Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
2 kertaa Elsa ja Jonna panneet 24h treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa Elsa ja Jonna panneet 24h treffeillä.
Jep, toinen niistä kylpyammeessa. Tyhmä kysymys, mutta pystyykö vedessä käyttämään kortsua?
Eve ei ees pysty kattomaan Dania silmiin kun kertoo hyvin, hyvin vähättelevää versiota hänestä ja Kallesta.
Miksiköhän!
Dani sanoi Eveä fiksuksi. Hmmm, hyvin on pitänyt sen piirteen piilossa, kun itse en oo tota fiksuutta huomannut 🤔
Mutta kyllä ahistaisi tuo Daninkin käytös. "Suomessa mä oon koko ajan rinnalla." Eve saa tehdä ihan mitä vaan, kunhan on vaan onnellinen.
Ei voi vastuuttaa omaa elämää ja onnea noin täysin toisen ihmisen varaan.
”Mä luotan Even valintakykyyn täysin” Öö..olisko ”arvostelukyky” mitään?
Toivottavasti Minna antaa Sammylle anteeksi tämän ohjelman loppumisen jälkeen.
Eve näytti pettyneeltä ku ei pääse Kalun kanssa salille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään nähdään ne mielenkiintoiset iltanuotiot.
Even ja Danin nuotio oli tylsä, skippasin suurimman osan, Oonan ja Juuson suhteeseen en koskaan päässyt kiinni, tylsää että olivat saarella niin vähän aikaa. Ei tuossa ajassa parisuhdetta vielä koetella, jos koetellaan on parempi erota.Minnan ja Sammyn nuotiota odotan mielenkiinnolla.
Molemmat ovat syytelleet kilvan toisiaan.
Ovat tosin niin omituinen pariskunta, että en ihmettelisi vaikka lähtisivät saarelta yhdessä.Arvaan jo ikävästi miten Elsan ja Vilman iltanuotio päättyy. Elsalla on faktaa siitä ettei pannut Jonnaa ja Vilma uskoo kaiken, koska "kukaan ei ole nähnyt sitä Eliasta jonka minä tunnen".
Toivoisin että Vilma ryhdistäytyisi ja arvostaisi itseään yhtä paljon kuin viime kaudem Sonja.
Jättäisi sen ylimielisen petturin ja olisi yksin, voisi tehdä hyvää.
Tiedän jo valmiiksi että verenpaine nousee huippuunsa näiden nuotiota katsellessa.
Elsa on ällöttävä ja Vilma tyhmä kuin saapas.Ruutuplussalaiset! Please kertokaa meille, mitä tapahtuu Minnan ja Vilman iltanuotiolla! Kiitos ❤️
SPOILER
Aloitin katsomalla Vilman iltanuotiojakson. Alussa Elias edelleen esittää kameroille yksityishaastatteluissa että pahin rajojen rikkuminen olisi ollut lusikassa nukkuminen.
Vilma selitti iltanuotion alkuun että on pitänyt Eliasta rehellisenä ihmisenä ja jätti oven auki että jos Elias tunnustaa niin luottamusta voi yrittää uudelleen rakentaa vaikka vaikeaa onkin. Hyppää myös Eliaksen kaulaan heti kun Elias saapuu paikalle.
Elias aloittaa että Vilma ei ole tehnyt mitään väärää vaikka ei kaikkea tiedäkään, mutta antaa anteeksi kaiken / kaikki on ok.
Elias selittää että monet videoilta nähdyt tapahtumat ovat voineet tuntua ja näyttää pahoilta mutta ei ole siihen pyrkinyt.
Elias kielsi Saanan sanomiset että aikoisi jättää Vilman - väittää että muut provosoivat.
Vilman kysymykseen että mitä rajoja rikkoi vastasi vain että ”24lla pisimmälle ja nukkui lusikassa, vaatteet päällä ja vaihtoi muutaman pusun - siinä pahin”
Vilman kysyessä viikoista bileistä väittää että ainoa mitä tapahtui oli että nukkuivat ja Aamulla vasta huomasi että Jonnalla vähemmän päällä kuin pitäisi.
Vilma tyynesti selitti mitä tietää ja on nähnyt ja kuullut. Elias menee pitkäksi aikaa hiljaiseksi - tietää että jäi kiinni. Sami kysyy suoraan tunnustaaki ja Elias viimeinkin sanoo että ”ei voi väittää vastoin tallenteille”
Sanoi olevansa pahoillaan.
Vilma tahtoo tietää mitkä tunteet Jonnaa kohtaan vs häntä kohtaan. Elias selittää lomaromanssista. Lähtevät selvittämään asioita.
Ihme lupauksia.. Ei telkkaria, ei puhelimia ei mitään, he vaan kaikki illat keskittyvät toisiinsa :D
Eiiii mä en kestä tota Vilmaa... herää nainen!!
Kun tolta Eveltä pesee noi meikit ja ottaa pidennykset pois niin mitä jää jäljelle? :)
Daninkin pisteet kyllä laski kun hyväksyy kaiken eikä kyseenalaista mitään.
Musta Eve on nimenomaan kusipää!
dani on niiiin umpirakastunut. Oon kokenut tuon saman.
Eve se osaa valehdella... mites ne kallen puheet sormipelistä ym... hirvee nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaah eihän ne Sammy ja Minna lähteneetkään yhdessä tuolta iltanuotiolta.
Vai mitä hittoa, lähtikö ne sittenkin :D Minna sanoi haluavansa erota ja lähtivät jo pois iltanuotiolta, kunnes halasi kauempana ja jatkoi matkaa käsi kädessä??
Extrassa selviää että ovat edelleen yhdessä
Elsa saa rangaistuksensa varmaan sängyn puolella.
Miten toi Eve kehtaa!
"ois tehny mieli niinku p...nna Kallee"
ja samaan hengenvetoon "mäki rakastan sua" (pusi pusi)
Siis hyi millanen....