Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia sukkia käytät sinä, jolla on huono ääreisverenkierto?

Vierailija
31.01.2018 |

Mä käytän pääsääntöisesti puuvillaisia polvisukkia ja villasukkia, vähän eri paksuisia riippuen siitä, miten paljon tilaa kengässä on. Mietin, olisikohan jotain fiksumpaakin vaihtoehtoa. Olin juuri tallilla, jossa lähinnä seisoskelin ja sitten ajoin kotiin (suunnilleen 20 min). Jalat tulivat aika kylmiksi, vaikka ei ollut kuin kahdeksisen astetta pakkasta ja mulla Sorellit ja muutenkin lämpimästi päällä (toppahousut ja -takki ja villaa alla).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisvalmisteisia tukisukkia.

Vierailija
2/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda pipoa. Pään kautta haihtuu eniten, ja elimistö yrittää säästää lämpöä estämällä "turhemmista" paikoista lämmönhukkaa.

Minulla on erikseen säärystimet ja vielä paksut lampaanvillasukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia. Melkein aina. Ohuet merinovillaiset on mukavat minulla Suomen kesässäkin...

Vierailija
4/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda pipoa. Pään kautta haihtuu eniten, ja elimistö yrittää säästää lämpöä estämällä "turhemmista" paikoista lämmönhukkaa.

Minulla on erikseen säärystimet ja vielä paksut lampaanvillasukat.

Joo, en todella unohda. En kyllä ikinä uneksikaan ulos menemisestä talvella ilman pipoa.

Ap

Vierailija
5/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia sukkia ja villasukkia. Olen itse ajatellut hankkia kenkiin jotkut eristävät pohjalliset.

Vierailija
6/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapohjalliset

Vierailija
7/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutta merinovillasukkaa alla ja päällä perus villasukat, kunnon talvikengät villavuorella. Toppavaatetus muuten, jos enempi pakkasta niin villapaitaa ja villasäärystintä lisäksi, varsinkin jos pitää seisoskella paikoillaan. Liikkeellä olo auttaa ettei jäädy niin nopeasti. Kädet on itselläni hankalimmat, en ole löytänyt vielä tarpeeksi lämpöistä rukkasia tai hanskoja

Vierailija
8/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nro7 lisää vielä että kengissä oltava tilava lesti (ei siis kuitenkaan liian isot) että ilmaa jää mukavasti väliin lämmittämään. Liian tiukat/pienet kengät on varpaiden tappaja, varsinkin talvella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä