Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutuksena mahdoton, mutta tässä ketjussa pitäisi olla käytössä ip:n näkyminen tai tunnistautuminen. Ihmisiltä säästyisi paljon aikaa ja energiaa eikä tulisi vääriä oletuksia, kun henkilöllisyys olisi selvä. Vähintään rekisteröitymispakko helpottaisi asiaa. Melko turhauttavaa lukea jotain salaliittoteorioita eri kirjoittajien henkilöllisyyksistä tai jotain "moi Elias!" -vainoharhaläppää. Voisin lyödä aika paljon vetoa, että täällä ei kirjoittele yksikään TI-tyyppi.
Lukisiko siinä ip-osoitteessa 00.00.elias.00 tai 00.ei.elias.000 ja mikä estäis Eliasta rekkaamasta itseään tänne nimimerkillä mammaliini90?
Ei toki mikään. Mutta vaatii aika järjestelmällistä työtä, jos mammaliini90 (tai yksi ja sama ip) kirjoittaa koko kauden ajan vain siten, että se tukee jonkun vainoharhaisen näkemystä siitä, että juu, mammaliini90 on Elias. Mutta totta, mahdollista eli uskon asia edelleen. Ainahan voi myös vaihtaa ip:tä ja omg, entä jos on dynaaminen ip?! Niin.
Kuten sanoin, miksipä ei sitten tunnistautuminen eli pankkitunnuksilla foorumille. Olisin itse ainakin täysin valmis tähän, jos vain täältä häipyisi nuo ihme jankkospämmispekuloinnit milloin kenestäkin. Toisaalta en tiedä, onko noilla spekuloinneilla jokin pointtinsakin eli oisko se jostakusta jännää, jos täällä ois joku TI-tyyppi. Tai onko esim. jokin Elias-epäily vain vinoilua vinoilun ilosta. Välillä tuntuu, että osa porukasta uskoisi, jos itse sanoisin nyt, että moi mä oon Minna. Ei, en ole Minna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo Eve on? Ajattelin vaan kun instansa on täynnä teinimäisiä trikoopyllistyskuvia.
22.
Vain 22? Oho! Luulin että Tuksun tai MaisaTorpan ikäinen, ehkä ylivalkaistut hiukset ja kuivaksi rusketettu iho tekevät sellaisen vanhentavan efektin?
Jotain rajaa nyt kauhisteluun, Tuksuhan on noin 40 v. Kukaan nyt tuskin oikeasti kuvittelee Even olevan 40.
Vierailija kirjoitti:
Toteutuksena mahdoton, mutta tässä ketjussa pitäisi olla käytössä ip:n näkyminen tai tunnistautuminen. Ihmisiltä säästyisi paljon aikaa ja energiaa eikä tulisi vääriä oletuksia, kun henkilöllisyys olisi selvä. Vähintään rekisteröitymispakko helpottaisi asiaa. Melko turhauttavaa lukea jotain salaliittoteorioita eri kirjoittajien henkilöllisyyksistä tai jotain "moi Elias!" -vainoharhaläppää. Voisin lyödä aika paljon vetoa, että täällä ei kirjoittele yksikään TI-tyyppi.
"rekisteröitymispakko" ja itsekään ei ole rekisteröitynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"rekisteröitymispakko" ja itsekään ei ole rekisteröitynyt...
Ja...? Oisko johtuen siitä, että täällä ei ole rekisteröitymispakkoa. Mutta ongelma se ei itselleni olisi. Pointtina nyt ylipäänsä oli se, että pikkasen alkaa rasittaa ja turhauttaa noita (en muista esim. EA-ketjusta moisia epäilyitä, mutta toki kirjoittajatkin ovat vanhempia), mutta onneksi tämä loppuukin just.
A86B kirjoitti:
Jotenkin tulee olo että olisko joku tietty wannabe narsisti täällä trollaamassa noita Dani ja Eve juttuja.....eiks yleinen mielipide kuitenkin ole että Dani on ihana ja kunnollinen mies, Eve kaunis vaikkakin flirtti. Kun taas Elias on heikkoitsetuntoinen wannabe narsisti manipuloija ketä jäi ainoana näistä kiinni housut kintuissa. Et seli seli vaan ei nä Eve spämmit poista totuutta, minkä me kaikki näimme telkkarista.
473 keskustelusivun tienoilla hyvät keskustelut Eliaksesta, hyppää suoraan sinne jos ei nä spämmäykset kiinnosta ;)
On ihan luonnollista että kiinnostuksen kohde vaihtuu. Onhan siitä Eliaksesta jo jauhettukin. Enemmän mua epäilyttää nää kommentit missä _jollain_ on mennyt vähän tunteisiin Even tai Even ja Danin parisuhteen arvostelu ja ne, joissa kovasti huudetaan että "älkää puhuko Evestä ja Danista vaan ELIAKSESTA, puhe takaisin Eliakseen, haukkukaa sitä taas!!" Jännästi tietyn tyyppisillä kommenteilla on myös noin 3 upvotee, keneltäköhän olis...
Se millainen Elias on, ei mitenkään poista sitä miten säälittäviä Dani ja Eve ovat. Ja ei tosiaan ole mikään yleinen mielipide, että Dani olisi kunnollinen ja ihana. Yleinen mielipide on nyt kääntynyt siihen, että suhde on epäterve ja Dani on karmivalla tavalla riippuvainen ja takertunut Eveen kuin takiainen. Sen näkee myös kun kommenttien ääniä katselee.
Vierailija kirjoitti:
Elias tuntuu vähän kompastelevan omiin jalkoihinsa ton nokkeluuden kanssa. Ilmeisesti lähti sarjalta hakemaan lisää julkisuutta itselleen, mutta ehkä on vähän liian lammas ja ei tajunnut ettei kaikki julkisuus oo hyvästä. On varmaasti ollut kova kolaus laskeutua pilvien päältä maankamaralle ja tajuta ettei olekaan Jumala vaan pirupahainen. En nyt sano, että esim. Eve ja Danikaan statustaan nosti tolla esiintymisellä, mutta osasivat ehkä laskelmoida vanhoina realitykonkareina jonkin verran ja jättää jotakin kameroiden ulkopuolelle. Eliakselle ei puolestaan ollut mitään filtteriä ja kaikki menee lopulta hänen mielestä huonon leikkauksen piikkiin. Luulenpa vaan ettei sitä ”normaalia” materiaalia hänestä kovinkaan paljoa ole. Ja Eliakselle tiedoksi, että ei tällä palstalla kirjoittele pelkästään äidit vaan ihan koko Suomi😂
Julkisuuden hakunen narsisti-Elias bongattu "Treffaa mun vanhemmat" ohjelmasta. Säälin sitä daamia joka sen valitsi..
Kysymys: miks ihmeessä Nooran instagram on täynnä pelkkiä selfieitä samassa asennossa ja onko ne viel yhdessä Markuksen kanssa? Jokainen laittakoon omaan instaan mitä kuvia vaan mutta saisihan tuosta tytöstä nätimpiäkin otoksia :D
Hei, mennäänkö asiaan? Kertooko joku ruutuilijoista jos Minna/Sammy ja Vilma/Elias edelleen yhdessä? t: jännän äärellä
Itse en jaksanut katsella Danin ja Even iltanuotiota enkä ekstraa koska ei sitä jatkuvaa naaman vääntelyä ja ”Eve on mun elämä” tai ”Dani todisti että rakastaa mua” juttua vain jaksa - ihan todella tylsää katseltavaa ja kuunneltavaa, varsinkin kun on tullut repeatilla koko kauden. Ja myös Even blogiteksti oli todella typerää puhetta, tyypillistä muiden naisten dissaamista / oman julkisivun kiillottamista.
Muuten Eve ja Dani on varmasti ihan ok tyyppejä enkä ymmärrä tätä Even mollaamista - nuori tyttö joka selkeästi etsii vielä itseään.
Eve / Dani eivät kyllä ole mitenkään verrattavissakaan Eliakseen joka vain on TIS:in ja omien videoidensa perusteella todella karmaiseva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mennäänkö asiaan? Kertooko joku ruutuilijoista jos Minna/Sammy ja Vilma/Elias edelleen yhdessä? t: jännän äärellä
Ymmärtääkseni kyllä - molemmat pariskunnat edelleen yhdess
Vierailija kirjoitti:
Vilma ja Elias ei ole yhdessä. Tai sitten on tosi kiero parisuhde.
Elias bongattu hiljattain "Treffaa mun vanhemmat" ohjelmasta. Säälin sitä naista joka Eliaksen otti sen toisen sijasta.
Olipas rimanalitus tuo Minnan työmatkakommentti Sammylle. Hyi.
On noilla kyllä outo suhde. Kumpikin hokee, että sun vika. Nyyh, sanoit huo*aks, en arvosta sellasta miestä ja nyt varmaan kostatkin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilma ja Elias ei ole yhdessä. Tai sitten on tosi kiero parisuhde.
Elias bongattu hiljattain "Treffaa mun vanhemmat" ohjelmasta. Säälin sitä naista joka Eliaksen otti sen toisen sijasta.
Taitaa olla vanha ohjelma
Vierailija kirjoitti:
On noilla kyllä outo suhde. Kumpikin hokee, että sun vika. Nyyh, sanoit huo*aks, en arvosta sellasta miestä ja nyt varmaan kostatkin mulle.
Minusta Sammy kyllä hoki myös useaan otteeseen olevansa oikeasti pahoillaan. Minna ei pyytänyt anteeksi kuin sitä, että on ollut työmatkalla. Sammy oli tuossa mielestäni paljon sovittelevampi ja ainoa, mikä iltanuotiolla meni mielestäni hänellä pieleen oli se, kun väitti, että ei olisi mennyt sänkyyn kenenkään sinkkunaisen kanssa ja että todisti muka jotain. Mutta tuon syyttelyiden ja anteeksipyytelyiden osalta toimi mielestäni juuri oikein. Minna sen sijaan ei osannut mitään muuta kuin syyttää ja syyttää.
Itsekin syyttäisin naisvihaajaa. Kutsuu seksikumppaneitaan ämmiksi, lortoiksi, naistaan h-sanalla, mälllrätiksi, uhoaa heittävänsä "rojut torveen". Karmiva mies. Ei ansaitse naisilta mitään hyvää.
Tämä on ollut paras kausi tähän mennessä. Jos jotain moitittavaa niin ainoastaan sinkkunaiset olisivat voineet olla vähän tasokkaampia ja rennompia.
Eikö tätä 4-kautta mainostettu joskus siihen tyyliin että "oli niin paha että sitä oli vaikea tehdä ja sitä tulee olemaan vaikea katsoa ja yllättäviä käänteitä" jne?
Minusta tämä ollut aika humoristinen, osittain myötähäpeäinen kausi, ja suuri kiitos niille jotka ovat twiitanneet mielettömän hauskoja kommentteja ja oivalluksia telkkariruutuun! Olette laskeneet minun työstressihormonitasoa kun olen nauranut niille twitterikommenteille vedet silmissä.
Jos kaikki parit lähti yhdessä ja siellä silti vähän pantiin, niin eihän tuo mitään (uutta) yllättävää sitten tuonut mukanaan, vai?! Minulla on sellainen tunne ettei kaikkea näytetty tarkoituksella, ja kun ohjelman ikärajat vedettiin niin alas että juuri ja juuri lukutaitoisille eli 7 vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Eve mun mielestä oli pyöreä. Ite oon nyt vähän samankokoinen kun noissa kuvissa ja onhan mulla mistä ottaa kiinni.
Onko sulla siis ylipainoa BMI:n mukaan? Pyöreähän viittaa jo ylipainoon.
Ei ole, mutta yläkantissa on. BMI on 24 ja olen pyöreä. Sanoisin että lihava viittaa ylipainoon.
Lukisiko siinä ip-osoitteessa 00.00.elias.00 tai 00.ei.elias.000 ja mikä estäis Eliasta rekkaamasta itseään tänne nimimerkillä mammaliini90?