Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
7181/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Sammy on mun fb-kavereissa ja siellä ainakin lukee, että sinkku. Mutta enpä tiiä, mikä on todellinen tilanne, kun ei niin hyvin tunneta kuitenkaan enkä viitsi käydä utelemassa :D Kyynel vierähti kyllä illalla, kun katsoin sen iltanuotiojakson. Oli jotenkin koskettava se loppu siinä..

Vierailija
7182/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Eve aiemminkaan mikään pyöreä ole ollut. Tai ainakin itse miellän pyöreän hieman toisin.  Ihan selvästi ollut normaalipainossa, jos Instagram-aikaa katsotaan. 

https://www.instagram.com/p/Ba6ucCnFOuV/?taken-by=roosaeveliinaa

Ihan realistista todeta, että pyöreä on ollut.

Nykyään mielestäni oikein hyväkroppainen ja terveen näköinen, ei mikään anorektinen, todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7183/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei ollut erityisen hyvä kausi, en jaksanut katsoa yhtään jaksoa kokonaan eli tylsää menoa!

Parasta oli ne katsojien twiitit, ne nauratti monta kertaa 😀

Vierailija
7184/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noilla kyllä outo suhde. Kumpikin hokee, että sun vika. Nyyh, sanoit huo*aks, en arvosta sellasta miestä ja nyt varmaan kostatkin mulle.

Minusta Sammy kyllä hoki myös useaan otteeseen olevansa oikeasti pahoillaan. Minna ei pyytänyt anteeksi kuin sitä, että on ollut työmatkalla. Sammy oli tuossa mielestäni paljon sovittelevampi ja ainoa, mikä iltanuotiolla meni mielestäni hänellä pieleen oli se, kun väitti, että ei olisi mennyt sänkyyn kenenkään sinkkunaisen kanssa ja että todisti muka jotain. Mutta tuon syyttelyiden ja anteeksipyytelyiden osalta toimi mielestäni juuri oikein. Minna sen sijaan ei osannut mitään muuta kuin syyttää ja syyttää. 

Aivan kaikki syy on miehessä. Kuronenkin jaksoi painostaa Sammya. Hänen mielestään naisissa ei koskaan ole mitään vikaa vaikka he pettävät. Aikaisemmissakin kausilla hän on vaan vähän puinut asiaa kyseisen henkilön kanssa, mutta ei koskaan samaa asiaa yhteisesti kummankin varatun kanssa. Sikamaista, eikö?

Vierailija
7185/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vilma poistanut Instagram-tilinsä vai laittanut sen piiloon, että me jotka emme häntä seuraa, emme myöskään enää häntä löydä?

Vierailija
7186/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilman instagram on julkinen nykyään, vilmahyrkas

Vierailija
7187/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei ollut erityisen hyvä kausi, en jaksanut katsoa yhtään jaksoa kokonaan eli tylsää menoa!

Tämä on paha, kun vain kuuntelen katsomatta. Ilmeisesti missaan jotain hauskaa.

Vierailija
7188/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on outoa. Aluksi Eve ja Dani yllättivät ennakkoasenteestani huolimatta. No, lopulta se kupla lässähti ja etenkin Eveen meni maku totaalisesti.

Nyt näyttäisikin siltä, että Minna ja Sammy välittävätkin toisistaan ja osaavat kommunikoida paljon paremmin. Ymmärrän erittäin hyvin Minnan tuskastumisen Sammyn alkoholismiin, jos tyyppi on fiksu ja mukava selvinpäin. 

Vierailija
7189/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vielä olisi pitänyt tapahtua enemmän, ettei sulla olisi ollut tylsää?

Vierailija
7190/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä 4-kautta mainostettu joskus siihen tyyliin että "oli niin paha että sitä oli vaikea tehdä ja sitä tulee olemaan vaikea katsoa ja yllättäviä käänteitä" jne?

Minusta tämä ollut aika humoristinen, osittain myötähäpeäinen kausi, ja suuri kiitos niille jotka ovat twiitanneet mielettömän hauskoja kommentteja ja oivalluksia telkkariruutuun! Olette laskeneet minun työstressihormonitasoa kun olen nauranut niille twitterikommenteille vedet silmissä.

Jos kaikki parit lähti yhdessä ja siellä silti vähän pantiin, niin eihän tuo mitään (uutta) yllättävää sitten tuonut mukanaan, vai?! Minulla on sellainen tunne ettei kaikkea näytetty tarkoituksella, ja kun ohjelman ikärajat vedettiin niin alas että juuri ja juuri lukutaitoisille eli 7 vee.

Käsittääkseni ne twitter-viestit on TIS:ssa aika pitkälle ihan vain tekaistuja eikä niiden takaa löydy oikeita henkilöitä eli tuotantotiimi on niitä tehnyt. Ainakin ne ovat aina täydellisesti ajoitettuja... 

Vierailija
7191/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seuraavaksi?

Dani kurssille jossa opetetaan itsenäiseksi eikä naisissa roikkumista

Vilma kurssille jossa opetetaan itsetunnon ja itsekunnioituksen parantamista

Oona kurssille jossa opetetaan kommunikoimaan ilman kyyneleitä

Eve kurssille jossa opetetaan olemaan vakavasti otettava eikä kikatteleva

Sammy jonnekin missä lopettaisi juomisen koska tuo alkoholi ei hänelle selvästi sovi kun muuttaa persoonansa ihan toiseen ääripäähän.

Minna kurssille jossa diplomi-insinööreille opetetaan vähän empaattisuutta ja pehmeämpiä arvoja.

Elias kurssille jossa opetetaan ettei naiset ole esineitä.

Juuso kielikurssille jossa opetetaan englannin kielen lausumista.

Vierailija
7192/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa myöntää, mutta itkin (varmaan ensimmäinen kerta) tuon Minnan ja Sammyn session yhteydessä. Toivon, että he oppivat olemaan yhdessä tai osaavat päästää toisistaan lopullisesti irti ennen kuin molemmat ovat hajalla. 

Vierailija
7193/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä 4-kautta mainostettu joskus siihen tyyliin että "oli niin paha että sitä oli vaikea tehdä ja sitä tulee olemaan vaikea katsoa ja yllättäviä käänteitä" jne?

Minusta tämä ollut aika humoristinen, osittain myötähäpeäinen kausi, ja suuri kiitos niille jotka ovat twiitanneet mielettömän hauskoja kommentteja ja oivalluksia telkkariruutuun! Olette laskeneet minun työstressihormonitasoa kun olen nauranut niille twitterikommenteille vedet silmissä.

Jos kaikki parit lähti yhdessä ja siellä silti vähän pantiin, niin eihän tuo mitään (uutta) yllättävää sitten tuonut mukanaan, vai?! Minulla on sellainen tunne ettei kaikkea näytetty tarkoituksella, ja kun ohjelman ikärajat vedettiin niin alas että juuri ja juuri lukutaitoisille eli 7 vee.

Käsittääkseni ne twitter-viestit on TIS:ssa aika pitkälle ihan vain tekaistuja eikä niiden takaa löydy oikeita henkilöitä eli tuotantotiimi on niitä tehnyt. Ainakin ne ovat aina täydellisesti ajoitettuja... 

Nehän putkahteli katsojilta livenä ruutuun, ja olihan TIS Extrassakin vieraana joku tyyppi joka niitä viestejä väsäili eikä kai liittynyt tuotantotiimiin?

Vierailija
7194/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on outoa. Aluksi Eve ja Dani yllättivät ennakkoasenteestani huolimatta. No, lopulta se kupla lässähti ja etenkin Eveen meni maku totaalisesti.

Nyt näyttäisikin siltä, että Minna ja Sammy välittävätkin toisistaan ja osaavat kommunikoida paljon paremmin. Ymmärrän erittäin hyvin Minnan tuskastumisen Sammyn alkoholismiin, jos tyyppi on fiksu ja mukava selvinpäin. 

Ja kun Sammy lehtihaastattelussa sanoo, että alkoholin kanssa ei ole ongelmia, asiasta on tehty ongelma tuotannon toimesta, tuntuu siltä, että hän ei itse oikein tajua tilannetta. Koska Minna kuitenkin ihan ilman tv-tuotantoa on havainnut asian, oikeassa elämässä. Ja kun Minna pohti eroa Sammysta ennen yhteistä iltanuotiota jossain aiemmassa jaksossa, ilmaisi huolensa aika selkeästi, että pelkää eroa siksi, että on huolissaan Sammyn juomisen riistäytymisestä eron jälkeen, että kuinka Sammylle käy.

Vierailija
7195/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän putkahteli katsojilta livenä ruutuun, ja olihan TIS Extrassakin vieraana joku tyyppi joka niitä viestejä väsäili eikä kai liittynyt tuotantotiimiin?

Kyllä kai joku kuitenkin moderoi/valikoi, että mikä viesti sinne ruutuun livenä pääsee.

Vierailija
7196/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli myös tylsää. Ei siksi, etteikö olisi tapahtunut mitään, mutta ne tapahtumat olivat niin umpitylsiä. Kännäyksen katsominen umpitylsää ja treffit olivat suurimmaksi osaksi muuten vaan tylsää katsottavaa. Sen suhteen riitti vallan mainiosti, kun katsoi pelkät iltanuotiot ja niiden videokoosteet, pysyi täysin juonessa mukana. Muu sisältö tylsää ja vaivaannuttavaa.

Vierailija
7197/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No musta esimerkiksi pariskunnat eivät olleet tarpeeksi kiinnostavia, että oisin jaksanut kiinnostua siitä miten heille käy. Eikä ohjelmassa ollut kauheasti edes iloa silmälle - ei pariskunnissa eikä sinkuissa.

Se että Amanda Harkimo oli varmaan parhaimman näköinen niin kertoo paljon 😄

Vierailija
7198/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että tuotanto innostui sisäpiirimäisesti siitä, että he jekuttivatkin jekuttajaa. Se ei valitettavasti kuitenkaan innosta yhtä paljon katsojia.

Vierailija
7199/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina naurattaa kun noi puhuu tuolla tyyliin ”todistetaan Suomen kansalle” ja ”koko kansan edessä”. Monikohan tota seuraa, vajaa puol miljoonaa? 🤔

Ei varmaan esimerkiksi mun työkavereista kukaan katso vaikka olisivatkin jonkinlaista kohderyhmää. Itse vilkuilin mutta en niin hyvin että tietäisin vaikka sinkkujen nimiä.

Tää keskustelu on kiinnostavampi kuin itse ohjelma!

Vierailija
7200/7556 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tosi kiinnostavaa siellä muka tapahtui?

Tunnevammaiset ihmiset heilui kännissä ja lääppi toisiaan? Sitä näkee viikonloppuna missä vaan lähipubissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme