Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
6641/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle jäi fiilis että jotkut sinkkumiehet pettyivät kun Oona ei ollutkaan ns.helppo tapaus, vaikka on nuori ja hieman ylipainoinen. Kun tuli saarelle, muistan että joku tai jotkut kommentoivat juuri tuosta iästä siihen tyyliin että kuvittelivat Oonan olevan helppo. Kun olikin sitten järkevä eikä lähtenyt sekoilemaan , jotkut itsestään liikoja luulevat sinkkumiehet varmaan ärsyyntyivät tästä. Lapsellista ruveta puimaan vielä jälkikäteen että kukaan ei halunnut Oonan kanssa treffeille yms. Kuinka moni olisikaan pannut jos Oona vain olisi antanut.

Vierailija
6642/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle jäi fiilis että jotkut sinkkumiehet pettyivät kun Oona ei ollutkaan ns.helppo tapaus, vaikka on nuori ja hieman ylipainoinen. Kun tuli saarelle, muistan että joku tai jotkut kommentoivat juuri tuosta iästä siihen tyyliin että kuvittelivat Oonan olevan helppo. Kun olikin sitten järkevä eikä lähtenyt sekoilemaan , jotkut itsestään liikoja luulevat sinkkumiehet varmaan ärsyyntyivät tästä. Lapsellista ruveta puimaan vielä jälkikäteen että kukaan ei halunnut Oonan kanssa treffeille yms. Kuinka moni olisikaan pannut jos Oona vain olisi antanut.

Mä en ois ainakaa pannu, ennemmin oisin käyny ostaa pokelehden ja lopun voitte arvata..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6643/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten sinkuilla on mahdollisuus edes kieltäytyä treffeistä. Tuotanto varmaan vaikuttaa jonkin verran päätöksiin koska haluaa mahdollisimman paljon mielenkiintoista materiaalia, mutta tuntuu oudolta että sinkut itse saisivat päättää olla menemättä kun heidän tehtävänsä kuitenkin on juuri käydä treffeillä ja "vietellä". Tämähän on vain Kurhisen kertomus asiasta. Oona itse kertoi että olisi mennyt mieluiten Kalun tai Markuksen kanssa mutta nämä oli jo varattu. Jäljelle jääneistä olisi mennyt mielellään Janten kanssa, mutta tuotanto oli jotenkin vihjannut ettei käy. Syystä ei tietoa, halusivatko että suositaan Anttia jolle kenties maksettu parempaa palkkaa tai jonka tuotanto on katsonut mielenkiintoisimmaksi valinnaksi.

Oona sanoi et tuotanto oli hänelle vaan tullut sanomaan, että ei saa valita Jantea treffeille. Ja syynä se et he kokivat olevansa kuin pikkusisko ja isoveli.

Vierailija
6644/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurhisen blogikirjoitus on verrattavissa koulukiusaamiseen mielestäni.

Vaikka Oona olisi ollut resortilla miten rasittava tahansa, onko pakko nolata toinen vielä jälkikäteen.

Vierailija
6645/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten sinkuilla on mahdollisuus edes kieltäytyä treffeistä. Tuotanto varmaan vaikuttaa jonkin verran päätöksiin koska haluaa mahdollisimman paljon mielenkiintoista materiaalia, mutta tuntuu oudolta että sinkut itse saisivat päättää olla menemättä kun heidän tehtävänsä kuitenkin on juuri käydä treffeillä ja "vietellä". Tämähän on vain Kurhisen kertomus asiasta. Oona itse kertoi että olisi mennyt mieluiten Kalun tai Markuksen kanssa mutta nämä oli jo varattu. Jäljelle jääneistä olisi mennyt mielellään Janten kanssa, mutta tuotanto oli jotenkin vihjannut ettei käy. Syystä ei tietoa, halusivatko että suositaan Anttia jolle kenties maksettu parempaa palkkaa tai jonka tuotanto on katsonut mielenkiintoisimmaksi valinnaksi.

Oona sanoi et tuotanto oli hänelle vaan tullut sanomaan, että ei saa valita Jantea treffeille. Ja syynä se et he kokivat olevansa kuin pikkusisko ja isoveli.

Niin ja "Wallun kanssa oltiin molemmat sitä mieltä että ei lähetä keskenään". Joten jäljelle jäi Antti... Miksi jotkut muuten edellä puhui vielä Jasusta, sehän tiputettiin jo ennen 24h treffikumppanien valintaa?

Vierailija
6646/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurhinen itse kirjoittaa blogissaan että Jasu kieltäytyi 24h treffeistä, tätä ihmettelin kun sehän oli tiputettu jo aiemmin pois.

Vierailija
6647/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurhinen itse kirjoittaa blogissaan että Jasu kieltäytyi 24h treffeistä, tätä ihmettelin kun sehän oli tiputettu jo aiemmin pois.

Ne oli varmaan jo ennen vikaa pudotusta keskustelleet, että kuka lähtee kenenkin kanssa.

Vierailija
6648/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne oli varmaan jo ennen vikaa pudotusta keskustelleet, että kuka lähtee kenenkin kanssa.

Ja oletettavasti keskustelleet vain miesten kesken, että kuka haluaa lähteä kenenkin kanssa. Oona kun ei ole missään maininnut Jasua vaihtoehtona, niin tästä voisi päätellä et noita on puhuttu myös Oonan selän takana.

Vierailija
6649/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve on onnistunut saamaan Danin näyttämään julkkisaisurilta, ja toivoo että sama meno jatkuisi myös ohjelman päätyttyä sivilissä.

Vaikka sanotaan että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta niin, siitä voidaan kai olla montaa mieltä.

Vierailija
6650/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE on kumma kun rakkaudesta sokeat aina vaan tuntuvat ajattelevat että

"EIHÄN NE KUITENKAAN PANNEET" - tarkoitan tällä että "panemiseen" ainoastaan vedetään raja.

MInusta on pahempi kuin "paneminen" jos ihastuu - silloin varsinkin just nainen  menee tunnetasolla pidemmälle.  "PAneminen" on vain hetken hurmaa ja suoritus.

VIlmalta tahtoisin kysyä erään merkittävän kysymyksen jota voisi pohtia;  että onko hänellä ystäviä jäljellä tosielämässä? Vai onko vierellä enää vain Elias?

Vierailija
6651/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"EIHÄN NE KUITENKAAN PANNEET" - tarkoitan tällä että "panemiseen" ainoastaan vedetään raja.

MInusta on pahempi kuin "paneminen" jos ihastuu - silloin varsinkin just nainen  menee tunnetasolla pidemmälle.  "PAneminen" on vain hetken hurmaa ja suoritus.

?

Tekojaan voi hallita ja niihin vaikuttaa - ne ovat tietoinen päätös. Tunteitaan ei voi päättää ja hallita. tunteita pitkässä parisuhteessa varsinkin tulee ja menee - ei ole todellakaan siis ihastuminen pahempaa kuin itse teko/akti/pettäminen/paneminen. Kyllä itse luotan enemmän puolisoon joka ihastumisesta huolimatta ei mene sovittuja sääntöjä rikkomaan, kuin puolisoon joka ”hetken hurmaa ja suoritus” tekosyyllä antaa palaa silloin kuin huvittaa.

Vierailija
6652/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä kaikesta! Hyvin kirjoitettu :)

Vierailija
6653/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, 7894 tarkoitti siis 7850 tekstiä.

Vierailija
6654/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Tekojaan voi hallita ja niihin vaikuttaa - ne ovat tietoinen päätös. Tunteitaan ei voi päättää ja hallita. tunteita pitkässä parisuhteessa varsinkin tulee ja menee - ei ole todellakaan siis ihastuminen pahempaa kuin itse teko/akti/pettäminen/paneminen. Kyllä itse luotan enemmän puolisoon joka ihastumisesta huolimatta ei mene sovittuja sääntöjä rikkomaan, kuin puolisoon joka ”hetken hurmaa ja suoritus” tekosyyllä antaa palaa silloin kuin huvittaa.

Totta tuokin.

En tarkoittanut (ajatellut) pitkää parisuhdetta jossa toinen kävisi kokoajan pettämässä. Eihän se nyt toimi.

Mutta naisena ihastuminen ja toisen henkilöön syvä ajattelu jo pelkästään on paljon.

Miehestä varmaan olisi ok vaikka jutustaisi jonkun kanssa.. koska "eihän ne pane " :D

Minulle jotkut syvällisemmät flirtitkin voi olla enemmän mielessä. Jotkut pitkään jatkuvat jutustelut "ah uuh kun kiimassa.." Pano olisi vain toimitus...

No hei, en kyllä noin kylmä ihminen sentään ole. Mutta teoriassa.

Parempi ettei kumpikaan osapuoli mene tunteisiin tai tekoihin.

Vierailija
6655/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle sanoi extrassa että ”täytyy Eliasmaisesti taputtaa itseänsä selkään että on hoitanut hommat hyvin”... Eliashan nimenomaan ”taputti itsensä selkään” kun oli pannut Jonnaa ja silti väitti kameran edessä ettei ole tehnyt mitään. Oisko tossa Kalle vihjannut että kettu kävi kolossa heilläkin...

Ihan varmasti on käynyt! Ei epäilystäkään, jos kosteustasojaki on mittailtu.. Sitä en tiiä miks sitä ei oo julkisuuteen tuotu.

Niinpä, aivan varmasti on menty loppuun asti. Olihan siinä yhdessä extrassakin vieraana se viime kauden Pauliina, joka myönsi vasta näin jälkikäteen, että olivat panneet Artun kanssa saarella moneen kertaan. Nyt eronneena naisena pystyi sen vasta myöntämään..

Törkeä nainen. Kuronen on nähnyt kaiken materiaalin ja kyllä heidän panot ovat videolla. Ensimmäisenä bileyönä ilmeisesti panivat. TIetenkään sitä ei näytetty. Paratiisihotellissa sentään näytetään totuus. Ohjelma on huonosti tehty, kun useasti naiset sortuvat ja panevat sinkkumiehiä saarella. Ne pitäisi näyttää ruutu+ käyttäjille. Myös ne pitkät iltanuotiovideot.

Vierailija
6656/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle sanoi extrassa että ”täytyy Eliasmaisesti taputtaa itseänsä selkään että on hoitanut hommat hyvin”... Eliashan nimenomaan ”taputti itsensä selkään” kun oli pannut Jonnaa ja silti väitti kameran edessä ettei ole tehnyt mitään. Oisko tossa Kalle vihjannut että kettu kävi kolossa heilläkin...

Ihan varmasti on käynyt! Ei epäilystäkään, jos kosteustasojaki on mittailtu.. Sitä en tiiä miks sitä ei oo julkisuuteen tuotu.

Danista oli tarkoitus tehdä symppisjulkkis, ehkä tästä oli sovittu tuotantoyhtiönkin kanssa. Danista ei haluttu tehdä säälittävää aisankannattajaa. Vikalla iltanuotiolla loka ja huomio yritettiin keinotekoisesti kaataa Danin niskaan "miksi Dani et avautunut kenellekään/kiinnostunut kenestäkään/hyi kun et antautunut viettelykselle yhtään" ihan kun se olisi ollut väärin.

Sitten Evestä ja Kalusta nopee, että joo panetti kauheasti mutta en pannu eli täydellisesti meni, vähä olin hyvä ja oon sun pusipusi.

Kyllä haiskahti silli koko jutussa.

Vierailija
6657/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Itse olen ollut tilanteessa, jossa mies ihastui toiseen.  Kuulin siitä vasta paljon myöhemmin. Ihastus ei nimittäin johtanut mihinkään, koska se oli yksipuolista, tuo toinen nainen ei halunnut miestäni. Mulle siinä oli pahinta juuri se, että mies meni kertomaan naiselle, ihan tietoisesti. Ymmärrän että ihastuksia tulee ja menee vaikka olisi pitkässä parisuhteessa, mutta niiden vuodattaminen ihastuksen kohteelle on minusta henkistä uskottomuutta ja tosi loukkaavaa. En minä toisten panemistakaan hyväksy, mutta luulen että minun olisi ollut helpompi hyväksyä joku harkitsematon kännipano kuin se, että tunnetasolla haluaisi olla jonkun muu  kanssa suhteessa, ja siitä saa tietää vain se toinen (ja varmaan puoli kylällistä hänen kavereitaan...) mutta en minä.  

Vierailija
6658/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danista oli tarkoitus tehdä symppisjulkkis, ehkä tästä oli sovittu tuotantoyhtiönkin kanssa. Danista ei haluttu tehdä säälittävää aisankannattajaa. Vikalla iltanuotiolla loka ja huomio yritettiin keinotekoisesti kaataa Danin niskaan "miksi Dani et avautunut kenellekään/kiinnostunut kenestäkään/hyi kun et antautunut viettelykselle yhtään" ihan kun se olisi ollut väärin.

Sitten Evestä ja Kalusta nopee, että joo panetti kauheasti mutta en pannu eli täydellisesti meni, vähä olin hyvä ja oon sun pusipusi.

Kyllä haiskahti silli koko jutussa.

Niin, taisi Kalun hengitys haiskahtaa sillille :D En kyllä ymmärrä tuota Even ja Danin logiikkaa. Eve sanoi, että tarkoituksena oli näyttää Suomen kansalle, että Dani onkin hyvä tyyppi ja heidän rakkautensa on aitoa. Ööö..ja se saavutettiin hyväilemällä vierasta kalua..? Ja Eve sitten läksytti Dania ja oli niin pettynyt, että Dani ei ollut tehnyt samaa kuin hän..eli hyväillyt vierasta tuusulaa.. Haluttiinko tässä alleviivata, että kattokaa nyt miten tosiaan hyvä tuo Dani on, kun ei edes laita Eveä selkä seinää vasten tekojensa takia? Eve ei kyllä tod saanut puhtaita papereita ja saa tehdä mitä haluaa.. Eipä vaikuta hyvältä suhteelta..

Vierailija
6659/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää Eve on vasta 95, minkä ikäinen Dani on?

Vierailija
6660/7556 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tää Eve on vasta 95, minkä ikäinen Dani on?

27v.