Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tein todella todella väärin!monesti kaupassa. alennuksessa

hävettää
01.02.2018 |

eli olen laittanut omin päin miinus 50÷alennus lapun esim. lihojen päälle.!raha pulassa. tämä tapahtunut useasti. vähän aikaa sitten poliisi sitten soitti ja kertoi,että oon tallentunut video kameraan.joudun maksaa sakkoja. siinä vaan yksi kerta. äsken kaveri oli poistanut facessa.(hän siis kys kaupassa töissä)uskon että poisto johtui siitä. hävettää ja kaduttaa todella kovasti

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikset ole ostanut niitä oikeasti alennettuja tuotteita? Varas.

Vierailija
2/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pistettä paitsi typeryydestä niin myös kirjoitustaidottomuudesta. Bravo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko ilkeitä! Ap katuu aidosti tekoaan ja se on hyvä merkki ihmisen luonteesta.  Kyllä se siitä, don't worry.

Vierailija
4/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roviolle! Tuollaiset loiset tulisi polttaa roviolla.

Vierailija
5/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko ilkeitä! Ap katuu aidosti tekoaan ja se on hyvä merkki ihmisen luonteesta.  Kyllä se siitä, don't worry.

Kukapa ei katuisi siinä vaihessa kun jää kiinni :D

Vierailija
6/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadutko tekojasi vai kadutko kiinnijääntiä?

Noo, tyhmyydestä sakotetaan, niinhän se vanha sanontakin sanoo. Harvinaisen osuva tällä kertaa....

Vierailija
7/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten jo aiemmin kirjoitin,kadun tekooni vaikka en ois jäänyt kiinni. helvetin paska fiilis ja hävettää. tuskin kehtaa naamaani siellä näyttää, vaikka sakot maksoin. ansaitsisin kyllä kovimman mahdollisimman tuomion ja ikuisen porttikiellon.😭ja kun ei ollu edes eka kerta.

Vierailija
8/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan kirpparilla hintalappuja. Esim. tuotteessa luki vain "Mustat saappaat 5€". Otin sen tarralapun ja kiinnitin itselleni oikean kokoisiin, kahden kympin saappaisiin. Sorry, olin peeaa. Ei kaduta.

Vierailija
9/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko rikosrekisteriin merkinnän?

Vierailija
10/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä näpistyksestä 😂😂

Vierailija
11/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdan kirpparilla hintalappuja. Esim. tuotteessa luki vain "Mustat saappaat 5€". Otin sen tarralapun ja kiinnitin itselleni oikean kokoisiin, kahden kympin saappaisiin. Sorry, olin peeaa. Ei kaduta.

Varastit joltain, joka on niin peeaa, että joutuu myymään tavaroitaan. Kirpputorivarkailta pitäisi rikkoa polvilumpiot.

Vierailija
12/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvää?

Vierailija
13/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei hirveästi kiinnosta jso joku varastelee isoilta kauppaketjuilta mutta kirpparilta, yksityishenkilöiltä varastaminen on kyllä perseestä. Sama kuin pöllisit tavaraa tyyliin kaverin kämpältä.

Vierailija
14/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä näpistyksestä 😂😂

Juu tuota rikosrekisteriin tulee merkintä kun tuomio on linnaa :D tai ehdollista. Siis jompikumpi.

Vierailija
15/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näpistyksestä ei voi saada rikosrekisteriä.

Vierailija
16/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin hyllyn reunassa liimattuna kasan niitä aletarroja ja käväisi mielessä, että siitäkös sitä äkkiä liimailisi pakkauksiin eikä kukaan huomaisi mitään. Mutta ei vaan tää pirun rehellinen luonne antanut periksi.

Vierailija
17/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näpistyksestä ei voi saada rikosrekisteriä.

Jaa, eipä ole kokemusta kummastakaan.

Vierailija
18/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roviolle! Tuollaiset loiset tulisi polttaa roviolla.

Voi kuule, kaupan duopoli nostaa hintoja tarpeettomasti.

K-kauppiaat huijaa kaikessa.

Polta ne roviolla ensin, sitten vasta yksittäisit ihmiset.

Vierailija
19/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei hirveästi kiinnosta jso joku varastelee isoilta kauppaketjuilta mutta kirpparilta, yksityishenkilöiltä varastaminen on kyllä perseestä. Sama kuin pöllisit tavaraa tyyliin kaverin kämpältä.

Mitä luulet, kuka omistaa kaupan tavarat? :D kaupasta varastaminen on kauppiaalta henkilökohtaisesti varastamista.

Vierailija
20/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varastit joltain, joka on niin peeaa, että joutuu myymään tavaroitaan. Kirpputorivarkailta pitäisi rikkoa polvilumpiot.

KIrpputorit ne vasta välistä vetäänkin.

Tienaavat niin etteivät ehdi rahojaan laskea.

Silti kovat hyllyhinnat ja provikat.

Mieti vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme