Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
3701/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jokainen saa olla minkä kokoinen tahansa, enkä itsekään ole mikään siroin, mutta mua jotenkin ihmetyttää sellainen, että, miten noi isohkot naiset pukeutuu (en nyt halua sanoa nimiä, mutta useammalla kaudella). Jos oikeasti esimerkiksi maha on se epäedullisin asia omassa ulkonäössä ja on omenavartalo, niin miksi sitä vatsaa pitää korostaa napapaidalla?

Koska nuo osallistujat ovat aika nuoria, ja suuri osa nuorista pukeutuu trendien mukaan, eivätkä vielä sen oman vartalon mukaan. Halutaan olla samanlaisia kuin muutkin nuoret. Nuo katkaistut, navan paljastavat topit ja muut vajaamittaiset yläosat ovat olleet jo jonkin aikaa muodissa.

Mua taas ihmetyttää se, mitä väliä sillä on, miltä oma ulkomuoto muiden silmiin näyttää. Jos isompi tyttö tai nainen tykkää siitä vatsan paljastavasta napapaidasta, niin pukeutukoon ihan vapaasti siihen. Pääasia, että hänellä itsellään on hyvä olo valitsemissaan vaatteissa. Miksi hänen pitäisi piitata muiden mielipiteistä?

Vierailija
3702/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jokainen saa olla minkä kokoinen tahansa, enkä itsekään ole mikään siroin, mutta mua jotenkin ihmetyttää sellainen, että, miten noi isohkot naiset pukeutuu (en nyt halua sanoa nimiä, mutta useammalla kaudella). Jos oikeasti esimerkiksi maha on se epäedullisin asia omassa ulkonäössä ja on omenavartalo, niin miksi sitä vatsaa pitää korostaa napapaidalla?

Koska nuo osallistujat ovat aika nuoria, ja suuri osa nuorista pukeutuu trendien mukaan, eivätkä vielä sen oman vartalon mukaan. Halutaan olla samanlaisia kuin muutkin nuoret. Nuo katkaistut, navan paljastavat topit ja muut vajaamittaiset yläosat ovat olleet jo jonkin aikaa muodissa.

Mua taas ihmetyttää se, mitä väliä sillä on, miltä oma ulkomuoto muiden silmiin näyttää. Jos isompi tyttö tai nainen tykkää siitä vatsan paljastavasta napapaidasta, niin pukeutukoon ihan vapaasti siihen. Pääasia, että hänellä itsellään on hyvä olo valitsemissaan vaatteissa. Miksi hänen pitäisi piitata muiden mielipiteistä?

Ei yhtään mitään. Telkun tai minkä tahansa vastaanottimen voi aina sulkea ja Ruutu+ voit hyppiä eteenpäin jos tuntuu pahalta katsoa. Älän sorru Eliaksen tavoin ja arvostelemaan muiden ulkonäköä. Ainoastaan Eliaksen, kun hän on sen itse aloittanut. Hän on ainoana sen suhteen, ja muut voivat puhua siitä yleisesti ja täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuollaisen Eliaksen kaltaisen tyypin naisversiona. Jollain tapaa hänellä oli vähän ongelmallinen lapsuus. Vanhempien ero, isän alkoholismi ja äidin tähän päivään asti jatkunut tunnekylmyys. Kyseinen nainen uskaltautui ohimennen kerran paljastamaan ettei oikein tunne mitään tunteita. Taitavasti osasi kuitenkin esittää jokaista tunnetta tilanteen mukaan. Nautti myös kun sai erilaisia reaktioita ihmisessä aikaan, erityisesti kun pystyi olemaan oikein ilkeä ja saamaan pahan mielen aikaiseksi ja sen jälkeen saamaan ihmisen takaisin hyvällä tuulelle. Nautti äärimmäisen paljon kun sai heikkojen ihmisten päät sekaisin juurikin vuorottelemalla sitä että oli samaan aikaan ilkeä ja mukava. Lopulta aina se heikompi osapuoli oli päästään niin sekaisin, että oli kaikin tavoin tämän naisen ohjailtavissa. Kaipa jotenkin koki olevansa hyvinkin fiksu näin toimiessaan, vähän kuin olisi ollut omasta mielestään hölmömpien ihmisten yläpuolella. Samaan aikaan koko olevansa hyvinkin itsevarma ja virheetön, samaan aikaan itseinho oli hyvinkin vahva. Mutta kerta on oma tunne-elämä niin sekaisin niin eipä sitä oikein osaa mukava olla kenelläkään kun ei itseäkään arvosta. Voisin hyvin kuvitella, että hänen suustaan pääsisi myös tälläsiä rosmariinivauva-kommentteja. Sen verran sekaisin päästään on ja jotenkin ei ajattele mistään asioista normaalilla tavalla. Muiden ulkonäön kommentointi oli myös sairaanloista, eipä kuitenkaan itseensäkään ollut tyytyväinen. En silti tunne sympatiaa häntä enkä Eliasta kohtaan. Molemmat ammattiavun tarpeessa.

Maailmassa on, ja tulee aina olemaan tunnekylmiä ihmisiä. Tässä tuntuu  suurta yleisöä eniten hämmentävän Vilman täydellinen sinisilmäisyys. Ja se, ettei Elias tuohon melkein 30 v ikään mennessä ole ymmärtänyt miltä nuo spontaanit heitot kuulostavat muiden, normaalien ihmisten korviin. Toivottavasti Vilma opettaa käytöstapoja. Tai eiköhän tässä julkisuuskin kouli jotain terävimpiä kulmia piiloon.

No ihan yhtälailla tässä maailmassa tulee aina olemaan niitä hieman hömppiä ihmisiä joille uppoaa Eliaksen kaltaisen ihmisen syöttämä sonta. Ihan samat fiilikset tulee esim. siitä sika-Mikan Satusta. Elias myös varmasti ihan tarkoituksella puhuu entistä enemmän kaikkea törkeää saadakseen lisää ruutuaikaa. Eliaksen kaltaiset tyypit nauttii nimenomaan siitä kun saa ihmisiä provosoitua.

Vierailija
3704/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma laittanut TIS-aiheisen videon Youtubeen.

Vierailija
3705/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vinkki kelaan! Et tarkistaa onko nostettu tukia ohjelman teko aikana.

Vierailija
3706/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa katsoa tätä kautta Eliaksen vuoksi. Ei oikeestaan käy enää edes viihteestä, koska on niin kylmäävä ja lisäksi vielä epälooginen tyyppi.

Aluksi puolustin täällä paljon Vilmaa, mutta ei hänkään taida ihan kunnossa olla, koska on aivan käsittämättömän typerä. Jokaiseen asiaan toistelee vain "Elias on sanonut mulle... Elias sano... En usko ennen kuin kuulen Eliaksen suusta..." Vaikka on jo tullut ilmi, että kyseessä on manipuloiva henkilö, jonka suusta Vilma ei tule totuutta kuulemaan, sillä sellaista se manipulointi on. Ja mitä ihmettä Vilma sano: "Mulla on mielipide, Eliaksella on fakta." Siis mitä h*lvettiä?! Suosittelisin terapiaa Vilmallekin...

Vierailija
3707/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo niin että seksitreffit.fi on samanlainen prostituutiosivusto kuin joku sihteeriopisto. Ei tuossa tarvitse jos siellä ilmo on missä etsitään salaista seuraa niin ihan ihmeellisen kauaa etsiä kun jo selviää mikä asiayhteys on. 

Ja eihän tuo stripparityökään kovin paljon agenttityötä vaadi kun vaasankadun  paikkoja katselee niin sieltähän se paikkakin löytyy ja seksiostajan blogi kertoo hyvin mitä sielläkin tarjoilaan. On surullista että tuotantoyhtiöt jotka näitä ohjelmia tekee ei oikeasti ole kiinnostuneet siitä mitä näille ihmisille käy. Tuolla kirjoitellaan että tytöllä on mielenterveysongelmia ja eihän se ole normaalia että itseään myy netissä. Kai joku vastuu on näillä tuottajillakin siitä ketä ohjelmaan ottaa. Olisi hienoa kuula miten ihmisten taustoja kysellään jos näin pääsee tapahtumaan. 

Ja tuskin nämäkään tytöt kukaan kun näitä katsoo niin ovat monikaan palkkatyössä. Olisi kiva kuulla kelalta ja sossulta onko monella ollut tuet päällä kun ohjelmia on lähdetty tekemään? Kenen piikkiin on ryypätty ja ohjelmaa tehty.  Takaisin perintään vaan kaikilta kaikki jos näin on ollut. 

Siis tähän viitaten vinkkiä kelaan..

Vierailija
3708/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa tuo Janten tatuointi. Ei kai sillä exän nimi ole kaulassa? Loogisin olisi tietysti oma tytär mutta ei kai noilla saa olla lapsia? Eikö joku tietäisi?

Sinkuilla saa olla lapsia.

mm. Tomaksella ja Markuksella on lapsia

Mistä sait käsityksen, että Markuksella olisi lapsia? Jantella ja Tomaksella on, mutta en ole mistään kuullut, että Markuksella olisi.

Vierailija
3709/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jante on laittanut IG-tililleen jonkun Hitler-jutun ja Minna on kommentoinut siihen: ”Kovia jäbiä molemmat (Jante ja Hitler). Jos on jotain mieltä, niin se pitää kertoa.” Minna on myös tilillään käyttänyt tägiä ”arbeitmachtfrei”. Onpa mauton ja sairas a k k a tämä Minna.

Vierailija
3710/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa tuo Janten tatuointi. Ei kai sillä exän nimi ole kaulassa? Loogisin olisi tietysti oma tytär mutta ei kai noilla saa olla lapsia? Eikö joku tietäisi?

Mistä sait käsityksen, että Markuksella olisi lapsia? Jantella ja Tomaksella on, mutta en ole mistään kuullut, että Markuksella olisi.

Tunnen lapsen äidin

Vierailija
3711/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen lapsen äidin

Jante sentään jotenkin esim IG-tilillään noteeraa lapsensa, Markus ei kyllä yhtään mitenkään, ja vaikuttaa siltä, että elämän keskiössä on juhliminen, matkustelu ja villi poikamieselämä. Outoa, jos tuo on isä, lieneekö lapsensa kanssa missään tekemisissä? Ei sillä, että kenenkään tarvitsisi lapsestaan sosiaaliseen mediaan kuvia laittaa, mutta kyllä lapsen pitäisi jollakin lailla heijastua elämäntyyliin.

Vierailija
3712/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen isällä on yli 3000 kuvaa IG:ssä, eikä myöskään koskaan mitään merkkiä lapsesta, joka ei ole koskaan kiinnostanut. Siksi v...taa tuollaiset pikkupojan tasolle jääneet isät, jotka elää kuin lasta ei olisikaan. Tosin tästä ei nyt voi tietää, millainen isä on, mutta ei tuo hyvää kuvaa anna, jos elämä on lähes pelkkää juhlimista ja matkustelua ja menee johonkin ohjelmaan panemaan jotain varattua naista eikä julkisesti mitenkään tuo esille sitä, että hänellä on lapsi. Olettaen siis, että pitää paikkansa, että hänellä on lapsi.

Vierailija
3713/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua kyllä lähtee taas eliaksen "rehellisyydelle". Jonna tuli kysymään eliakselta siitä, että miksi puhuu muille sinkuille paskaa Jonnasta esim. Siitä että Jonna on "helppo". elias vain selittää miten häntä ollaan taas käsitetty väärin ja otettu sanoja lauseista. Muihin ei myöskään voi luottaa kun niillä on oma agenda aina mukana.

Sitten kun Jonna kysyi elias-Jennie kuviosta ja esim. Siitä että jennie hengailin haarat levällään eliaksen sylissä ja myöhemmin kuristi Jennietä. Ei muistanut mitään koko bileistä. Esitti vain sellaista "Ai saatana. Miten mä en muista tuota". Miten tuota voi oikeasti puolustaa? Ja Vilmassa on pakko olla jotain vikaa. Ei tuollaista ihmistä kukaan voi haluta.

Vierailija
3714/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa vinkki kelaan! Et tarkistaa onko nostettu tukia ohjelman teko aikana.

Öö? Kyllä työttömänäkin saa lomailla jos pysyy työmarkkinoiden tavoitettavissa. Voit ihan itse käydä kysymässä TE-toimistosta.

Vierailija
3715/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo niin että seksitreffit.fi on samanlainen prostituutiosivusto kuin joku sihteeriopisto. Ei tuossa tarvitse jos siellä ilmo on missä etsitään salaista seuraa niin ihan ihmeellisen kauaa etsiä kun jo selviää mikä asiayhteys on. 

Ja eihän tuo stripparityökään kovin paljon agenttityötä vaadi kun vaasankadun  paikkoja katselee niin sieltähän se paikkakin löytyy ja seksiostajan blogi kertoo hyvin mitä sielläkin tarjoilaan. On surullista että tuotantoyhtiöt jotka näitä ohjelmia tekee ei oikeasti ole kiinnostuneet siitä mitä näille ihmisille käy. Tuolla kirjoitellaan että tytöllä on mielenterveysongelmia ja eihän se ole normaalia että itseään myy netissä. Kai joku vastuu on näillä tuottajillakin siitä ketä ohjelmaan ottaa. Olisi hienoa kuula miten ihmisten taustoja kysellään jos näin pääsee tapahtumaan. 

Ja tuskin nämäkään tytöt kukaan kun näitä katsoo niin ovat monikaan palkkatyössä. Olisi kiva kuulla kelalta ja sossulta onko monella ollut tuet päällä kun ohjelmia on lähdetty tekemään? Kenen piikkiin on ryypätty ja ohjelmaa tehty.  Takaisin perintään vaan kaikilta kaikki jos näin on ollut. 

Siis tähän viitaten vinkkiä kelaan..

Mistä tällainen harhaluulo että tuilla elävät eivät saisi poistua Suomesta? Ärsyttää tällainen virheellisen tiedon jakaminen.

Vierailija
3716/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätpä tainneet Vilma ja Elias erota tämän videon perusteella. Vilma puolustelee Eliasta edelleen ja kaikki syy vieritetään leikkauksen, Danin ja Even niskaan. Pelottaa tuo nainen, että mikään kamala asia jota Elias on sanonut sinkkunaisille tai esimerkiksi se Jonnan itketys ja psykonauru, ei saa häntä muuttamaan mielipidettään.

Vierailija
3717/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua kyllä lähtee taas eliaksen "rehellisyydelle". Jonna tuli kysymään eliakselta siitä, että miksi puhuu muille sinkuille paskaa Jonnasta esim. Siitä että Jonna on "helppo". elias vain selittää miten häntä ollaan taas käsitetty väärin ja otettu sanoja lauseista. Muihin ei myöskään voi luottaa kun niillä on oma agenda aina mukana.

Sitten kun Jonna kysyi elias-Jennie kuviosta ja esim. Siitä että jennie hengailin haarat levällään eliaksen sylissä ja myöhemmin kuristi Jennietä. Ei muistanut mitään koko bileistä. Esitti vain sellaista "Ai saatana. Miten mä en muista tuota". Miten tuota voi oikeasti puolustaa? Ja Vilmassa on pakko olla jotain vikaa. Ei tuollaista ihmistä kukaan voi haluta.

Ja huonosti vielä esitti! Ei jatkoon.

Vierailija
3718/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haloo ja huokaus kirjoitti:

Olen lueskellut tätä palstaa ja ei kyllä voi muuta kun ihmetellä näitä spekulointeja ja haukkumista.  Oonko tosiaan ainut ihminen maailmassa jonka mielstä tuo Elias on ihan mukava normaali nuorimies? Oikeesti tää on ohjelma joka on käsikirjoitettu ja ihmisistä annetaan jokin tietty kuva...viihdettä.

Tosielämässä fiksu nuori mies tämäkin.

Et nyt varmasti ainut maailmassa, onhan sillä Vilma. On jotenkin huvittavaa laittaa kaikki "viihteen" piikkiin, kun sinkut inhosivat Eliasta ja myös Markus sanoi, että yksi syy siihen, että häntä ahdisti saarella ja saaren jälkeenkin, oli Elias. Myös Eve sanoi, että Elias käyttäytyi huonosti jo sen pariskuntien lyhyen tutustumisen aikana. Vai meinaatko, että noille on tuolla käsikirjoitettu rooli 24/7 myös kuvausten ulkopuolella? Ja, että joku ihan muuten vaan suostuisi puhumaan vauvan uunittamisesta, kuristusleikeistä ym. koska hänelle on käsikirjoitettu tuollainen psykopaatin rooli?

Eliaksen rosmariinivauva ja pitää hankkia ylimääräinen lapsi, jos yksi jää auton alle -kommentit olivat varmaankin harvinaisen mustaa huumoria. Siis todella mustaa huumoria. Mutta joo, todella omituinen tyyppi kyseessä. Huhhuh. Ja sinkkujen mukaan tv:ssä on annettu aika pehmeä/hyvä kuva Eliaksesta verrattuna siihen, millainen hän oli saarella. Ilmeisesti osa matskusta on leikattu pois. Että millaistakohan materiaalia siellä olisi ollut tarjolla, jos nämä ovat niitä "pehmeimpiä" matskuja...

Mä uskon kanssa et on vaan mustaa huumoria, koska saattaisin itse heittää samanlaista läppää.

Ero minun ja Eliaksen välillä on ehkä se, että olen rehellisesti lämmin ja empaattinen ihminen. En voi sanoa pitäväni ihmisistä tai olevani järkyttävän kiinnostunut tutustumaan muihin (olen hieman introvertti), mutta minulla on hyvä moraali, olen myötätuntoinen ja itsekin herkkä tunteella eläjä. Elias taas... no, tyyppi on laskelmoiva sekopää, jota naurattaa kun toinen itkee. Siksi ehkä nuo sanomiset ei uppoa niin huumorina kuin toivoisi?

Vierailija
3719/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä Vilma ja Elias puskee tällaisia puolustuspuhevideoita, Vilmankin video taas niin eliaksen mainetta putsaamaan tehty että. Näillä oli varmaan tarkoitus tän myötä päätyä

Suomen uudeks Ritaki fitnesspariksi mutta pieleen meni. Nyt sit puolustellaan.

Vierailija
3720/7556 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haloo ja huokaus kirjoitti:

Olen lueskellut tätä palstaa ja ei kyllä voi muuta kun ihmetellä näitä spekulointeja ja haukkumista.  Oonko tosiaan ainut ihminen maailmassa jonka mielstä tuo Elias on ihan mukava normaali nuorimies? Oikeesti tää on ohjelma joka on käsikirjoitettu ja ihmisistä annetaan jokin tietty kuva...viihdettä.

Tosielämässä fiksu nuori mies tämäkin.

Et nyt varmasti ainut maailmassa, onhan sillä Vilma. On jotenkin huvittavaa laittaa kaikki "viihteen" piikkiin, kun sinkut inhosivat Eliasta ja myös Markus sanoi, että yksi syy siihen, että häntä ahdisti saarella ja saaren jälkeenkin, oli Elias. Myös Eve sanoi, että Elias käyttäytyi huonosti jo sen pariskuntien lyhyen tutustumisen aikana. Vai meinaatko, että noille on tuolla käsikirjoitettu rooli 24/7 myös kuvausten ulkopuolella? Ja, että joku ihan muuten vaan suostuisi puhumaan vauvan uunittamisesta, kuristusleikeistä ym. koska hänelle on käsikirjoitettu tuollainen psykopaatin rooli?

Eliaksen rosmariinivauva ja pitää hankkia ylimääräinen lapsi, jos yksi jää auton alle -kommentit olivat varmaankin harvinaisen mustaa huumoria. Siis todella mustaa huumoria. Mutta joo, todella omituinen tyyppi kyseessä. Huhhuh. Ja sinkkujen mukaan tv:ssä on annettu aika pehmeä/hyvä kuva Eliaksesta verrattuna siihen, millainen hän oli saarella. Ilmeisesti osa matskusta on leikattu pois. Että millaistakohan materiaalia siellä olisi ollut tarjolla, jos nämä ovat niitä "pehmeimpiä" matskuja...

En ihmettelis. Joissain nopeissa väleissä tilanteen pohjustukseksi on näytetty pätkiä, kun Elias tilittää tosi ärsyyntyneenä jostakin. Esim. Miljan tylyttämisestä oli tällainen pätkä.

Noista pätkistä on tullut tosi negis kuva. Ja kylhän me kaikki tiedetään, että tuollaiset tylyttäjät jaksavat jauhaa joka välissä. Kyl se varmaan puhuu paskaa tuolla menemään enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme