Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Oon aina jotenkin tykännyt Amandasta, vaikka yleensä en edes muodosta mielipidettä hänen tyylisistä julkkiksista. :D Olipa virkistävää kuulla Amandan mielipide Eliaksesta. "Ihan v*tun sama mitä sellainen narsisti piip piip *#&*@* meistä ajattelee! Mä kerron sille kuinka v*tun ovaali pää sillä on!" :'D
Joku sano että Amanda on pilannut äänensä, mutta musta sen ääni on seksikäs. Tykkään Amandan asenteestakin, ja luonteelta se on "päheydestään" huolimatta usein ystävällinen. Tykkään!
Ruvennut tuo Evekin ärsyttämään Eliaksen lisäksi.
Eliaksen menoa seuratessa ja juttuja kuunnellessa tulee mieleen, trollaako se tuolla tahallaan? Eiköhän sillä ole vähän julkkistyrkyn vikaa kun temppis on jo kolmas reality, mihin osallistuu. Jos tolla psykosekoilulla tähtääkin huomion ja julkisuuden saamiseen, vaikka sitten negatiivisen kautta... Eihän tollasia ole oikeasti olemassa, eihän?!
ristomattiratia69 kirjoitti:
Eliasta mollataan mielestäni ihan liikaa. Persoonallisuushäiriöstä syyttäminen on hiukan liioittelua. Mies on tosi suorapuheinen ja analyyttinen, siihen vielä päälle todella karski musta huumori, jota suurinosa ei tunnu ymmärtävän (kuten vauvauuni vitsi) niin helposti saa psykopaatin leiman. Varmasti siinä heikommat ihmiset ympärillä loukkaantuu mutta eipä sille voi mitään.
Tullut vaan mielestäni aivan väärään paikkaan, kuin myös Vilma. Jos jollain on pahoja ongelmia niin se on Vilma. Itsetunto täysin nollissa eikä kykene olemaan sinut oman itsensä kanssa. En olisi yllättynyt kroonisesta masennuksesta tai vastaavasta diagnoosista. Eliaksella on taas selkeästi jonkinlainen fetissi naisten alistamiseen ja ylipäänsä sellaisiin raukka tyttöihin.
Mutta ei mielestäni Eliasta voi psykopaatiksi, narsistiksi tai mielenvikaiseksi haukkua.
Se analyyttisyys on rationalisointia, eli tyypillistä peraoonallisuushäiriöiselle. Ei ole kyse pelkästään siitä että Elias sanoo asiat suoraan vaan siitä että kuka edes ajattelee sellaisia juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan ja Sammyn puheet ja teot on ihan ristissä. Minna haluaa näyttää Sammylle kuinka osaa heittäytyä ja elää hetkessä, jota Sammy toivonut ja toinen sitten sanoo että tuo on se puoli jonka olisi toivonut kasvaneen Minnasta ulos. Että mitenkä?
Vilmasta kyllä on kuoriutunut yksi rasittava itkijä. Elias sitä ja elias tätä. Kasvata selkäranka ja mene sitten suhteeseen. Vai onko Elias tuon selkarangan sieltä poistanutkin.
Minä taas veikkaan, että Sammy kaipaa Minnalta enemmän "räväkkyyttä" seksin puolella. Itsehän nuo ovat sanoneet, että Sammy haluaa paljon enemmän kuin Minna. Jos Sammy haluaakin joskus jotain erilaista kuin sitä perus lähetyssaarnaajaa. Ei siihen nyt sitten kuulu, että otetaan randomäijän kalu suuhun.
Varmaan noinkin. Minnan käytöksen perusteella voisi luulla sitä räväkkyyttä löytyvän mutta ehkä sitten Sammyn kanssa ei muuten natsaa.
Välillä näytti että ihankun Minna kostaisi Sammylle jotain, ehkä Sammyn eka illan sekoiluja tai onko sitten Sammy irl kännissä aina valmis hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa. Outo pari todellakin. Varmaan aika paljonkin käsittelemättömiä asioita suhteessa kun käytös on kummallakin vailla päätä tai häntää.
ristomattiratia69 kirjoitti:
Eliasta mollataan mielestäni ihan liikaa. Persoonallisuushäiriöstä syyttäminen on hiukan liioittelua. Mies on tosi suorapuheinen ja analyyttinen, siihen vielä päälle todella karski musta huumori, jota suurinosa ei tunnu ymmärtävän (kuten vauvauuni vitsi) niin helposti saa psykopaatin leiman. Varmasti siinä heikommat ihmiset ympärillä loukkaantuu mutta eipä sille voi mitään.
Tullut vaan mielestäni aivan väärään paikkaan, kuin myös Vilma. Jos jollain on pahoja ongelmia niin se on Vilma. Itsetunto täysin nollissa eikä kykene olemaan sinut oman itsensä kanssa. En olisi yllättynyt kroonisesta masennuksesta tai vastaavasta diagnoosista. Eliaksella on taas selkeästi jonkinlainen fetissi naisten alistamiseen ja ylipäänsä sellaisiin raukka tyttöihin.
Mutta ei mielestäni Eliasta voi psykopaatiksi, narsistiksi tai mielenvikaiseksi haukkua.
Aika samaa mieltä. Piirteitä persoonallisuushäiriöstä ehkä voi olla, mutta kyllä minäkin nään tuossa paljon mustaa huumoria ja suorapuheisuutta. Itsekin voisin heittää jotain noiden lapsijuttukem kaltaista ihan pokerinaamalla eikä tulis mieleenkään että joku vois ottaa ne tosissaan:D ei ihmekään että mustakaan ei aina pidetä.
Vilman suhteen myös muuten samaa mieltä mutta kyllä mä vähän symppaan siinä jos joutuu jatkuvasti puolustelemaan omaa miestään ja ihan varmasti paremmin häntä ymmärtää kuin ne ketkä telkkarissa tutustuu. Kyllä siinä vois itku tulla itelläkin. Mut joo. Rajansa kaikella
Näyttääkö teistä muista Sammy ihan Bart Simpsonilta?
Vilma on varmaan niin tottunut itkemään omaa oloaan, varmaa tyylii aattelee et se on iha normaalia et kuuluuki itkeä, sanoihan Eliaskin et itkevä nainen kiihottaa tms.
Iha sairaa tuo koko niitten suhde, Vilma on niin syvässä vesissä tuon Elsan suhteen ja Elsa saa ihan helposti muutamalla sanalla kuitattua tuon koko sen aiheuttaman paskan ja Vilma on taas niin onnellista tyttöä!
En usko et Vilma kykenee saatikkaa näkee tarvetta edes yrittää irrottautua tuosta suhteesta. Vilma vaan elää Elsan kautta tuota heidän ihmeellistä maailmaansa, ei siitä ihan noim vain lähdetä pois. Vilma kokee olevansa onnellinen heidän suhteessa, ja ajattelee tämän olevan ihan normaaalia ja ansaittua.
Pisteet Mr. Jäkälälle sitkeästä yrittämisestä ja vääntämisestä, tuossa ois jo monella mennyt hermot tuohon mahdottomaan tilaanteeseen :D
Hauskaa että monen mielestä Vilma on onnellinen eliaksen kanssa eikä nää suhteessa mitään ongelmaa ja silti pitäisi erota.
Eikö pääasia olis kuitenkin olla onnellinen. Luulen että kaikille, myös niille häiriintyneille löytyy joku sopiva ja kaikki määrittelee itse sen mitä kokee tarvitsevansa ollakseen onnellinen. Suoranainen väkivalta erikseen mutta jos on onnellinen niin ei välttämättä koe edes sitä henkistä väkivaltaa vaikka se muille siltä näyttäisikin. Henkinen väkivalta on kuitenkin pitkälti subjektiivinen kokemus
Käyks teitä muita sääliks toi Danin tilanne? Ehkä ne tekee tota jonkin verran tarkoituksella et Danista saadaan unelmavävyaines (jotain on ilmeisesti sovittu etukäteen Even kaa) mut must tuntuu et Eve on ainaki tosi ärsyttävä ja saattais olla jopa ihastunu Kaluun?
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperunoiden Nellin ja Iidan mielestä Sammy muistutti jotain koiraa. Päätyivät chihuahuaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että monen mielestä Vilma on onnellinen eliaksen kanssa eikä nää suhteessa mitään ongelmaa ja silti pitäisi erota.
Eikö pääasia olis kuitenkin olla onnellinen. Luulen että kaikille, myös niille häiriintyneille löytyy joku sopiva ja kaikki määrittelee itse sen mitä kokee tarvitsevansa ollakseen onnellinen. Suoranainen väkivalta erikseen mutta jos on onnellinen niin ei välttämättä koe edes sitä henkistä väkivaltaa vaikka se muille siltä näyttäisikin. Henkinen väkivalta on kuitenkin pitkälti subjektiivinen kokemus
No ei todellakaan ole. Henkinen väkivalta on juuri systemaattista ja salakavalaa, ja usein kohde tajuaa mistä on kyse vasta kun on liian myöhäistä, ja se on väkivallan tekijän tarkoituskin. Henkinen väkivalta perustuu sille, että kohde yritetään saada niin sekaisin, että kohde ei subjektiivisesti tunne ja ymmärrä tulevansa kohdelluksi väärin.
Santerista on tullut tosi sympaattinen kuva, puhuu kauniisti Vilmasta ja sulosta miten sille on tärkeetä et Vilma hymyilee ja on onnellinen.
Liian normaali kyllä Vilmalle. Vilma ihan selkeesti haluaa itsekin jotai spesiaalia suhteeltaan, koska on niin onnellinen Elsan kanssa
Itse en ole missään vaiheessa pitänyt varatusta Markuksesta. Se mustasukkaisuus ja takertuvaisuus sai mut jo heti alussa varpaille. Herkkyys ja herrasmiesmäisyys on vain kaunista pintaa jollekin muulle. Voin toki olla väärässä, mutta sellaiset vibat sain hänestä jo alussa.
Eve on loistava esimerkki siitä, kuinka perusnätti ja söpö nainen voi näyttää kaunottarelta kun itsetunto on kohdillaan, luonne helppo, hauska, hyvä ja iloinen, sekä hymyilee paljon.
Vierailija kirjoitti:
No Vilma sanoo olevansa onnelllimen, mutta onko se totta. Voiko tuo ihminen oikeasti hyvin, kun ei edes osaa vaatia parempaa kohtelua. Minä oon jopa ajatellut et onko taustalla vielä jotain pahempaa ja Vilma ei uskalla myöntää kaikkia ongelmia heidän suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Eve on loistava esimerkki siitä, kuinka perusnätti ja söpö nainen voi näyttää kaunottarelta kun itsetunto on kohdillaan, luonne helppo, hauska, hyvä ja iloinen, sekä hymyilee paljon.
Ei se hänestä kaunotarta tee (ulkonäkö hyvin arkinen), mutta onhan nauravaiseen ja kilttiin ihmiseen helppo ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan ja Sammyn puheet ja teot on ihan ristissä. Minna haluaa näyttää Sammylle kuinka osaa heittäytyä ja elää hetkessä, jota Sammy toivonut ja toinen sitten sanoo että tuo on se puoli jonka olisi toivonut kasvaneen Minnasta ulos. Että mitenkä?
Vilmasta kyllä on kuoriutunut yksi rasittava itkijä. Elias sitä ja elias tätä. Kasvata selkäranka ja mene sitten suhteeseen. Vai onko Elias tuon selkarangan sieltä poistanutkin.
Minä taas veikkaan, että Sammy kaipaa Minnalta enemmän "räväkkyyttä" seksin puolella. Itsehän nuo ovat sanoneet, että Sammy haluaa paljon enemmän kuin Minna. Jos Sammy haluaakin joskus jotain erilaista kuin sitä perus lähetyssaarnaajaa. Ei siihen nyt sitten kuulu, että otetaan randomäijän kalu suuhun.
Sammy tunnusti iltanuotiolla käyneen Tuusulassa, kun ei ole saanut Minnalta. Ilmeisesti on maksettu takaisin Minnan pettäminen. Extrassa ihmetellään tämän kauden menoa. Liikaa kiehnätään sinkkujen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperunoiden Nellin ja Iidan mielestä Sammy muistutti jotain koiraa. Päätyivät chihuahuaan.
Sammyn olemuksesta tulee vähän mieleen Simpsonit sarjan baarimikko Moe Szyslak.
Eniten ärsyttää se että olin tähän asti pitänyt Eliasta ja Elsas kivoina niminä jota harkita jopa omalle lapselle joku päivä. Nyt lähinnä tulee tosi karmivat fiilikset jo pelkistä nimistä, kiitos TIS Eliaksen.
Tunnen paljon suorapuheisia ja analyyttisiä ihmisiä - ja heitäkin jotka heittävät mustaa huumoria, ja toki siinä voi herkemmät olla hetken että täh. Mutta tämä sankari on sen päälle aivan selkeästi julma, sairaalla tavalla itsekeskeinen ja tunnekylmä.
Vilmaa tekisi mieli ravistaa että herää jo todellisuuteen - ja ehkä joku päivä herääkin, mutta ei selkeästi ole siihen vielä valmis. Vilmalle plussaa kuitenkin siitä miten tyynesti otti tuon iltanuotiovideon viimeisimmässä ruutu+ jaksossa. Ihan selvää selkärankaa siellä on vielä olemassa eli uskon vahvasti että Vilmakin tuon Eliaksen pauloista voi joku päivä vielä herätä.