Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Vierailija
01.02.2018 |

Kommentit (7556)

Vierailija
7301/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Eve aiemminkaan mikään pyöreä ole ollut. Tai ainakin itse miellän pyöreän hieman toisin.  Ihan selvästi ollut normaalipainossa, jos Instagram-aikaa katsotaan. 

https://www.instagram.com/p/Ba6ucCnFOuV/?taken-by=roosaeveliinaa

Ihan realistista todeta, että pyöreä on ollut.

Nykyään mielestäni oikein hyväkroppainen ja terveen näköinen, ei mikään anorektinen, todellakaan.

Uh, just toi yksi ainoa kuva. En tiedä, milloin tuo ennen-vertailukuva on otettu, mutta itse oon kattonut tuon Instagramin alusta asti, ja yksittäisissä vanhoissa kuvissa ei näy mitään pulskuutta (2013, sitten lähinnä 2015 eteenpäin). Sitä en sitten tiedä, oisko tuo vertailukuva esim. just tuolta "väliajalta", jolta kuvia ei ole. Totta, tuossa Eve näyttää vähän pyöreältä, mutta toisaalta tuo kuva on tosi epäedustava, sillä vaate tekee säkkimäisen lähes kenestä tahansa. 

https://www.instagram.com/p/BbNFyrolU_4/?taken-by=roosaeveliinaa

https://www.instagram.com/p/BNfXm_Bhgl-/?taken-by=roosaeveliinaa

Kyllä hän minusta näissäkin on ihan rehellisen pyöreä. Onhan Eve sen myöntänyt itsekin. 

No huh, tosi pyöreä juu onkin!

Ootko muuten koskaan kuullut liiallisesta itsekriittisyydestä, epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta? 

Ei sillä, kyllähän se täälläkin nähdään, että aina löytyy niitä ilkimyksiä, jotka tukevat noita seikkoja ja pistävät just myöntelemään mitä milloinkin.

En ole tuo jolle vastasit, mutta minä olin joskus saman kokoinen ja mallinen kuin Eve ekassa kuvassa. Painoindeksini oli silloin lievä ylipaino. Jos olisin laihduttanut n. 5 kg, olisin päässyt normaalipainoon, ihan sinne normaalipainon maksimi-ylärajalle ja jos olisin laihduttanut n. 18 kg, olisin ollut normaalipainon puolellaz mutta kilo vielä siitä pois, niin olisin ollut lievästi alipainoinen.

Googlaa bmi 20, bmi 25, jne kuvahaulla, niin ymmärrät sinäkin mikä on normaalipaino ja mikä lievä ylipaino. Siis ihan fakta, eikä pelkästään oma toivomus.

Tiedän kyllä hyvinkin ihan omasta kokemuksesta. BMI 25-26 ei tod näytä muinaiselta Eveltä, vaan paljon isommalta. Mutta sovitaan sitten, että näyttää. Minusta ei näytä.

Eve on 165cm pitkä. Ja instassa kertoo painaneensa painonpudotuksen alkaessaan 75kg. Tuolla pituus+paino yhdistelmällä BMI on 27,55. Uskokaa tai älkää, Eve on ollut oikeasti lievästi lihava ainakin painoindeksin puitteissa.

Ja uskon, että on painanut joskus enemmänkin, koska kertoo laihduttaneensa parikymmentä kiloa ja vuoden 2016 lopulla kisasi jossain cover girl kisoissa ja painoi tuolloin 61kg. Eli tuossa ei olisi laihtumisha kuin 14kg.

Lopetetaanko jo tämä jankkaus, että Eve olisi ollut normaalipainoinen ja nyt laihdutettuaan alipainoinen? Nyt Evellä on hyvä kroppa, oltiin sitten luonteesta mitä mieltä vaan.

Etkös sinä itse palannut siihen jankkaukseen, muiden jo mentyä eteenpäin? Mutta joo, Eve ei vaan tainnut kertoa, jotta viittasiko hän aloitusajalla esim. yläasteeseen vai vuoteen 2015. Sehän jo käsiteltiin, että joo, pyöreä oli joskus kivikaudella. Pitänee lähettää Evelle postia, jotta saadaan tarkat faktat, niin voi sitten tämänkin aiheen haudata!

Vierailija
7302/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, Eliaksen ja Vilman instat nyt julkisia ja kumpikin spämmännyt sinne eilisillan aikana monta "ah, niin ihanaa" pariskuntakuvaa. Lisäksi näissä kuvissa tuhansia tykkäyksiä ja kommentteja, joissa kehotetaan olemaan välittämättä huutelijoista, jotka haluavat heille vain pahaa. Näistä kommenteista Vilma sitten ahkerasti tykkäillyt.

Mikä ihmisiä vaivaa? Ja mikä erityisesti VILMAA vaivaa? En tajua :D

Niinpä, haluan tietää! Mikä on se sana, millä tuollainen käytös selittyy? Ketään psykologia paikalla? Uskooko Vilma oikeasti, että kaikki hänelle tuntemattomat edellisen kausienkin henkilöt (mm Sonja ja Jonne) vain haluavat pahaa, kun kommentoivat heidän suhdetta extrassa samaa mieltä ollen, kuin lähes kaikki muutkin? Ja se henkilö, joka haukkuu ja arvostelee muita, puhuu outoja juttuja, pettää useaan otteeseen, valehtelee kylmän viileästi ja manipuloi taitavasti, on se yksi ja ainoa, joka jotenkin kummallisesti onkin hyväntahtoinen ja katuva (jotenkin sopivasti vasta sitten, kun jäi kiinni)? Oikeasti: MITÄ?! Olen varmaan vielä hämmentyneempi Vilman käytöksestä, kuin Vilma oli kolmen viikon aikana Eliaksen käytöksestä :D

En ole kyllä psykologi, mutta kyllähän moni ihminen esim. itse kritisoi omaa perhettään. Ei asiaan liittyvää päänaukomista ja räksytystä silti moni siedä toisilta. Kysehän on täysin henkilökohtaisista asioista ja kuitenkin rakkaista ihmisistä, joihin itsellä on vahva tunneside. Toki sellaisia kohtaan pyrkii olemaan lojaali. 

Minusta olisi oudompaa, jos ihminen toimisi tuntemattomien käskystä eikä omasta tahdostaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7303/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mennyt Eliakselta kauan aivopestä Vilma!?! Nyt on sitten kaikki tuotannon ja muiden syytä! Huh, huh! Elias tulee pettämään uudestaan, sillä puhumalla siitä selviää. Osaltaan Vilma on myös mahdollistanut tulevan. Pitää toivoa, että Eliakselle " Karma is the bitch" 👹!

Vierailija
7304/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin Extrassa nää jotkut sinkut ym. olisivat Vilman ja Eliaksen haastattelun aikana naureskelleet ja huudelleet mm. "jep jep". En tiedä, kuulinko tämän(kin) väärin, mutta jos en, niin melkoisen naurettavaa koulukiusaamista. Eiköhän hyviin tapoihin kuulu huolehtia vain siitä omasta tontista. 

Sivuseikkana en tosin muutenkaan tajua, mikä tässä "jep jep" -jutussa on niin hauskaa, koska nykyään tuntuu, että nykynuorison suusta ei muuta tulekaan kuin yhtä jeppiä. "Jep" on ilmeisesti uusi "joo", ikävä kyllä. 

Vierailija
7305/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, Eliaksen ja Vilman instat nyt julkisia ja kumpikin spämmännyt sinne eilisillan aikana monta "ah, niin ihanaa" pariskuntakuvaa. Lisäksi näissä kuvissa tuhansia tykkäyksiä ja kommentteja, joissa kehotetaan olemaan välittämättä huutelijoista, jotka haluavat heille vain pahaa. Näistä kommenteista Vilma sitten ahkerasti tykkäillyt.

Niinpä, haluan tietää! Mikä on se sana, millä tuollainen käytös selittyy? Ketään psykologia paikalla? Uskooko Vilma oikeasti, että kaikki hänelle tuntemattomat edellisen kausienkin henkilöt (mm Sonja ja Jonne) vain haluavat pahaa, kun kommentoivat heidän suhdetta extrassa samaa mieltä ollen, kuin lähes kaikki muutkin? Ja se henkilö, joka haukkuu ja arvostelee muita, puhuu outoja juttuja, pettää useaan otteeseen, valehtelee kylmän viileästi ja manipuloi taitavasti, on se yksi ja ainoa, joka jotenkin kummallisesti onkin hyväntahtoinen ja katuva (jotenkin sopivasti vasta sitten, kun jäi kiinni)? Oikeasti: MITÄ?! Olen varmaan vielä hämmentyneempi Vilman käytöksestä, kuin Vilma oli kolmen viikon aikana Eliaksen käytöksestä :D

En ole kyllä psykologi, mutta kyllähän moni ihminen esim. itse kritisoi omaa perhettään. Ei asiaan liittyvää päänaukomista ja räksytystä silti moni siedä toisilta. Kysehän on täysin henkilökohtaisista asioista ja kuitenkin rakkaista ihmisistä, joihin itsellä on vahva tunneside. Toki sellaisia kohtaan pyrkii olemaan lojaali. 

Minusta olisi oudompaa, jos ihminen toimisi tuntemattomien käskystä eikä omasta tahdostaan. 

Eihän tuo selitä mitään, tai edes liity asiaan. Miksi ei tiedosta ilmiselvää manipulointia, ei moiti julmuutta vaan nimittää sitä suoruudeksi, ja kylmäävä valehtelu ei sen pahemmin hetkauta. Ei haittaa, että joutu kolme viikkoa järkyttyneenä itkemään toisen käytöksen vuoksi. Kuitenkin Vilma väläytti jotain toista puolta pitämällä pokan ja tunteet kurissa käräyttäessään Eliaksen, ja kysyi iltanuotion jälkeen närkästyneesti miten Elias saattoi tehdä niin. Todella, todella outo ihminen ja käytös.

Vierailija
7306/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin Extrassa nää jotkut sinkut ym. olisivat Vilman ja Eliaksen haastattelun aikana naureskelleet ja huudelleet mm. "jep jep". En tiedä, kuulinko tämän(kin) väärin, mutta jos en, niin melkoisen naurettavaa koulukiusaamista. Eiköhän hyviin tapoihin kuulu huolehtia vain siitä omasta tontista. 

Sivuseikkana en tosin muutenkaan tajua, mikä tässä "jep jep" -jutussa on niin hauskaa, koska nykyään tuntuu, että nykynuorison suusta ei muuta tulekaan kuin yhtä jeppiä. "Jep" on ilmeisesti uusi "joo", ikävä kyllä. 

Niin, sinkkujen ym olisi toki pitänyt vain hymistellä, hymyillä ja myötäillä tyyppiä, joka juuri oli aiheuttanut ahdistusta ja sekaannusta heissä kaikissa, ja arvostellut törkeästi ja pilannut ilmapiiriä. Sehän ei ole kiusaamista se. Se kuuluu perusoikeuksiin. Kenenköhän mielestä...?

Vierailija
7307/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kuullut Vilman ja Eliaksen uutta podcastia Suplasta? Ihan asiallista settiä, vähän ehkä muuttui käsitys tästä pariskunnasta positiivisempaan kun kuuli noita molempien näkemyksiä tuosta tempparikaudesta ja mm. kiusaamisesta.

Ja ei, en ole kumpikaan pariskunnan osapuolista mainostamassa täällä. :D

Vierailija
7308/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnistan Vilmassa nuoren itseni. Olin todella sinisilmäinen ja mun oli yksinkertaisesti mahdotonta uskoa, että mun poikaystävä oli niin kylmä ja narsistinen. Halusin viimeiseen asti uskoa, että sen manipuloiva käytöksen takana on aitoja tunteita. Kun viimein kahden vuoden jälkeen tajusin eläväni valheessa, en enää uskonut olevani viehättävä, hauska, mielenkiintoinen ja fiksu nainen. Koko itsetunto oli palasina.

Vilman ajatusmaailma on vinksallaan ja Elias on onnistunut murentamaan Vilman itsetunnon. Vilma ei usko ansaitsevansa mitään parempaa, koska Elias on jo saanut markkinoitua itsensä "parhaana mahdollisena".

Ihmisen kyky valehdella itselleen on huikea. Toivottavasti Vilman silmät avautuvat pian.

Vierailija
7309/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo selitä mitään, tai edes liity asiaan. Miksi ei tiedosta ilmiselvää manipulointia, ei moiti julmuutta vaan nimittää sitä suoruudeksi, ja kylmäävä valehtelu ei sen pahemmin hetkauta. Ei haittaa, että joutu kolme viikkoa järkyttyneenä itkemään toisen käytöksen vuoksi. Kuitenkin Vilma väläytti jotain toista puolta pitämällä pokan ja tunteet kurissa käräyttäessään Eliaksen, ja kysyi iltanuotion jälkeen närkästyneesti miten Elias saattoi tehdä niin. Todella, todella outo ihminen ja käytös.

Mä en nyt kyllä käsitä. Onhan maailma täynnä pariskuntia, joissa on kaikenlaisia ihme tyyppejä ja rooleja. Silti ihmiset on niissä parisuhteissa. Nytkö tosiaan tämän TI:n myötä ihmisille aukeaa se fakta, että maailmassa on monenlaista perhe- ja lähisuhdeväkivaltaa, josta on vaikeata lähteä pois? Ottamatta kantaa siihen, onko heillä mitään siitä, mutta siis ylipäänsä, onhan noita pilvin pimein suhteita, joissa on ongelmia, mutta poiskaan ei lähdetä. Kai melkein jokainen on ollut sellaisessa suhteessa, että voi sanoa, että pelkkää ajanhukkaa oli. Tai sitten minä olen vaan niin vanha. ;)

Vierailija
7310/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnistan Vilmassa nuoren itseni. Olin todella sinisilmäinen ja mun oli yksinkertaisesti mahdotonta uskoa, että mun poikaystävä oli niin kylmä ja narsistinen. Halusin viimeiseen asti uskoa, että sen manipuloiva käytöksen takana on aitoja tunteita. Kun viimein kahden vuoden jälkeen tajusin eläväni valheessa, en enää uskonut olevani viehättävä, hauska, mielenkiintoinen ja fiksu nainen. Koko itsetunto oli palasina.

Vilman ajatusmaailma on vinksallaan ja Elias on onnistunut murentamaan Vilman itsetunnon. Vilma ei usko ansaitsevansa mitään parempaa, koska Elias on jo saanut markkinoitua itsensä "parhaana mahdollisena".

Ihmisen kyky valehdella itselleen on huikea. Toivottavasti Vilman silmät avautuvat pian.

Mikä sai sut havahtumaan? Musta on huolestuttavaa, jos useamman viikon erossa olo, pahat tunteet, enemmistön kanta ja tuki sekä omin silmin nähty ja kuultu käytös ei havahduta tilanteeseen, että oma käsitys taitaakin olla pahasti virheellinen.

Vierailija
7311/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt kyllä käsitä. Onhan maailma täynnä pariskuntia, joissa on kaikenlaisia ihme tyyppejä ja rooleja. Silti ihmiset on niissä parisuhteissa. Nytkö tosiaan tämän TI:n myötä ihmisille aukeaa se fakta, että maailmassa on monenlaista perhe- ja lähisuhdeväkivaltaa, josta on vaikeata lähteä pois? Ottamatta kantaa siihen, onko heillä mitään siitä, mutta siis ylipäänsä, onhan noita pilvin pimein suhteita, joissa on ongelmia, mutta poiskaan ei lähdetä. Kai melkein jokainen on ollut sellaisessa suhteessa, että voi sanoa, että pelkkää ajanhukkaa oli. Tai sitten minä olen vaan niin vanha. ;)

Monissa suhteissa väärin käyttäytyminen ei ole ilmiselvää, vaan piilossa tapahtuvaa. Siinä vaiheessa kun se tulee ilmeiseksi, on tilanne yleensä sellainen, että on lapsia ja muuta yhteistä, eli täydellinen ero on useimmiten mahdoton, sillä ainakin lapset yhdistävät edelleen. Minusta Vilman ja Eliaksen tilanne ja suhde on ainutlaatuinen, sillä en ole koskaan moista tv:stä nähnyt, muuta kuin ehkä draamasarjoissa. :D Ja nyt heidän suhtautuminen katsojien reaktioon. Outoa että ylipäänsä lähtivät mukaan ohjelmaan.

Vierailija
7312/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toikin Eliaksen vastaus siihen, miksi teit näin "en mä tiedä" on kuin suoraan narsistisen psykon käsikirjasta. Sillä toinen saa sen kuvan, että tämä reppana on nyt vaan hukassa itsensä kanssa, ei itsekään tiedä miksi toimi kuten toimi, mun pitää tukea sitä kun se on niin avuton.Vaikka tosiasiassa manipuloiva ja itsekäs valehtelija ei voi vastata, että siksi kun mua huvitti tehdä niin, ei vittuukaan kiinnostanut eikä kiinnosta miltä se susta tuntuu.. En tiedä on ainoa oikea vastaus, sillä saa sympatiaa eikä siihen oikein oo mitään kommentoitavaa.

Vierailija
7313/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinkkujen ym olisi toki pitänyt vain hymistellä, hymyillä ja myötäillä tyyppiä, joka juuri oli aiheuttanut ahdistusta ja sekaannusta heissä kaikissa, ja arvostellut törkeästi ja pilannut ilmapiiriä. Sehän ei ole kiusaamista se. Se kuuluu perusoikeuksiin. Kenenköhän mielestä...?

Onko ajatuksenasi jokin Hammurabin laki? Okei, minun ei. Jos on jostakin katkera, ei tarvitse olla tyhmä. Eihän nyt MISSÄÄN haastattelutilanteessa kuulu ulkopuolisten huudella, vaan haastattelussa haastatellaan asianomaisia, ei ulkopuolisia. Ei nyt oikeudessakaan rikollisten puheenvuoroja keskeytellä sen takia, että hei, onhan toi nyt tehnyt rikoksen. SE kuuluu perusoikeuksiin, että jokainen saa ilmaista mielipiteensä ja saa tulla kuulluksi (eikä se tarkoita sitä, että samanaikaisesti muiden tulee koittaa puhua päälle). 

Toiseksi yksi ihminen on aina yksi ihminen. Sehän oli Elias vastaan muut. En usko kyllä, että Elias on voinut yksin pilata koko saaren ilmapiiriä. Toki en saarella ole ollut. Itse asiassa itselleni Elias näyttäytyi suhteellisen vaisuna tyyppinä muutenkin, en saanut mitään rettelöijäkuvaa. Muutama jakso jäi kyllä katsomatta, mutta välillä tuntuu kuitenkin, että jotkut ovat katsoneet jotain TI-24/7:aa. Enemmän nämä Danit ja Sammyt tuntuivat siellä mesoavan ja koheltavan. Toki Eliaksella oli omia lohkaisujaan, jotka varmaan olisivat vaatineet parempaa tuntemista, mustaa huumoria, kokonaistilanteen näkemistä ja ehkä siltikin menneet yli. 

Vierailija
7314/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihastuin mieheen, fiksuuteen ja luonteeseen. Ulkonäkö ei hivele niin kovin silmää, mutta koitan ajatella ettei se ole tärkeää. Tapailtu vasta 2kk, läheisyyttä ja seksiä on ja lapsetkin tavattu.

MUTTA PELKÄÄN, että kun huuma haihtuu, jaksanko miestä, joka ei vienyt täysin jalkoja alta ja joka ei näytä niiiiin hyvältä.

Mitä tekisitte?

Saatat rakastua niin ettet kiinnitä huomiota ulkonäköön kun kaikki muu on niin hyvin.

En luovuttaisi. Kun rakastan. Jos ei olisi tunteita sit olis toinen juttu.

Vierailija
7315/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma ei tuu pääsee koskaan eroon Eliaksesta.

Kaikkihan sen näkee mikä tyyppi on ja kaikkihan sen näkee miten nainen menee ikiaikaiseen vipuun.

Tuntuu pahalta katsoa tuota hiljaisuutta iltanuotiolla jolla Elias manipuloi keskustelua. Faktat on pöydässä, kaikki tietää Elias mitä teit, niin mitä tekee Elias? Ei sano sanaakaan.

Normi ihminen alkaa suoltaa suustaan mitä tahansa ja aito ihminen osaa sanoo välittömästi Anteeksi, olen pahoillani.

Ja osaa myös kantaa vastuunsa eikä jää roikkumaan HILJAA toiseen joka on niin rikki että suoltaa suustaan mitä tahansa että kipu menisi pois. Ja siinä tää hyeena kuuntelee HILJAA ja valkkaa mitä sanomisia tulee käyttämään nayttääkseen puhtaalle.

Mulle tää oli terapiaa. Ex oli just tuommoinen. Vuosikausia tein eroa hänestä kun hiljaisuus johon lankesin uudelleen ja uudelleen. Hiljaisuus on myöntymisen merkki? Nykyään inhoan sitä.

Ja joo, itsessä oli vikaa kun jatkoin niin pitkään. Itseluottamus nollissa kuten Vilmalla joka uskoo ihan vakavissaan olevansa oikeassa.

Vierailija
7316/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Even ja Danin suhde ei ole hyvä. Sääli, Danilla olisi annettavaa, mutta pitäisi löytää parempi kohde. Toisaalta Dani puhuu siitä, miten ei luota ihmisiin jne eli onko etsinyt alitajuisesti 'mahdottoman' kohteen.

No tulihan se jo hottiksissa erittäin selväksi, että danin vaatimukset täydelliselle naiselle on: tissit, pylly ja ei saa olla mikään oksettava läski. Eli kyllähän eve on siis danin kriteerien mukaan täydellinen.

Luonteelle ei sitten mitään kriteerejä ollutkaan...

Hyvä luonne on satu joka auttaa läskejä ja rumia kun valitsevat unelmien lisääntymiskumppania

Sittenhän Danilla asiat ovat hyvin. Eve on unelmien kumppani. Televisioidaankohan parin häät?

Vierailija
7317/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma ei tuu pääsee koskaan eroon Eliaksesta.

Kaikkihan sen näkee mikä tyyppi on ja kaikkihan sen näkee miten nainen menee ikiaikaiseen vipuun.

Tuntuu pahalta katsoa tuota hiljaisuutta iltanuotiolla jolla Elias manipuloi keskustelua. Faktat on pöydässä, kaikki tietää Elias mitä teit, niin mitä tekee Elias? Ei sano sanaakaan.

Normi ihminen alkaa suoltaa suustaan mitä tahansa ja aito ihminen osaa sanoo välittömästi Anteeksi, olen pahoillani.

Ja osaa myös kantaa vastuunsa eikä jää roikkumaan HILJAA toiseen joka on niin rikki että suoltaa suustaan mitä tahansa että kipu menisi pois. Ja siinä tää hyeena kuuntelee HILJAA ja valkkaa mitä sanomisia tulee käyttämään nayttääkseen puhtaalle.

Mulle tää oli terapiaa. Ex oli just tuommoinen. Vuosikausia tein eroa hänestä kun hiljaisuus johon lankesin uudelleen ja uudelleen. Hiljaisuus on myöntymisen merkki? Nykyään inhoan sitä.

Ja joo, itsessä oli vikaa kun jatkoin niin pitkään. Itseluottamus nollissa kuten Vilmalla joka uskoo ihan vakavissaan olevansa oikeassa.

Voi että, kun noita Vilmoja ei enää kasvaisi Suomessa. Aina löytyy Eliaksia, manipulatiivisia, itsekkäitä hyväksikäyttäjiä. Mutta heille on tilaa vain niin kauan kuin löytävät näitä Vilmoja jotka suostuvat alistetuiksi, kaltoinkohdelluiksi. Kaipa nämä Vilmat näkevät naisen mallin äideissään jotka hyysäävät alkoholistimiehiään tai sietävät miestensä solvaukset tai iskut. Oppivat, että tulevat hyväksytyksi vain jos palvelevat muita ja palvovat miestään. Kuinka paljon tuskaa Elian näytti aiheuttavan Vilmalle reissun aikana - ja kuinka Vilma joutui laittaaman kaiken tuon tuskan syrjään ja jatkamaan itselleen vahingollisen miehen kanssa kun pelkäsi niin paljon yksinjäämistä. Surullista.

Naiivia. Jos uh ri ei manipuloitunakaan "anna lupaa kaltoinkohteluunsa", ei tietynlaiset ihmiset sitä lopulta tarvitsekaan. Vai luuletko, että jos saat kadulla tur paan joltain häi riintyneeltä henkilöltä, sinulta kysytään ensin, saako sinua lyödä?

Et usko, että parisuhteessa voi vaikuttaa kuinka tulee kohdelluksi? Jaloilla äänestäminen ja rajojen laittaminen on hyvä konsti. Se anna lupaa kaltoinkohteluun tarkoittaa, että reagoi heti ensimmäiseen tapaukseen, sanoo ei. Jos jatkuu, äänestää jaloillaan sen eijaan, että yrittää selittää asian parhain päin ja jää suhteeseen. Miksi toiset jäävät hakattavaksi, hoivaamaan heitä hyväksikäyttäviä juoppoja jne? Terveen itsetunnon omaava ihminen laittaa asialle lopun, ei anna kohdella itseään miten vain. Satunnainen väkivalta kadulla on ihan toinen juttu.

Vierailija
7318/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi onko Eliasta kiusattu! Entä, miten puhui Elias sinkku-naisille? Jep, jep ihana mies,,,siis EI ! Yäk!

Edelleen, ei tarvitse olla yhtä tyhmä. Sen jo lapsikin tietää. Jos joku käyttäytyy asiattomasti, niin parastahan on, kun sellaisen vain ohittaa eikä laskeudu samalle tasolle. 

Vierailija
7319/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko kuullut Vilman ja Eliaksen uutta podcastia Suplasta? Ihan asiallista settiä, vähän ehkä muuttui käsitys tästä pariskunnasta positiivisempaan kun kuuli noita molempien näkemyksiä tuosta tempparikaudesta ja mm. kiusaamisesta.

Ja ei, en ole kumpikaan pariskunnan osapuolista mainostamassa täällä. :D

Kaikkien temptation island fanien kannattaa käydä kuuntelemassa nämä. Elias ja Vilma ovat hyvä pariskunta, ja he ovat fiksusti ajattelevia ja hyväntahtoisia ihmisiä. Ja Vilma ei ole mikään alistettu surkimus, vaikka tuotanto on yrittänyt sellaista kuvaa luoda.

Tämä vahvisti mun ajatuksia siitä, että tämän kauden suurin rotta oli Bile-Dani, joka puhui paskaa muista, ja juonitteli. Dani oli muihin varattuihin verrattuna etuoikeutetussa asemassa, kun tiesi tuotannon kiemuroista, ja oli muita paremmin perillä siitä että ihmisistä yritetään luoda ohjelmassa vääristynyttä kuvaa. Tästä huolimatta mies keskittyi lähinnä haukkumaan muita varattuja.

Sammy, Minna, Elias, ja Vilma ovat aitoja ihmisiä vikoineen ja hyvine puolineen. Bile-Dani on pelkkä kuori.

Vierailija
7320/7556 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa Even paino? Voisko jatkaa muilla jutuilla?

Totta, ei se ole millään tavalla olennaista. Mutta ainakin itseni teki mieli puolustaa, jos joku vanhaa häntä joksikin pyöreäksi väitti. Nää painojen näkemiset kun on menneet aika vinoiksi.

Jos on Even aiempina vuosina luonnossa nähnyt, tietää, että oli tuolloin pyöreämpi. Ei faktoista voi kiistellä.

Ihan hyvännäköinen mimmi oli silloinkin, hymyileväinen & flirtti. Vientiä riitti. Onko se pyöreys nyt niin negatiivinen juttu muka?