Kenestä Jenni Vartiaisen uusi erobiisi Väärään suuntaan kertoo?
Sen verran on ikävä Jennillä ettei biisi voi kertoa Jukasta tai Eliaksesta, siis kenestä? Minun mielestä J on menossa tällä biisillä pikemminkin oikeaan suuntaan. Jäu mun päähän soimaan osui ja upposi 😙
Kommentit (35)
Ehkei se kerro kenestäkään Jennin miehestä. Eihän kaiken ole pakko peilata suoraan omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei se kerro kenestäkään Jennin miehestä. Eihän kaiken ole pakko peilata suoraan omaan elämään.
Ei ole pakko ja olisikin raikas tuulahdus laulaa tosiaan jostain muusta.
Jennin ex-tyttöystävästä Elya Kaskisesta. Ei toiminut sekarotuinen liitto.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kertoo. Jennin mukaan kaikkein henkilökohtaisin biisi iiinä, itse sanoittanut ja Immosen kanssa säveltänyt. Todnäk.ei siis kerro Immosesta vaan Eliaksesta, joka itse tehnyt kolmekin ruikutusbiisiä Jennin perään (Haloo, Irti, Tauti).
https://www.iskelma.fi/uutiset/viihde/a-158113
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kertoo. Jennin mukaan kaikkein henkilökohtaisin biisi iiinä, itse sanoittanut ja Immosen kanssa säveltänyt. Todnäk.ei siis kerro Immosesta vaan Eliaksesta, joka itse tehnyt kolmekin ruikutusbiisiä Jennin perään (Haloo, Irti, Tauti).
Saahan sitä sanoa mitä vaan! Vaikkapa uskotella, että kyse olisi henkilökohtaisimmasta biisistä ikinä, vaikka totuus olisi toinen.
Kumman luulet herättävän enemmän ihmisten mielenkiintoa; henkilökohtainen teksti vai tekaistu tarina? Aivan...
En nyt väitä, ettei se voisi olla henkilökohtainen, mutta yhtälailla tuollaisen uskottelu voi olla pelkkä mainoskikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä sanoa mitä vaan! Vaikkapa uskotella, että kyse olisi henkilökohtaisimmasta biisistä ikinä, vaikka totuus olisi toinen.
Kumman luulet herättävän enemmän ihmisten mielenkiintoa; henkilökohtainen teksti vai tekaistu tarina? Aivan...
En nyt väitä, ettei se voisi olla henkilökohtainen, mutta yhtälailla tuollaisen uskottelu voi olla pelkkä mainoskikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iskelma.fi/uutiset/viihde/a-158113Saahan sitä sanoa mitä vaan! Vaikkapa uskotella, että kyse olisi henkilökohtaisimmasta biisistä ikinä, vaikka totuus olisi toinen.
Ja taas täytyy tulla tänne solvaamaan Jenniä oikein tuplaviestin voimalla. Olet ylpeä itsestäsi?
Biisi kertoo minun erostani puoli vuotta sitten. Kuin olisi minun kirjoittamani. Sattuu vieläkin.
Ei varmasti kerro Immosesta. Jenni tuskin Immosen kanssa studiossa äänittäisi ikävää pursuavaa erobiisiä sen jälkeen, miten Jukka Jenniä kohteli!
Jukka Immonen ja Jennin yhdessä tekemä biisi ja sanoitus Jennin
Ihmettelen kyllä tämän biisin julkaisuajankohtaa. Jos Jenni onnellisesti seurustelee Samin kanssa, niin kesken kaiken laitetaan tulille erobiisi, jossa kaivataan X-tyyppiä...
Tai sitten tämä Sami on ollut se Väärän suunnan tyyppi ja hänestä kuitenkin kuoriutui Se oikea =)!!!
Onnittelut Jennille, että on löytänyt tasapuolisen miesystävän itselleen !!!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä tämän biisin julkaisuajankohtaa. Jos Jenni onnellisesti seurustelee Samin kanssa, niin kesken kaiken laitetaan tulille erobiisi, jossa kaivataan X-tyyppiä...
Tai sitten tämä Sami on ollut se Väärän suunnan tyyppi ja hänestä kuitenkin kuoriutui Se oikea =)!!!
Onnittelut Jennille, että on löytänyt tasapuolisen miesystävän itselleen !!!
Onhan se biisi varmasti tehty aiemmin ja julkaistaan vasta nyt. Immosesta ei kerro, eikä Samista koska eivät ole hänen kanssaan eronneet. Sen sijaan saattaa hyvinkin olla Elias, koska vastaavia sanoituksia on myös Se oikea biisissä ja Jennin lausunnoissa siitä, miten suhteet menneet pieleen kun ajankohta ei ole ollut oikea.
Jos kyse on Samista, ja niistä suurista rahasummista, pelkkä raha ei tee onnelliseksi. Rahalla saa hienoja juttuja, tosin todellinen onnellisuus ei perustu koskaan rahaan.
Sanoma on se, ettei J tykkää peppuseksistä.
Väärään suuntaan on ilmaisu sille kun mies lähetyssaarnaajassa hivuttautuu kohti b rappua ja nainen sanoo, ”ei sinne, hölmö”
Jukasta kertoo. Sanoi jossain haastattelussa että oli tunteet pinnassa kun Jukan kanssa sitä studiossa väsäsivät. Ehkä se oli vihdoin se ratkaiseva askel eteenpäin heillekin. Kaunis biisi, eikä siinä nyt varsinaisesti entisen perään haaveilla.
toinen totuus kirjoitti:
Jos kyse on Samista, ja niistä suurista rahasummista, pelkkä raha ei tee onnelliseksi. Rahalla saa hienoja juttuja, tosin todellinen onnellisuus ei perustu koskaan rahaan.
Samin ja Jennin suhde voi hyvin. Eilen postasivat yhtäaikaa videot Meksikon veneretkeltä missä silittelivät leikkivää valaanpoikasta. Tästä on erillinen ketjukin. Biisi on tehty Jennin erottua Eliaksesta.
Biisissä lauletaan:
Ei mikään
Oo niin kuin ennen
Kun lähdin luulin tietäväni
Minne menen.
Ootkohan sä kunnossa.
En osannut tänne juurtua
Nyt kadun ja kaipaan sinua
(Kaipaan sinua)
On vain tää ikävä
Ja nyt tiedän
viimein minne kuulun...
Jotenkin tämän biisin sanoma on enemmän, kuin erobiisi. Mielestäni tässä kaivataan toista takaisin eron jälkeen. Kun, Jenni onnellisesti seurustelee Samin kanssa, niin herää kysymys, että ketä hän kaipaa takaisin?? Kenen luokse hän oikeasti haluaa kuulua jne.Se tunne miten hän tämän Emma gaalassa esitti kertoi kaipuusta.
Vierailija kirjoitti:
Biisissä lauletaan:
Ei mikään
Oo niin kuin ennen
Kun lähdin luulin tietäväni
Minne menen.
Ootkohan sä kunnossa.
En osannut tänne juurtua
Nyt kadun ja kaipaan sinua
(Kaipaan sinua)
On vain tää ikävä
Ja nyt tiedän
viimein minne kuulun...Jotenkin tämän biisin sanoma on enemmän, kuin erobiisi. Mielestäni tässä kaivataan toista takaisin eron jälkeen. Kun, Jenni onnellisesti seurustelee Samin kanssa, niin herää kysymys, että ketä hän kaipaa takaisin?? Kenen luokse hän oikeasti haluaa kuulua jne.Se tunne miten hän tämän Emma gaalassa esitti kertoi kaipuusta.
Kuten täällä on aiemminkin sanottu, Jenni on tehnyt biisin jo yli vuosi sitten, siinä välissä kun oli eronnut Eliaksesta ja ennen kuin tapasi Samin. Emma-gaalassa Jennin tulkinta oli - pakko myöntää - erittäin vakuuttava ja hieno, mutta niin toimii ammattilainen: biisin tunnelmat ovat jo menneet ohi mutta eläytyminen onnistuu kun sen osaa.
En ole kappaletta eees kuullut, mut villi veikkaus Elli.