin on sosiaalisena ja kauniina ihmisenä ongelmia löytää seuraa, jos hän yksin jäämistä pelkää.

Kylmäävää, että näki sen valehtelun iltanuotiolla, ja ei mitään vaikutusta silläkään. Millä tuollainen käytös selittyy? Onko pelkkä läheisriippuvuus tuollaista? Eikö Vilma ymmärrä, vai eikö hän vain välitä?

Sadistin vastapari on masokisti. Vilma sanoi ihan suoraan, ettei hän saa tavallisesta parisuhteesta mitään. Pitää olla kuristamista, lyömistä ym.  Tietenkin sama pätee myös henkisesti. Tämä pari ei koskaan eroa.

Hän puhui seksistä, ei koko parisuhteesta. Roolit seksissä eivät todellakaan tarkoita sitä, että haluaisi henkisesti sitä samaa.

Ei se oikeasti toimi niin että voi olla seksissä erilainen kuin oikeasti. Alistunut on alistunut parisuhteessakin ja kontroloiva on koontroloiva parisuhteessakin. Tämä on koettu useita kertoja. Nähty vierestä vielä useammin.

höpötihöpöti, aivan hyvin voi olla eri roolit makkarissa. Normaalisti pomo haluaakin tulla alistetuksi ja piiskatuksi sängyssä. Seksi on leikkiä.

Vierailija
7368/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasia sekopäitä ei pitäis päästää telkkaan, en haluais tietää minkälaisia vinoutuneita ihmisiä ja parisuhteita on olemassa 😣

Kaikillahan noilla oli joitain ongelmia mikä on tosiaan aika pelottavaakin. En oo tiennyt että ihmiset on niin sekaisin.

Jos nyt totta puhutaan, niin musta tuntuu, että myös tän sarjan seuraajista on aika moni sekasin. Ei ihan tule tästäkään ketjusta sellainen seesteinen, tyyni, älykäs ja tasapainoinen kuva sarjan peruskatsojasta.

Itse ainakin myönnän etten ole mitenkään seesteinen tai tasapainoinen ja sarja onkin tuonut tiettyä vastapainoa oman elämäni ongelmiin. Normaali en varmaan ole, mutta niin sekaisin en kuitenkaan toivo olevani että vielä joskus puolen vuoden päästä täällä jaksaisin pyöriä ja kommentoida :D

Vierailija
7369/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaudet olen katsonut. Ulospäin olen sellainen seesteinen, tyyni, älykäs ja tasapainoinen. Sisäisesti olen villi ja epävakaa rajatapaus. Olen sitä salaa, kukaan ei tiedä. T. tempparin peruskatsoja

Vierailija
7370/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Vilma on kyllä niin nätti. Ilman mitään hirveää tällinkiä ja tekoripsiä/hiuksia/brunaa/ym.

Kauneus on katsojan silmässä, todellakin! 😅Vaikka tällingit ja tekoripset riisuttaisi muutamaltakin kauden sinkkunaiselta, olisivat silti minun mielestä Vilmaa kauniimpia - naisellisempia ja sööttejä. Olen monella tapaa Vilman kanssa samaa muottia itse (pitkä, urheilullinen, hieman harteikas) - eli ehkä omat ”virheet” vaan ärsyttää. Minusta Vilma ei ole edes kasvoiltaan erityisen nätti, lähinnä persoonallisen näköinen. Eipä mulla muuta. Tämä taisi olla OT, kunhan pohdin....🤔

Vierailija
7371/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Jotenkin hullua, että joku taho on täälläkin saanut käännettyä yleisen mielipiteen siihen, että Elsa onkin oikeasti ihan ok tyyppi, reppana, joka joutui muiden osallistujien ja tuotannon julman salaliiton ja juonittelun silmätikuksi. Hänet lähes pakotettiin pettämään puolisoaan, vaikka hän yritti vastustella. Kaikki puheet joissa se rinnastaa tyttöystävänsä osakkeisiin, puhuu tulevista lapsistaan tai arvostelee julmastikin toisten ulkonäköä ja muita ominaisuuksia on myös ihan ok, kunhan ne osaa ottaa huumorilla. Bile-danista puolestaan on tehty ohjelman pahis, kun hän ei alun alkaenkaan pitänyt Elsasta ja yritti miehen todellisen luonteen näyttää myös tämän tyttöystävälle. Bile-Dani oli myös lapanen ja ripustautuja, koska ei halunnut  antaa omalle puolisolleen samalla mitalla takaisin mitä itse sai, vaan laski päiviä ohjelman loppumiseen, eikä uinut kesken ohjelman naapuri saarelle röykyttämään Kalua. 

Danin ja Even jutut ohjelmassa on ihan totisinta totta, mutta Elsan jutut on leikattu ja liimattu tyyliin sana kerrallaan, jotta ne on saatu kuulostamaan paljon pahemmilta mitä olikaan, voi meidän poloista Elsaa! 

Vierailija
7372/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt oon ihan vanhakin, mutta mieluummin mä varmaan tuon Eliaksen tapaisin luonnossa kuin Danin. Voisimme sitten yhdessä olla Eliaksen kanssa asperger-henkisiä ja pedantteja sekä inhorealisteja. ;) Näh, eipä nyt kiinnostaisi tavata häntä, mutta ei mua nyt ainakaan kiinnosta joku viinan ryystäminen, korsteenipolttaminen, naamanvääntely, yläastetason verbaliikka jne. 

Sammysta taas sen verran, että vaikka siihen on nyt yhdistetty vahvasti alkoholi, niin epäilenpä edelleen, että häneen liittyy vähän muutakin päihdettä. Käytöskin oli välillä senmukaista. 

Mut kun joku sanoi, että vikat iltanuotiot vaikuttivat aika käsikirjotetuilta, niin totta! Mikä tääkin oli, että yhtäkkiä Sammysta tuli joku varsinainen puhemies? Tuntu, että Minnakin katto jo aika ihmeissään sen fraaseja. 

Vierailija
7373/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elias Metsämaa kirjoitti:

Te luulette, että tää teidän paskanpuhuminen menee mulla ihon alle. Ei mene. Rumat läskiperseiset kotiäidit voitte ajatella mitä haluatte. :)

No nyt sillä on jo joku taikakatse ja se katselee meidän herkkuläskiperseitä ruudun toiselta puolelta:D Mammat varokaa:D

oli siis vastaus tähän tuo viesti

Hauskaa kun jos menisin eliasta baarissa iskemään niin aivan varmasti lämpeisi :-Dd se että käy lukemassa vauva-palstalta jotain ketjuja ei tarkoita et olisi läski kotiäiti. :) ja vaikka olisi, ei se mielipidettä mitenkään huononna!

Vierailija
7374/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo Vilma on kaunis. Varsinkin oli aiemmin, en nyt tästä pinkki polkka -lookista niin välitä. En tykkää yleensä vaaleista miehistä enkä naisista, mutta hänessä on kyllä sitä Eliaksenkin viittaamaa särmää. Puhuikos Elias jotain balttilaishenkisyydestä? No, itselleni tulee mieleen joku Viron donna. 

Vierailija
7375/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te luulette, että tää teidän paskanpuhuminen menee mulla ihon alle. Ei mene. Rumat läskiperseiset kotiäidit voitte ajatella mitä haluatte. :)

No nyt sillä on jo joku taikakatse ja se katselee meidän herkkuläskiperseitä ruudun toiselta puolelta:D Mammat varokaa:D

Hauskaa kun jos menisin eliasta baarissa iskemään niin aivan varmasti lämpeisi :-Dd se että käy lukemassa vauva-palstalta jotain ketjuja ei tarkoita et olisi läski kotiäiti. :) ja vaikka olisi, ei se mielipidettä mitenkään huononna!

Ja tuo Eliaksen kommentti osoittaa pelkästään sen, että mammojen kommentointi on jo mennyt ihan alle, ei se muuten noin voimakkaasti reagoisi. Jos asia olisi ihan fine, niin sen ei edes tarvitsisi kommentoida aiheeseen liittyen mitään, yhtään missään.

Vierailija
7376/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Vilma pitää Eliasta aitona ja rehellisenä, vaikka petti ja valehteli päin naamaa. Anna mun kaikki kestää..

Elias on kertonut Vilmalle tämän faktan.

Vierailija
7377/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo Eliaksen kommentti osoittaa pelkästään sen, että mammojen kommentointi on jo mennyt ihan alle, ei se muuten noin voimakkaasti reagoisi. Jos asia olisi ihan fine, niin sen ei edes tarvitsisi kommentoida aiheeseen liittyen mitään, yhtään missään.

No se kommentoijahan oli joku, joka vitsinä esitti Eliasta. 

Vierailija
7378/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selvästi menee ihon alle :D. Miksi muuten kommentoisi tai edes huomioisi koko asiaa. Kylläpä häntä taitaa nyt vtttuttaa. Mutta eihän mokaaminen kivaa ole.

Vierailija
7379/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

´Jotenkin hullua, että joku taho on täälläkin saanut käännettyä yleisen mielipiteen siihen, että Elsa onkin oikeasti ihan ok tyyppi, reppana, joka joutui muiden osallistujien ja tuotannon julman salaliiton ja juonittelun silmätikuksi. Hänet lähes pakotettiin pettämään puolisoaan, vaikka hän yritti vastustella. Kaikki puheet joissa se rinnastaa tyttöystävänsä osakkeisiin, puhuu tulevista lapsistaan tai arvostelee julmastikin toisten ulkonäköä ja muita ominaisuuksia on myös ihan ok, kunhan ne osaa ottaa huumorilla. Bile-danista puolestaan on tehty ohjelman pahis, kun hän ei alun alkaenkaan pitänyt Elsasta ja yritti miehen todellisen luonteen näyttää myös tämän tyttöystävälle. Bile-Dani oli myös lapanen ja ripustautuja, koska ei halunnut  antaa omalle puolisolleen samalla mitalla takaisin mitä itse sai, vaan laski päiviä ohjelman loppumiseen, eikä uinut kesken ohjelman naapuri saarelle röykyttämään Kalua. 

Danin ja Even jutut ohjelmassa on ihan totisinta totta, mutta Elsan jutut on leikattu ja liimattu tyyliin sana kerrallaan, jotta ne on saatu kuulostamaan paljon pahemmilta mitä olikaan, voi meidän poloista Elsaa! 

En tiedä mitä palstaa olet lukenut, sillä suurin osa ei ajattele noin kuin kirjoitit. Logiikkasi on yhtä hyvä kuin Eliaksella, jonka mukaan 95% palautteesta on positiivista.

Vierailija
7380/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sanoa tähän ketjuun vain sen, että olen positiivisesti yllättynyt Amandasta. Hän on paitsi kaunis, myös erittäin fiksu.