Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ottanut influenssarokotetta, enkä ole koskaan sairastanut influenssaa.

Vierailija
31.01.2018 |

Helppoa kuin heinänteko =))

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tai en ainakaan tietääkseni ole sitä koskaan sairastanut. Olen harvoin kipeänä ja yleensä saan kaikki taudit melko lievinä versioina. Perus influenssarokotteita en ole koskaan ottanut, mutta sikainfluenssarokotteen erehdyin aikanaan ottamaan. Onneksi ei tullut mitään haittavaikutuksia..

Vierailija
22/24 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairastaisit joka vuosi pahan influenssan, niin ottaisit rokotteen. Ihmisillä on erilainen immuunipuolustus. Itselläni kun on geenivirhe ja tietyt taudit ei edes pysty tarttumaan. Mutta se altistaa minut toisenlaisille ongelmille. Tutkittu juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut minäkään koskaan, kunnes nelikymppisenä se tauti sitten tuli mulle. en toki joutunut sairaalaan tai mitään, mutta minä perusterve ihminen menin todella huonoon kuntoon ja olin aivan järkyttävän kipeä. Oksetti, vilutti, joka paikkaa särki, kuume oli koko ajan yli 38 vaikka vedin maksimiannoksen särkylääkettä, yskä repi keuhkoja. Joo, nykyisin otan rokotteen. 

Vierailija
24/24 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tehdä normaali sairastaminen ihmisen omalle terveydelle ja immuunipuolustukselle vain hyvää.

Immuunipuolustus saa harjotuista ja muistaa miten pitää toimia kun tauti uhkaa.

Immuunipuolutus ei harjoittele. Ei ole mitään harjoiteltavaa eikä harjoittelijaa. Eikä se muuta käytöstään. Taudin sairastaminen jättää muistijäljen T- ja B-soluihin, joka auttaa jatkossa saman taudin nirhaamista, ja tähän rokotteiden toiminta perustuukin.

Normaali sairastaminen on aina iso riski, eikä kaikkia syntyneitä ongelmia lähimainkaan tiedetä. Viruksilla on hyvin todennäköisesti osansa esimerkiksi MS-taudin ja diabeteksen synnyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi