Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenestä Jenni Vartiaisen uusi erobiisi Väärään suuntaan kertoo?

Vierailija
01.02.2018 |

Sen verran on ikävä Jennillä ettei biisi voi kertoa Jukasta tai Eliaksesta, siis kenestä? Minun mielestä J on menossa tällä biisillä pikemminkin oikeaan suuntaan. Jäu mun päähän soimaan osui ja upposi 😙

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Sanoma on se, ettei J tykkää peppuseksistä.

Väärään suuntaan on ilmaisu sille kun mies lähetyssaarnaajassa hivuttautuu kohti b rappua ja nainen sanoo, ”ei sinne, hölmö”

Nou nou, Jennin naamasta näkee että nimenomaan ottaa mielellään molempiin ja myös suikkiin. Minut se Turvasana kyllä vakuutti, vähän niinkuin Jennin alter ego.

Vierailija
22/35 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä biisi on siis aikanaan tehty Eliakselle, niin toisaalta käy häntä sääliksi. Kun tämä biisi nyt julkaistiin ja se antaa olettaa, että kuitenkin on kaipaus jäljellä.

Toisaalta Radio haastattelussa Jenni totesi, että kappale on pätkä elokuvaa hänen elämästään jne. Eli, elokuva merkitsisi sitä, ettei halua paljastaa kappaleen kohdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä biisi on siis aikanaan tehty Eliakselle, niin toisaalta käy häntä sääliksi. Kun tämä biisi nyt julkaistiin ja se antaa olettaa, että kuitenkin on kaipaus jäljellä.

Toisaalta Radio haastattelussa Jenni totesi, että kappale on pätkä elokuvaa hänen elämästään jne. Eli, elokuva merkitsisi sitä, ettei halua paljastaa kappaleen kohdetta.

Ei tietenkään paljasta, koska hänellä ei ole tapana selostaa läheistensä asioita nimillä julkisuudessa. Eliaksen 3 erobiisiä joissa hän itkee Jennin perään (Irti, Tauti ja Haloo) ovat toodella säälittäviä, ja hänen kommenttinsa miten hajalla oli eron jälkeen, ovat aika lapsellisia toisaalta.

https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-155635

Vierailija
24/35 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro Eliaksesta vaan sitä edeltävästä pitkästä suhteesta. 

Vierailija
25/35 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro Eliaksesta vaan sitä edeltävästä pitkästä suhteesta. 

Jankuti jankuti. EI KERRO Immosesta vaan Eliaksesta.

Vierailija
26/35 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio haastattelussa muuten totesi vielä, että tuorein tarina ja pätkä elokuvaa.

Hieno ja tunteikas biisi. Sydäntä särkee, kun tämä soi radiossa.

Vierailija
27/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappale todellakin kertoo siitä kun Jenni joutui muuttamaan pois Jukan luota 2014 alkukeväästä ("en tutusta risteyksestä enää käänny kotiin"...). Syynä oli Jukan ja Anna Puun juuri paljastunut salasuhde. Jenni on nyt päässyt tilanteesta eteenpäin, antanut Jukalle anteeksi ja kykeni levyttämään biisin Jukan Fried-Musicin studiolla. Kertoi sen olleen todella vaikeaa.

Vierailija
28/35 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Immosesta kertoo, mokomasta munattomasta luuserista.

Vierailija
29/35 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut näissä artistikuvioissa, että Chisu on se joka pettää miestään ja Jenni on se jota mies pettää.

Vierailija
30/35 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ihmettelen, että Jenni olisi tehnyt Jukalle erobiisin. Kun Jukka on pettänyt Jenniä ja Jenni itse sen jälkeen lähtenyt yhteisestä kodista. Hän kyselisi, että onko Jukka kunnossa jne.

Ja nythän Jukka asuu yhdessä sen naisen kanssa.

Mielestäni Jenni on itse lähtenyt ja on huolissaan jättämästään ihmisestä.

Lähdön jälkeen Jenniä on ruvennut harmittamaan eroaminen ja hän kaipaakin toista takaisin ainakin laulussa =),,,

Vierailija
31/35 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ihmettelen, että Jenni olisi tehnyt Jukalle erobiisin. Kun Jukka on pettänyt Jenniä ja Jenni itse sen jälkeen lähtenyt yhteisestä kodista. Hän kyselisi, että onko Jukka kunnossa jne.

Ja nythän Jukka asuu yhdessä sen naisen kanssa.

Mielestäni Jenni on itse lähtenyt ja on huolissaan jättämästään ihmisestä.

Lähdön jälkeen Jenniä on ruvennut harmittamaan eroaminen ja hän kaipaakin toista takaisin ainakin laulussa =),,,

Tuo kohta "ootkohan sä kunnossa?" on ihan samanlainen kuin Eliaksen biisissä "Irti": 

"Kun mä lähden tänään, mä lähden viimeistä kertaa. Istun ratin taakse ja käännän musaa lujempaa, käännän musaa lujempaa. Vaikken koskaan pääsis susta irti kokonaan, mun on pakko lähtee, en enää tiedä muutakaan, muutakaan.

Mä pyydän et älä enää muista mua, etten palaisi sun luo. Helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta. Jos mä jään pidempään, pian et voi hengittää. Mut helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta.

Huoltoaseman piha, jään autoon nukkumaan. Vielä liimaan yhteen palaset, mut nään vaan tuhat halkeemaa. En niitä saa katoamaan. Vaikken koskaan pääsis susta irti kokonaan... Mun on pakko lähtee, en enää tiedä muutakaan, muutakaan.

Mä pyydän et älä enää muista mua, etten palaisi sun luo. Helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta. Jos mä jään pidempään, pian et voi hengittää. Mut helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta.

Nyt on paska olla, mut mites sulla? Muistathan syödä huomennakin. Mä en oo unohtamassa sua milloinkaan. Kannan sut varovasti vaikka hautaan asti.

Mä pyydän et älä enää muista mua, etten palaisi sun luo. Helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta. Jos mä jään pidempään, pian et voi hengittää. Mut helpompi ois päästää hengestään, kuin päästää sinusta, kuin päästää sinusta."

Siinä mielessä voisi olla heidän erobiisit. Toisaalta Jenni kertoo ettei enää käänny tutusta risteyksestä kotiin, eikä kyllä asunut yhdessä Eliaksen kanssa missään vaiheessa mutta Jukan kanssa kyllä 7 vuotta ja sitten muutti itse pois.

Vierailija
32/35 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimpään kommenttiin: Eliaksen ja Jennin "suhde" tuskin oli Jennin mielestä ns. laulun arvoinen. Ellu-parka ehkä toista mieltä...

Vierailija
33/35 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi kertoo Jennin ja Immosen erosta. Aikamoinen nainen tuo Jenni kun antoi Jukalle anteeksi tuollaisen tempun, ja äänitti biisin vielä hänen kanssaan hänen studiollaan. Ammattitaitoa on pitää duunit ja yksityiselämä erillään vaikka kuinka vtuttaisi.

Vierailija
34/35 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kyllä, että tämä biisi sai päivän valon. Toisaalta eden-biisi taitaa olla se Jukan ja Jennin eka erobiisi.

Edelleen ajankohta tälle biisille on, vaan outo. Kun molemmilla osapuolilla on kumppanit ja tuntuisi sillä rintamalla menevän hyvin, niin Jenni laittaa tulille henkilökohtaisimman biisin, joka saa hänet itkemään ja tunteet ja kaipauksen esille.

Voi olla, että tällä biisillä Jenni saa loput kaipaukset puhallettua pois. Keikoilla myös hän saa revittää tunteitaan ulos tämän biisin myötä. Tähän biisiin moni voi samaistua ja löytää elämälleen oikean suunnan =).

Hatun nosto Jennille, että pystyy yhä työskentelemään Jukan kanssa ja luomaan näitä tunteita herättäviä biisejä.

Vierailija
35/35 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kyllä, että tämä biisi sai päivän valon. Toisaalta eden-biisi taitaa olla se Jukan ja Jennin eka erobiisi.

Edelleen ajankohta tälle biisille on, vaan outo. Kun molemmilla osapuolilla on kumppanit ja tuntuisi sillä rintamalla menevän hyvin, niin Jenni laittaa tulille henkilökohtaisimman biisin, joka saa hänet itkemään ja tunteet ja kaipauksen esille.

Voi olla, että tällä biisillä Jenni saa loput kaipaukset puhallettua pois. Keikoilla myös hän saa revittää tunteitaan ulos tämän biisin myötä. Tähän biisiin moni voi samaistua ja löytää elämälleen oikean suunnan =).

Hatun nosto Jennille, että pystyy yhä työskentelemään Jukan kanssa ja luomaan näitä tunteita herättäviä biisejä.

Totta, Eden oli Jukan ja Jennin erobiisi. Ehkä tämä ei olekaan sellainen, vaan kertoo tosiaan Eliaksesta?