Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
S
P
O
I
L
E
R
ALERT!Tuli jotenkin todella paha olo Vilman ja Eliaksen tilanteesta iltanuotion ja extran perusteella. Kauheeta katsoa kun Vilma antaa monta mahdollisuutta tunnustaa mutta Elisa ei tartu tähän. Ja se pitkä hiljaisuus kun Vilma kertoo että tietää. Elias miettii kuumeisesti minkä manipulointiliikkeen tekee muttei keksi mitään..
Tuotannon vastuukin mietityttää. Miksi ottaa mukaan näin hauraita ja kipeitä ihmisiä? Olihan Elias aivan hirveä mutta silti onko oikein että tuotannon puolelta hänet häpäistiin aivan todellisesti. Extrassa sinkut naureskelee Eliaksen ja Vilman selän takana kuin pahinkin koulukiusaajaporukka..
Somen kautta on selvinnyt että sekä V että E ovat tarvinneet ammattiapua jo aiemmin. Kaksi todella rikkinäistä ihmistä, joista toinen on turvautuu toiseen kuin viimeiseen pelastusköyteen ja toinen ottaa täysillä jumalan roolinsa. Vilma sanoo ekstrassa ettei tiedä voiko koskaan enää luottaa, ei siis todellakaan sokeasti vain antanut anteeksi vaan on niin hauras ettei voi lähteä. Miten tuosta Vilmasta voi enää koskaan tulla ehjää ihmistä tällaisen jälkeen?
Korjaus: Elias häpäisi kyllä ITSE itsensä, joten siitä on turha syyttää tuotantoa...
Danin olisi pitänyt laittaa Eve epävarmaksi hänestä, mutta eihän hän voinut, koska on rakastunut ja muutenkin halusi todistaa kunnollisuutensa. Mutta nyt emme tiedä, olisiko se synnyttänyt Evessä joko oikeutuksen astua rajojen yli tai huolen heidän suhteestaan vai olisiko piitannut lainkaan.
Oli kyllä tosiaan aika kylmäävää katsottavaa Eliaksen ja Vilman iltanuotio. Miten sujuvasti Elias valehteli ettei mitään ole tapahtunut ja tarkat yksityiskohdat mainitsi missä kohtaa sänkyä nukkunut, että varmasti antaisi itsestään hyvän kuvan. Suoraan silmiin katsoi Vilmaa. Sitten kun totuus selvisi, katseli jonnekin tyhjään pisteeseen eikä sanonut mitään, päätä vain nyökytteli kun tajusi että peli menetetty. Luultavasti tässä kohtaa juuri mietti sitä kuviota mistä jauhanut, että siellä manipuloitu ja nyt tajusi ettei ollutkaan niin fiksu kuin luuli. Luulen että mietti vain sitä, että tuotanto oli ovelampi ja häntä ns. jymäytetty. Ja varmaan vielä jotain viimeistä mahdollisuutta selittää tilanne. En usko että tunsi aitoa katumusta teoistaan, mielestäni siitä ei ollut merkkiä. Sen sijaan tunsi itsensä huijatuksi ja tämä näkynyt myöhemmissä selittelyissä. Ei varmasti tuntisi katumusta ohjelmaan osallistumisesta jos ei olisi jäänyt kiinni.
Eiks joku sanonu et heti ekoina iltoina joltain irronnu lävärit rinnasta, jollain kieli pas*kana jne ni jos se on se kellä irtos/repeyty ne lävistykset ni voi olla aika ikävän näköstä arpee tms vaikka oiskin jo parantunut... :X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Vilman ja Sammyn keissit eroaa toisistaan? Kukaan täällä ei surkuttele Sammya, kun Minna petti. Aika moni on kyennyt antamaan pettämisen anteeksi. Ja varmasti Vilman haluun pysyä Eliaksen kanssa vaikuttaa typerä #freeVilma ja muu ulkopuolisten suorittama pariskunnan kiusaaminen. Tyhmä Jonna vissiin luuli, että lavertelemalla panoista saa Eliaksen itselleen, mutta kyllä oli Extrassa tyttö katkerana. Hah hah!
Nainen saa pettää, se on Kurosen motto. Eliasta hiillostettiin Vilman ja Kurosen toimesta. Ei paljon Kuronen Minnaa syytellyt, kysyi vaan normaalisti mihin asti he menivät.
Höpö höpö. Minna oli avoin tekojensa suhteen - vielä ekstrassakin sanoi että ihan kaikkea mokailua ei edes näytetty. Elias valehteli kylmän rauhallisesti kaiken mitä pystyi, valehteli ja edelleen sysää vastuuta niin paljon muille kuin mahdollista
Eliaksesta niiiin näki et se oli pettynyt jymäytetyksi tulemisestaan, eikä siitä mitä oikeasti meni tekemään eli satuttamaan Vilmaa :DD Vieläköhän joku väittää tykkäävänsä tosta tyypistä?
Oliko Jonna ottanut huulitäytettä? Extrassa huulet näytti erilaiselta kuin muussa ohjelmassa, kiinnittikö muut huomiota tähän?
Minusta on surullista, että Vilma ja Elias jatkoivat yhdessä. Suhde on kestänyt alle vuoden ja silloin pitäisi vielä olla täysin huumassa toisistaan, ei pettää ja valehdella.
Toivon, että ihmiset ymmärtävät miten tärkeää on kunnioittaa ja rakastaa itseään ennekuin antaa sitä rakkautta ja kunnioitusta jollekin toiselle. Jos ei muista sitä niin käy kuten näille kahdelle ja jäädään jumiin suhteeseen, joka on myrkyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Jonna ottanut huulitäytettä? Extrassa huulet näytti erilaiselta kuin muussa ohjelmassa, kiinnittikö muut huomiota tähän?
Tuntuu muuten toistuvan tää kaava et ensin esiinnytään jossain realitysarjassa ja sen jälkeen huulet muuttaa muotoaan :D Mm. Paratiisihotellin kanssa olen havainnut saman ilmiön.
Näinpä... Ite oon 31w..sitä kuvitteli olevansa niin fiksu esim 22vuotiaana kun lopetin kirkkaiden juonnin kokonaan (no olihan siinä järkee!) mut nyt jälkeen päin kun miettii mä miten tyhmä sitä on edelleenkin.. Käy sääliksi noi lapset tuolla (ja oon itekin ihan "lapsi" vielä tän ikäsenäkin :D).
Puhuttiin eilen miehen kans... Kuka vit*u lähtee oikeesti tollaseen ohjelmaan ylipäätään, saati sit pettää kumppania vieläpä silleen et tietää toisen näkevän sen :(
Mut ainakin ollaan saatu hyviä keskusteluja miehen kans aikaseks meiän parisuhteesta tän ohjelman ansioista.. Ei sillä ettei muuten puhuittais mut molemmat on tajunnu kuinka hyvä parisuhde meillä on ongelmista huolimatta kun kattoo noita TI-jengii o.O
Varmaan huikea suhde, kun tyyliin puolet seurusteluajasta on mennyt pettämiskriisin kanssa painiessa, tuossa vaiheessa pitäisi nauttia vielä siitä alkuhuumasta. Nythän ovat sen reilun vuoden jo olleet yhdessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu muuten toistuvan tää kaava et ensin esiinnytään jossain realitysarjassa ja sen jälkeen huulet muuttaa muotoaan :D Mm. Paratiisihotellin kanssa olen havainnut saman ilmiön.
Niinhän se oli viime kauden Pauliinakin ottanut täytettä, siis se vaalea iso Pauliina :D
Melkein kuuli Eliaksen aivojen raksutuksen kun hän mietti valehdellakko vai tunnustaakko, varmaan oli hetken ihan 50/50 kumman valitsee kun kesti niin kauan saada mitään sanaa suusta.. Montakohan vastausvaihtoehtoa mahtoi käydä päässään läpi..
Melkoiseen soppaan E ja V itsensä sekoittivat, en voi kuvitellakkaan miten oma psyykkeeni kestäisi kun yhtäkkiä havahtuisin vastaavasta tilanteesta että ei helvetti miten mä oon onnistunut mokaamaan ja munaamaan itseni ehkä pahemmin kui kukaan muu koskaan Suomalaisista julkisuuden henkilöistä.
Paikkoja en vaihtaisi edes kymmenestämiljoonasta eurosta..
Urpo kirjoitti:
Näinpä... Ite oon 31w..sitä kuvitteli olevansa niin fiksu esim 22vuotiaana kun lopetin kirkkaiden juonnin kokonaan (no olihan siinä järkee!) mut nyt jälkeen päin kun miettii mä miten tyhmä sitä on edelleenkin.. Käy sääliksi noi lapset tuolla (ja oon itekin ihan "lapsi" vielä tän ikäsenäkin :D).
Puhuttiin eilen miehen kans... Kuka vit*u lähtee oikeesti tollaseen ohjelmaan ylipäätään, saati sit pettää kumppania vieläpä silleen et tietää toisen näkevän sen :(Mut ainakin ollaan saatu hyviä keskusteluja miehen kans aikaseks meiän parisuhteesta tän ohjelman ansioista.. Ei sillä ettei muuten puhuittais mut molemmat on tajunnu kuinka hyvä parisuhde meillä on ongelmista huolimatta kun kattoo noita TI-jengii o.O
Hyvä pointti. Ihmiset, jotka näitä "roskasarjoja" haukkuu, tuntuu aina olettavan, että näitä seurataan pelkästään sosiaalip****n takia ja sitten haukutaan uteliaiksi yms. Omalla kohdalla ainakin harjoitan juuri tuota mainitsemaasi havaintojen tekemistä muiden parisuhteista, ja peilaan asioita omaan elämääni. Näistä ohjelmista oikeasti voi oppiakin jotain. Hyvänä esimerkkinä myös Ensitreffit alttarilla.
Vierailija kirjoitti:
Eve se osaa valehdella... mites ne kallen puheet sormipelistä ym... hirvee nainen.
Even puuhat saattoivat heidän parisuhteensa outoon valoon.
Jos TIS-osallistumisen tarkoitus oli todistaa muille, että Dani aidosti rakastaa Eveä niin joo, mutta olisiko skoopin pitänyt olla kuitenkin toisin päin, rakastaako Eve Dania....
Hö, mä en pidä itteeni mitenkään kauniina mut kaikki miehet kenen kanssa oon ollu (3kpl.. Pisin suhde kesti 10w,nykyinen jatkunu vajaat 3w) on kehunu jostain.. Yleensä et oon niin "fiksu" hah hah tai vaikka huulia, hiuksia, olemattomia tissejä, takapuolta, alapäätä, kokkaustaitoja.. Ihan mitä vaan.. Ja nää ihmiset on kaikki ollu päihdeongelmaisia ni jopa ne tajuaa et joka ihmisessä on jotain.... Enkä nyt usko et täyttä paskaa on ollu kun itekin pidän noita parhaina puolinani.. Varsinkin arvostan et ihmiset huomaa sen minkä itekin tiedän eli et on ällii päässä :) ja hyvin usein tulee joku tuntematonkin kehuun mut ne otan kyllä ihan täytenä paskana.
Tosi surullista jos mies ei muka löydä keksi mitään positiivista toisesta :X
Sori jos mä sanon, mut se et laittaa huuliin täytettä tekee ihmisestä ihan aku ankan näköisen, on ihan todella ruman näköistä, ja ei kyllä seksuaasesti kiihota yhtään, päinvastoin. Mikä juttu toi on? Nähnyt noita ennen jälkeen kuvia niin miettinyt että miks joku on pilannu kauniin ulkonäon. Rintojen suurennus taas on seksikkään näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Sori jos mä sanon, mut se et laittaa huuliin täytettä tekee ihmisestä ihan aku ankan näköisen, on ihan todella ruman näköistä, ja ei kyllä seksuaasesti kiihota yhtään, päinvastoin. Mikä juttu toi on? Nähnyt noita ennen jälkeen kuvia niin miettinyt että miks joku on pilannu kauniin ulkonäon. Rintojen suurennus taas on seksikkään näköinen.
Syy on erittäin tärkeä, eli se, että huulet näyttää instakuvissa paremmalta.
mie va kirjoitti:
Eve on piru enkelin vaatteissa. On rehellinen, mutta ei tunne mitään empatiaa Dania kohtaan touhutessaan Kallen kanssa. Siksi pystyy myös olemaan rehellinen, koska hän ei tunne samoin kuin Dani.
Täysin totta, Evehän tiesi että Dani on romuna sen takia koska siel oli oltu todella läheisissä tunnelmissa, mut jatkoi vaikka näki että toinen kärsii aivan silmin nähden, eikä ole oma itsensä. Eikä tässä ollut kyse mistään kostamisesta ja kissa hiiri leikistä. Mut Eve on sellai minäminä tyypppi. Mä oisin lopettanut suhteen mun puolison kanssa jos olis mua kohdellut noin tarkoituksella, toi satuttais aivan törkeesti, vielä kun toinen oli tuolla ihan vieraiden ihmisten kanssa ja aivan lukossa ettei oikeen osannut muuta kun uskoa ja sepitellä samoja juttuja. Danille kuitenkin pisteet ettei hukuttanut murheitaan kostamalla ja dokaamalla.
Huikeaa psykologista kaupankäyntiä nähtiin Eliaksen ja Vilman nuotiolla. Uskomattominta oli Eliaksen äveriäs halu antaa anteeksi Vilmalle "mitä tahansa hän on tehnyt" aivan nuotiosession alussa, vieden huomion pois mahdollisimman paljon siitä miten paljon hän oli tehnyt. Ilmeet olivat kylmät, keho jännittynyt eikä mitään rentoutta ollut havaittavissa. Monissa muissa klipeissä varsinkin Jonnan kanssa Elias on ollut huomattavasti rennompi kehossa ja ilmeissään kuin tuossa nuotiokohdassa, jossa hän vielä vedätti Vilmaa täysillä.
Eliaksen ilmeestä pystyi näkemään aivan suunnattoman vihan kun ilmeni, että Jonna oli laverrellut kaiken kameroille - jos Jonna olisi ollut lähettyvillä niin olisi ollut "leikkimielinen kuristus" ollut vähän erilaista :D Suu meni aivan totaalisen viivaksi.
Mielestäni vaikutti nuotikohtauksessa siltä, ettei Elias todella ollut surullinen siitä että petti tunnetasolla - hän vain sanoi tehneensä virheen, mutta tunnetasolla ei vaikuttanut siltä, että hän todella todella tietäisi mitä oli tehnyt ja olisi pahoillaan siitä miten paljon tuollainen voi vaikuttaa toisen ihmisen sydämeen. Jonnan kanssa ollut juttu ei myöskään ollut ihan "pieni tunteeton kännipano", vaan Elias oli selvästi ihastunut, selvästi kiinnostunut Jonnasta ja myös rentoutunut Jonnan seurassa.
Todella harmi että Vilma päätti jatkaa omista epävarmuuksistaan ja pelosta käsin yhdessä Eliaksen kanssa.