Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä ton Elsan "huumoria"... Sanoi et haluu 2 lasta tai ehkä 3, jos käy vahinko. Kuulemma 3 on siinä mielessä hyvä et jos yks jää auton alle tai jotenkin muuten tyhmä et sen vois antaa pois.
...........Sanaton
Mä taas nauroin noita kommentteja kyynel silmässä. Siis ei tota Eliasta voi ottaa enää tosissaan, ihan loistavaa viihdettä kun aina luulee et on kaiken kuullu ja joka jaksossa tulee jotain vieläkin järkyttävämpää 😂😂😂 En millään tavalla puolusta kyseisen mielenhäiriöisen toimintaa mut Elias on yks syy miks tää kausi on vaan niin hyvä! En voi kääntää Vilman päätä tai passittaa Eliasta hoitoon joten ainoo mitä voin on vaan nauraa katketakseni näille jäätäville tyypeille 😂
Tietääks kukaan onks Dani ja Eve yhessä viel? Dania oli haastateltu jossai ja se oli sanonu et se ois ollu ton Thaimaa reissun jälkeen pari kuukautta ihan masentuneena... se viittais et ne ois eronnu Even kaa mut en sit tiiä?
Eve Danista: Se on niin onnekas saadessaan mut tms. muuta shaittia.
Allu97 kirjoitti:
Tietääks kukaan onks Dani ja Eve yhessä viel? Dania oli haastateltu jossai ja se oli sanonu et se ois ollu ton Thaimaa reissun jälkeen pari kuukautta ihan masentuneena... se viittais et ne ois eronnu Even kaa mut en sit tiiä?
Aivan varmasti on. Ne oli just yhteishaastattelussakin jossain ip-lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että monen mielestä Vilma on onnellinen eliaksen kanssa eikä nää suhteessa mitään ongelmaa ja silti pitäisi erota.
Eikö pääasia olis kuitenkin olla onnellinen. Luulen että kaikille, myös niille häiriintyneille löytyy joku sopiva ja kaikki määrittelee itse sen mitä kokee tarvitsevansa ollakseen onnellinen. Suoranainen väkivalta erikseen mutta jos on onnellinen niin ei välttämättä koe edes sitä henkistä väkivaltaa vaikka se muille siltä näyttäisikin. Henkinen väkivalta on kuitenkin pitkälti subjektiivinen kokemusNo ei todellakaan ole. Henkinen väkivalta on juuri systemaattista ja salakavalaa, ja usein kohde tajuaa mistä on kyse vasta kun on liian myöhäistä, ja se on väkivallan tekijän tarkoituskin. Henkinen väkivalta perustuu sille, että kohde yritetään saada niin sekaisin, että kohde ei subjektiivisesti tunne ja ymmärrä tulevansa kohdelluksi väärin.
Joo no kyllä myös noin. Mutta
Ei ulkopuolinen voi silti sanoa että Vilma kärsii eliaksen käytöksestä. Vai voiko?
Molemmilla selvästi ollut ulkonäköön ja itsetuntoon liittyviä ongelmia ja molemmat niitä varmasti ruokkivat lisää toisilleen mutta ei se nyt ihan eliaksen piikkiin mene.
Vilma myös oletettavasti on ollut itkuinen jo silloin kun ovat tavanneet ja jos Elias siitä piirteestä pitää niin ehkä hyväkin niin.
Itse itken herkästi ja saanut sillä miehissä aikaan vain ahdistusta ja ärsyyntymistä.
En tämän takia itsekään oikein haluaisi enää itkeä vaikkei se aina kerro että voisin pahoin.
Voi hitto, että tuo Tomas olisi mukava kalakaveri, habitus just semmonen, mistä tykkään♥
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö teistä muista Sammy ihan Bart Simpsonilta?
Musta se näyttää lähinnä sikiöltä. Keskosvauvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se näyttää lähinnä sikiöltä. Keskosvauvalta.
Huomaamattani luin tän kommentin päässäni Eliaksen äänellä :DD
Minusta seiskassa luki ennen tempparit 18 alkamista, että Dani ja Eve odottaa esikoislasta. En löytänyt uutista, mutta varmasti sellaisen luin. Petyin koska sehän kertoi heti, että ovat yhdessä. Ehtikö kukaan muu törmätä uutiseen n.viikkoa ennen temppisten alkua?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noinkin. Minnan käytöksen perusteella voisi luulla sitä räväkkyyttä löytyvän mutta ehkä sitten Sammyn kanssa ei muuten natsaa.
Välillä näytti että ihankun Minna kostaisi Sammylle jotain, ehkä Sammyn eka illan sekoiluja tai onko sitten Sammy irl kännissä aina valmis hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa. Outo pari todellakin. Varmaan aika paljonkin käsittelemättömiä asioita suhteessa kun käytös on kummallakin vailla päätä tai häntää.
No en tiedä. Minna tuntuu vain olevan "räävitön". Puheet ovat kyllä kuin miehellä, mutta sellainen herkkyys, naisellisuus ja "viehättävyys" puuttuu. Sitten vielä seksi ei puheiden mukaan ole tärkeää.
Jotenkin huomaa, että molemmilta puuttuu sellainen kunnioitus toista kohtaan. Sammyltä varmaan Minnan pettämisen vuoksi ja Minnalta Sammyn sekoilujen ja saamattomuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta seiskassa luki ennen tempparit 18 alkamista, että Dani ja Eve odottaa esikoislasta. En löytänyt uutista, mutta varmasti sellaisen luin. Petyin koska sehän kertoi heti, että ovat yhdessä. Ehtikö kukaan muu törmätä uutiseen n.viikkoa ennen temppisten alkua?
No tuskin on ollut juttua olemassakaan. Kyllä tuon olis napannut monikin, jos Seiskasssa olis moista kerrottu. Netistkään ei löytynyt yhtäkkiä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eve Danista: Se on niin onnekas saadessaan mut tms. muuta shaittia.
Alkaa rasittamaan tuo Even ja Danin esitys.
Tai vaikkei oliskaan, niin rasittaa.
Kaikki ei parane liialla ruutuajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noinkin. Minnan käytöksen perusteella voisi luulla sitä räväkkyyttä löytyvän mutta ehkä sitten Sammyn kanssa ei muuten natsaa.
Välillä näytti että ihankun Minna kostaisi Sammylle jotain, ehkä Sammyn eka illan sekoiluja tai onko sitten Sammy irl kännissä aina valmis hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa. Outo pari todellakin. Varmaan aika paljonkin käsittelemättömiä asioita suhteessa kun käytös on kummallakin vailla päätä tai häntää.No en tiedä. Minna tuntuu vain olevan "räävitön". Puheet ovat kyllä kuin miehellä, mutta sellainen herkkyys, naisellisuus ja "viehättävyys" puuttuu. Sitten vielä seksi ei puheiden mukaan ole tärkeää.
Jotenkin huomaa, että molemmilta puuttuu sellainen kunnioitus toista kohtaan. Sammyltä varmaan Minnan pettämisen vuoksi ja Minnalta Sammyn sekoilujen ja saamattomuuden takia.
Minä olen kyllä tulkinnut Minnan hyvinkin herkäksi. Lisäksi on naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperunoiden Nellin ja Iidan mielestä Sammy muistutti jotain koiraa. Päätyivät chihuahuaan.
Ei vaan Sammy näyttää Pasilan Kyösti Pöystiltä. googlaa kuva!
ristomattiratia69 kirjoitti:
Eliasta mollataan mielestäni ihan liikaa. Persoonallisuushäiriöstä syyttäminen on hiukan liioittelua. Mies on tosi suorapuheinen ja analyyttinen, siihen vielä päälle todella karski musta huumori, jota suurinosa ei tunnu ymmärtävän (kuten vauvauuni vitsi) niin helposti saa psykopaatin leiman. Varmasti siinä heikommat ihmiset ympärillä loukkaantuu mutta eipä sille voi mitään.
Tullut vaan mielestäni aivan väärään paikkaan, kuin myös Vilma. Jos jollain on pahoja ongelmia niin se on Vilma. Itsetunto täysin nollissa eikä kykene olemaan sinut oman itsensä kanssa. En olisi yllättynyt kroonisesta masennuksesta tai vastaavasta diagnoosista. Eliaksella on taas selkeästi jonkinlainen fetissi naisten alistamiseen ja ylipäänsä sellaisiin raukka tyttöihin.
Mutta ei mielestäni Eliasta voi psykopaatiksi, narsistiksi tai mielenvikaiseksi haukkua.
Samaa mieltä tästä. Kyllä toi Elsa vetää roolia ja mun mielestä lähinnä siksi ettei uskalla olla oma ittensä ja siksi että ois halunnu olla viettelysten islannin kunkku danin sijaan. Roolileikki meni ja menee yli, koska ei saanut toivomaansa reaktiota muissa ja johtajan pallia. Eikä nyt näköjään enää osaa lopettaa, tuskin myöskään on tietoinen siitä miten hänen sanomisensa tullaan ottamaan katsojien osalta vastaan.
Kyllähän bile-danikin sillo temppareissa vuonna 15 sano kaikenlaista törkeää ja häiriintynyttä esim. "Jotkut 200 kilon rotkot sanovat, et mä olen joku nelonen. Hei c'mon! Mä voin sponssaa sulle Fitness 24/7-kortin. Katotaan sitten sadan kilon päästä oonks mä 10++ vai vitonen" ja näitä muka siistejä bilekertomuksia elävästä elämästä :"Ohan näitä reissuja. Heräät aamulla Berliinistä, vaikka lähit aamulla Vantaalle ryyppäämään. Tällast sattuu. Mut hei, sellast se on. Highlife!". Danilla oli lisäksi sitä ihmeellistä naaman nykimistä, mikä herätti kyllä epäilyn jostain aivovauriosta :D
Olin itsekin aluksi sitä mieltä että elias on jotain tosi hämärää, mut nyt tarinan edetessä huomannu että ei se raukka ole kuin pahasti loukussa ton kummallisen esityksensä kanssa. Ei ihan näin rankkaa lyttäämistä tarttis saaha osakseen (niin kuin ei kukaan muukaan ihminen). Onhan danikin joutunut pariin otteeseen pahoinpidellyksi, ja varmasti siihen osaltaan vaikuttanut tämä miten media suurentelee asioita ja tekee niistä shokeeraavia ajattelematta ollenkaan mitä harmia siitä voi seurata tollasille tavan tallaajille
Missä viipyy spoilerit ensi viikon jaksoista? Normaalisti tässä vaiheessa torstaita on jo joku kertonut pääkohdat seuraavan viikon jaksoista..
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy spoilerit ensi viikon jaksoista? Normaalisti tässä vaiheessa torstaita on jo joku kertonut pääkohdat seuraavan viikon jaksoista..
Valitettavasti kaksi seuraavaa jaksoa ovat melko tylsiä. Elias on Elias ja Vilma on Vilma etc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaksi seuraavaa jaksoa ovat melko tylsiä. Elias on Elias ja Vilma on Vilma etc.
Joo ei mitään erityisen spessua ens viikon jaksoissa. Eikä mitään yllätyskäänteitä. Sama linja jatkuu.
Millainenhan tuo Vilman ja Eliaksen suhde oikein on? Ei se ihan normaali kyllä voi olla, mutta ei tuo Vilma näytä siitä poiskaan haluavan.