Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
7201/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta säälittävimmät on Vilma,Sammy ja Dani. Miksi Sammy on jotenkin vapautettu kaikesta, ihan samalla tavalla joutui katsomaan kun oma kumppani panee toista.

Näillä kolmella ei ole mitään itsekunnioitusta.

Sammy vielä pyyteli Minnalta anteeksi ja Minnaa ei syytetty mistään.Jos mun mies tekisi mulle noin että panisi jotain muikkelia niin että koko Suomi näkee niin suhde loppuisi heti.

Minna kyllä uskomattomalla tavalla loukkasi ja nöyryytti kumppaniaan täysin tahallaan ja kaikkien nähden. Helppo yhtyä kurhisen toteamukseen, ettei normaalin miehen kannata Minnan kanssa mitään suhdetta harkitakaan, eikä edes kurhisen :D.

M&S suhde on kyllä outo ja kaksi todella epävakaata ihmistä yhdessä. Sammyllä ei kyllä mitään itsekunnioitusta: tulikin pelko menettää elättäjä ja mieslapsi on kerjäämässä uutta mahdollisuutta. Nopeasti unohtui kovat puheet huorasta ja mällirätistä.

Tietty Sammy itse on rasittava känniääliö ja tökerö urpo, mutta selvinpäin yllättävän järkevänoloinen. Todella epävakaa persoona tosin myös.

Vierailija
7202/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Eve mun mielestä oli pyöreä. Ite oon nyt vähän samankokoinen kun noissa kuvissa ja onhan mulla mistä ottaa kiinni.

Onko sulla siis ylipainoa BMI:n mukaan? Pyöreähän viittaa jo ylipainoon. 

Ei ole, mutta yläkantissa on. BMI on 24 ja olen pyöreä. Sanoisin että lihava viittaa ylipainoon.

Okei, mielestäni lievä ylipaino ei ole sama kuin lihava. Ja BMI 24 on erittäin normaali eli ei voi olla pyöreä. 

Mut tätä tää nykyaika on. :( Normaalit on pyöreitä ja lievästi ylipainoiset läskejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7203/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut paras kausi tähän mennessä. Jos jotain moitittavaa niin ainoastaan sinkkunaiset olisivat voineet olla vähän tasokkaampia ja rennompia.

Aijjaa. Omasta mielestäni ehkä huonoin kausi. Tylsä ja ei vakavasti otettavia pareja. Kausi aiheutti myös paljon turhaa draamaa sekä osallistujien että katsojien keskuudessa. 

Vierailija
7204/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että tuotanto innostui sisäpiirimäisesti siitä, että he jekuttivatkin jekuttajaa. Se ei valitettavasti kuitenkaan innosta yhtä paljon katsojia.

Näin! Kyllä se näyttää tosin joihinkin kolisevan kuin väärä raha, mutta ei läheskään kaikkiin. Kuten ei itseenikään. Ylipäänsä koko kausi nyt oli jotenkin sellasta liiankin läpinäkyvää irtopinnojen keräilyä sekopäisillä henkilöillä jne. Ei mua yhtään ihmetyttäisi, vaikka kortsuleikeistä sun muista olisi huolellisesti sovittu paperilla jo Suomen maaperällä tuotannon kanssa. 

Vierailija
7205/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Eve aiemminkaan mikään pyöreä ole ollut. Tai ainakin itse miellän pyöreän hieman toisin.  Ihan selvästi ollut normaalipainossa, jos Instagram-aikaa katsotaan. 

https://www.instagram.com/p/Ba6ucCnFOuV/?taken-by=roosaeveliinaa

Ihan realistista todeta, että pyöreä on ollut.

Nykyään mielestäni oikein hyväkroppainen ja terveen näköinen, ei mikään anorektinen, todellakaan.

Uh, just toi yksi ainoa kuva. En tiedä, milloin tuo ennen-vertailukuva on otettu, mutta itse oon kattonut tuon Instagramin alusta asti, ja yksittäisissä vanhoissa kuvissa ei näy mitään pulskuutta (2013, sitten lähinnä 2015 eteenpäin). Sitä en sitten tiedä, oisko tuo vertailukuva esim. just tuolta "väliajalta", jolta kuvia ei ole. Totta, tuossa Eve näyttää vähän pyöreältä, mutta toisaalta tuo kuva on tosi epäedustava, sillä vaate tekee säkkimäisen lähes kenestä tahansa. 

Vierailija
7206/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen-kuva on kuulemma otettu "yläasteella, eli joskus 6-7 vuotta sitten", kertoo Eveliina kommenteissa.

Vierailija
7207/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi juma, kuinka monessa ohjelmassa tuo Amanda haluaa vielä antaa miesten kyntää itseään julkisesti :D

Ei siinä, aika käsikirjoitettua panoviihdettähän tuo on näyttänyt aiempina kausina olleen.. Taidan katsoa muutaman jakson kuitenkin iltapalaleipä kädessä sohvalla röhnöttäen, myönnän

Naisen vapaa valinta. Aika naisvihaa kieltää naiselta VAPAUS seksiin. Ja tälle annatte satoja peukkuja, hullut? Ja aika jännä että myönnätte että heteroseksi hyväksikäyttää naista. Voitte sitten pohtia mikä on oma asemanne. Toivottavasti jokainen tätä peukuttanut on itse neitsyt.

Vierailija
7208/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen-kuva on kuulemma otettu "yläasteella, eli joskus 6-7 vuotta sitten", kertoo Eveliina kommenteissa.

No näin arvelinkin, että joltain vanhalta ajalta kuitenkin eikä Insta-ajalta. 

Vierailija
7209/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että tuotanto innostui sisäpiirimäisesti siitä, että he jekuttivatkin jekuttajaa. Se ei valitettavasti kuitenkaan innosta yhtä paljon katsojia.

Miten niin ei innosta? Ehkä kiinnostavin kuvio koko kaudella.

Vierailija
7210/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ohjelman ois oikeasti tarkoitus testata parisuhdetta niin ensinnäkin sinkkujen tulisi olla tyttö/poikaystävämatskua eikä halpoja kertapanoja. Vähintäänkin ulkonäön tulisi olla oikeasti houkutus verrattuna omaan kumppaniin. Mutta kukapa tasokas ihminen tuollaiseen ohjelmaan lähtisi? Ja pariskunnista tylsimpiä ovat ne, jotka vain itkevät kumppaninsa perään ja karttavat sinkkujen läheisyyttä. Ei Daneja ja Markuksia enää, kiitos.

Vierailija
7211/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noilla kyllä outo suhde. Kumpikin hokee, että sun vika. Nyyh, sanoit huo*aks, en arvosta sellasta miestä ja nyt varmaan kostatkin mulle.

Minusta Sammy kyllä hoki myös useaan otteeseen olevansa oikeasti pahoillaan. Minna ei pyytänyt anteeksi kuin sitä, että on ollut työmatkalla. Sammy oli tuossa mielestäni paljon sovittelevampi ja ainoa, mikä iltanuotiolla meni mielestäni hänellä pieleen oli se, kun väitti, että ei olisi mennyt sänkyyn kenenkään sinkkunaisen kanssa ja että todisti muka jotain. Mutta tuon syyttelyiden ja anteeksipyytelyiden osalta toimi mielestäni juuri oikein. Minna sen sijaan ei osannut mitään muuta kuin syyttää ja syyttää. 

Sammy vonkasi kaikilta, myös Amandalta, mutta kukaan naisista ei hänelle lämmennyt. Oli hän toki vahvasti humalassakin kaiken aikaa. Minusta Sammy on aika tyypillinen alkoholisti, osaa katu ja pyydellä anteeksi hyvin, mutta ei puhunut kertaakaan hoitoon menosta. Hänellä myös lähtee kämppä alta, eikä ymmärtääkseni ollut töissäkään. Joten oli kiire pyydellä anteeksi, että ei jää taivasalle.

Vierailija
7212/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ei ollut erityisen hyvä kausi, en jaksanut katsoa yhtään jaksoa kokonaan eli tylsää menoa!

Parasta oli ne katsojien twiitit, ne nauratti monta kertaa 😀

Siis mitä vielä olisi pitänyt tapahtua enemmän, ettei sulla olisi ollut tylsää?

Mitä tosi kiinnostavaa siellä muka tapahtui?

Tunnevammaiset ihmiset heilui kännissä ja lääppi toisiaan? Sitä näkee viikonloppuna missä vaan lähipubissa.

Eikö tuo kuvaamasi aika pitkälti olekin koko ohjelman konsepti, joten kyllä mielestäni ohjelman konseptin puitteissa tapahtui vaikka mitä. Jos katsominen tuntui tylsältä, niin ohjelma ei sitten varmaan kiinnosta ylipäätään ja kannattaa katsoa jatkossa muita sarjoja.

Mikä mielestäsi olisi noissa olosuhteissa konkreettisesti ollut sitä kiinnostavaa sisältöä?

Vierailija
7213/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Eliaksella ja Vilmalla on eri osoite.

Vierailija
7214/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omasta mielestäni tällä kaudella oli tylsää:

- Kurhinen ja Harkimo: ääh, mitkä kulutetut turhuusnaamat! Ei mitään virkaa.

- Dani ja Eve: turha no-name-julkkispari, jo lähtökohdat saarelle ihan daijut

- Noora ja Markus: no hohhoijaa, tais sitten Forssasta olla jännää lähteä vähän TI:hin ja Thaimaahan

- Minna ja Sammy: läppäreissu, mutta any publicity is good publicity, sanoisivat varmasti nämä. 

- Muistaako joku, mitä tyypit edes teki treffeillä? Jotenkin lipuivat pitkälti vaan ohi. Ei tullut vastaan mitään mielenkiintoisia keskusteluja.

- Keskustelut olivat lähinnä jauhamista kumppanista, sinkut olivat ikään kuin jotain mentoreita, jotka todellisuudessa eivät tietenkään osanneet sanoa mitään toisten parisuhteeseen. Tavallisen biletyksen katsominen olisi ollut hauskempaa kuin kuulla jotain "parisuhdeviisauksia" sinkuilta. .

- Elias Elias Elias Elias Elias: no mitäpä me nyt hänestäkään tiedämme oikeasti. No, tiedämme sen, että hän kiinnosti suunnattoman paljon tuotantoa ja joitakin katsojia. 

No, sinällään se nyt oli ihan mielenkiintonen aspekti, että joidenkin erilaiset seksimieltymykset tuotiin ohjelmassa esille. Toisaalta ehkä kaiken ei tarvitsisi mennä esim. vanhempien korviin.

Ehkäpä alan olla lopultakin liian vanha tällaisten katsomiseen, kun ei sitä yhtään vaan värähdä toisten pettämiselle, ryyppäämiselle tmv. Ainahan näissä käy niin, että tyypit lähtevät kausi kaudelta yhä enemmän näyttelemään ja lisävarusteina on odottamassa vlogit, blogit, Instagramit jne. Minnakin sanoi toistuvasti tekevänsä tv-viihdettä, ja eiköhän tämä mentaliteetti aika monellakin ole tuolla.  

Vierailija
7215/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ohjelman ois oikeasti tarkoitus testata parisuhdetta niin ensinnäkin sinkkujen tulisi olla tyttö/poikaystävämatskua eikä halpoja kertapanoja. Vähintäänkin ulkonäön tulisi olla oikeasti houkutus verrattuna omaan kumppaniin. Mutta kukapa tasokas ihminen tuollaiseen ohjelmaan lähtisi? Ja pariskunnista tylsimpiä ovat ne, jotka vain itkevät kumppaninsa perään ja karttavat sinkkujen läheisyyttä. Ei Daneja ja Markuksia enää, kiitos.

Ja jos ohjelman oikeasti olisi tarkoitus pureutua luottamusongelmiin, niitä ratkaisemassa olisi psykoterapeutit eivätkä 18-vuotiaat stripparit. Jos epäilyttää, niin "ohhoh, 3,5 viikon aikana tuo mun mies ei paneskellut tuolla ketään" ei muuta vielä yhtään mitään. Jos ongelma on, se ei poistu sillä, että yhdellä reissulla ollaan ihmisiksi.   

Vierailija
7216/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Eve aiemminkaan mikään pyöreä ole ollut. Tai ainakin itse miellän pyöreän hieman toisin.  Ihan selvästi ollut normaalipainossa, jos Instagram-aikaa katsotaan. 

Nykyään mielestäni oikein hyväkroppainen ja terveen näköinen, ei mikään anorektinen, todellakaan.

Mut jos samaan malliin muki maistuu, nii paluu entiseen on väistämätön, ja saa Dani vähän rouheemman tädin..

Vierailija
7217/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uh, just toi yksi ainoa kuva. En tiedä, milloin tuo ennen-vertailukuva on otettu, mutta itse oon kattonut tuon Instagramin alusta asti, ja yksittäisissä vanhoissa kuvissa ei näy mitään pulskuutta (2013, sitten lähinnä 2015 eteenpäin). Sitä en sitten tiedä, oisko tuo vertailukuva esim. just tuolta "väliajalta", jolta kuvia ei ole. Totta, tuossa Eve näyttää vähän pyöreältä, mutta toisaalta tuo kuva on tosi epäedustava, sillä vaate tekee säkkimäisen lähes kenestä tahansa. 

Jestas mitä selittelyä. Eve kertoo laihduttaneensa _kaksikymmentä kiloa_. Aivan varmasti ollut ylipainon puolella, ja se näkyy noista kuvistakin.

Av-mammalle ylipainoinen = normaali, ja hoikka onkin anorektikko.

Vierailija
7218/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen voi olla halpa? Ja toisaalta miksi vaimo olisi sen kalliimpi, kun vaimoja saa hakata ja kohdella esineinä? Sekö on käsityksesi kalliista kunnioituksesta?

Vierailija
7219/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/BbNFyrolU_4/?taken-by=roosaeveliinaa

https://www.instagram.com/p/BNfXm_Bhgl-/?taken-by=roosaeveliinaa

Kyllä hän minusta näissäkin on ihan rehellisen pyöreä. Onhan Eve sen myöntänyt itsekin. 

Vierailija
7220/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä selittelyä. Eve kertoo laihduttaneensa _kaksikymmentä kiloa_. Aivan varmasti ollut ylipainon puolella, ja se näkyy noista kuvistakin.

Av-mammalle ylipainoinen = normaali, ja hoikka onkin anorektikko.

Varmasti laihduttanut melkein 20 kiloa (itse asiassa sanoi tuon melkein siihen), mutta vertailukohtanahan on lähtökohta, joka on vuodelta 2010-2011 hänen omien sanojensa mukaan. Ei siis suinkaan selittelyä. Muut kuvat ovat ajalta 2013-2018, joten niissä ei tätä ilmiötä näy. Ei sen kummempaa.  

Itsehän en ole mamma edes. Enkä kyllä oikeastaan edes av-sellainen, pl. satunnainen kirjoittelu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi