Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
2621/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn kuoroon, en muuttaisi missään nimessä.

Vierailija
2622/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä Markukella on mustasukkaisuusongelma, mutta ei tuo tilanne myöskään ole ihan normaali. En usko että hän "siviilissä" nyt pelkstä juttelemisesta sentään hermostuisi. 

Vierailija
2624/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmentää se että kaikki pitää Sammya rumana ja epäviehättävänä, musta se on just komee vaikka vähä omalaatusen näköne ehkä. Sinkkumiehistä ulkonäöllisesti parhaita on Nori, Jasu, Wallu ja omalla tavallaa Kalu ja se daddytomas. 

Vierailija
2625/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä Markukella on mustasukkaisuusongelma, mutta ei tuo tilanne myöskään ole ihan normaali. En usko että hän "siviilissä" nyt pelkstä juttelemisesta sentään hermostuisi. 

No eivätkö he Markuksen mustasukkaisuuden takia tuonne juuri tulleet? Markus sai raivokohtauksen kun Noora läpällä heitti, että on ilmoittanut heidät viettelysten saarelle. Kohtauksen nähtyään päätti Noora ilmoittaa heidät oikeasti ohjelmaan. Taitaa Nooralla jo vähän olla hermot menneet tuohon käytökseen. Myös esittelyvideossa Noora painotti sitä, että Markus on tosi mustasukkainen. Nyt kävi ilmi, että Markus on lukenut Nooran sähköpostit ja viestit. Ja aikaisemmissa videoissa Markus valitti sitä, että Noora 8 viikon välein kun Noora saa töistä vapaata viettää hän illan ystäviensä kanssa eikä Markuksen, vaikka he kuitenkin asuvat yhdessä. 

Vierailija
2626/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hämmentää se että kaikki pitää Sammya rumana ja epäviehättävänä, musta se on just komee vaikka vähä omalaatusen näköne ehkä. Sinkkumiehistä ulkonäöllisesti parhaita on Nori, Jasu, Wallu ja omalla tavallaa Kalu ja se daddytomas. 

Oon kyllä eri mieltä muuten, paitsi Jasun ja Wallun viehätyksen ymmärrän silleen, että ne on sellasia rentoja ja hauskoja suomimiehiä. Myös Markuksen persoonallisuudesta pidän, tykkään siitä, miten hän kohteli Nooraa ja puhui hänestä.

Vierailija
2627/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sammy suorastaan komea ole mutta nyt on puhjennut kukkaan tuolla etelän auringossa :)

Vierailija
2628/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markukseen suhtaudutaan säälien sillai, että voi tätä lutusta mussukkaa. Ja Noorasta puhutaan kuin hänellä olisi velvollisuus huolehtia Markuksesta. Ihan kuin parisuhde olisi joku terapiasuhde, jossa toisen pitää olla hoitaja ja toisen huolehdittava. Se ei ole mikään naisen tehtävä huolehtia jostain reppanamiehestä. 

Vierailija
2629/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dani ja Eve näyttelevät, mutta se, mitä moni ei tajua, on se, että Eve tekee tämän miehensä takia. Even rooli ei ole hänelle itselleen edullinen, mutta Danin rooli taas palvelee hänen julkisuuskuvaansa. Eve edustaa sellaista perinteistä naistyyppiä, joka on valmis tekemään paljonkin miehensä eteen. 

Vierailija
2630/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Sammy suorastaan komea ole mutta nyt on puhjennut kukkaan tuolla etelän auringossa :)

Näyttää FAS-syndroomalta. Ja urpo, vähän yksinkertainen.

Vierailija
2631/7556 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivätkö he Markuksen mustasukkaisuuden takia tuonne juuri tulleet? Markus sai raivokohtauksen kun Noora läpällä heitti, että on ilmoittanut heidät viettelysten saarelle. Kohtauksen nähtyään päätti Noora ilmoittaa heidät oikeasti ohjelmaan. Taitaa Nooralla jo vähän olla hermot menneet tuohon käytökseen. Myös esittelyvideossa Noora painotti sitä, että Markus on tosi mustasukkainen. Nyt kävi ilmi, että Markus on lukenut Nooran sähköpostit ja viestit. Ja aikaisemmissa videoissa Markus valitti sitä, että Noora 8 viikon välein kun Noora saa töistä vapaata viettää hän illan ystäviensä kanssa eikä Markuksen, vaikka he kuitenkin asuvat yhdessä. 

Eihän markus siinä valittanut siitä että on joka kahdeksas viikonloppu vapaa. Hän sanoi että tottakai päästää nooran meneen viettää tyttöjen iltaa. Markus on itse arkipäivät pois kotoa. Käy viikonloppuisin kotona. Ja kyllä varmaan moni muukin hermostuisi jos kerrottaan että sinut on ilmoitettu tuollaiseen ohjelmaan :D

Vierailija
2632/7556 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanu tykkäämään Sammystä. Joo, totta kai se ensimmäisten bileiden käytös oli ällöttävää. Ja ei, Sammy ei ole myöskään mun tyyppiä, mutta on kyllä omalla tavallaan symppis. Tekis vaan mieli halata ja sanoa pari lohduttavaa sanaa.

Vierailija
2633/7556 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kauden päätteeksi jokin "Mitä heille kuuluu nyt" -jakso? En ole nähnyt aiempia kausia, joten en tiedä mikä tässä on tapana.

Ei tule, ellei tämä kausi tee poikkeusta esim just extran muodossa.

Vierailija
2634/7556 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytös on niin kummallista ja jutut rumia ettei ulkonäöllä ole mitään väliä. Pitäisin etäisyyttä.

Vierailija
2635/7556 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanu tykkäämään Sammystä. Joo, totta kai se ensimmäisten bileiden käytös oli ällöttävää. Ja ei, Sammy ei ole myöskään mun tyyppiä, mutta on kyllä omalla tavallaan symppis. Tekis vaan mieli halata ja sanoa pari lohduttavaa sanaa.

Tästä voidaankin päätellä miksi toivottomasti rentut löytävät naisia.

Vierailija
2636/7556 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en itse koskaan tapaa ketään miestä, jolla on samanlainen persoonallisuus kuin Eliaksella. Pelottavan outo tyyppi!

Vierailija
2637/7556 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänruokaa löytyy sinkkujen puolelta. Tuollainen ”Sugar Daddy” mullekin kelpaisi! :D Vaikuttaa myös mukavalta. Nuorempi minä olisi pitänyt Santerista (jos olisin vielä 20v, olisin vastannut Santeri). Toivottavasti Santerista ja Vilmasta tulee pari!

Vierailija
2638/7556 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus lähti kömpimään ja niin piti Norankin lähteä. Epämiellyttävä . Saisi kai Noora paremmankin.

Vierailija
2639/7556 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus lähti kömpimään ja niin piti Norankin lähteä. Epämiellyttävä . Saisi kai Noora paremmankin.

Kälppimään

Vierailija
2640/7556 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parhaimmat" sinkkumiehistä ulkoisesti Tomas, Kalle, Nori, Santeri ja Markus. Joku sanoi, et Kalulla lapsenomaiset kasvot ja ei siksi ole komea/viehättävä. En niin lapsenomaisuudesta tiedä, mut minusta hän on söpö ja mun miehen pitää olla ns. söpö ja "kiltin näköinen". Eli jonkinlaista pehmeyttä pitää löytyä. Siksi mua viehättää myös esim. nallekarhumainen Tomas ja samaa pehmeyttä ulkoisesti on myös nuissa muissa mainitsemissani miehissä. Joku Jasu, Vallu, Jante.. öh.. Mut makuasioita nämä tottakai. Ja luonne kruunaa kaiken, voihan olla kovannäköinen, mut luonne on pehmeä ja taas toisinpäin. Mut jos siis näin ulkoisesta olemuksesta puhutaan, niin ehdottomasti parhaimmat sinkut mun makuun nuo edellämainitut.