Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset niin usein halventavat miehiä peniksen pienestä koosta? Mitä hävettävää siinä on?

Vierailija
31.01.2018 |

Miksi pienen peniksen pitäisi automaattisesti olla jotenkin nolo asia? Selittäkää, naiset.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iso, pitkä mies, niin normaali penis näyttää valitettavasti ainakin levossa pieneltä. Tästä hieman nuorena tuli turhia paineita otettua. Olen kuitenkin ollut suht tyytyväinen omaani. Ei iso, mutta ei ihan nysvelökään. Kun ikää on jo 50, niin ero tulee siinä, että vielä toimii ihan mukavasti ja kestävästi. Sitäpaitsi tällainen sopusuhtainen mahtuu näppärästi moneen paikkaan ja tilanteeseen ;) Onhan se tietenkin mahdollista, että joku on minunkin elämän aikana jäänyt jotain vaille. Oletan siltikin, että ihmisenä olemisen ominaisuuksilla, hyvällä mielikuvituksella ja ennakkoluulottomuudella olen saattanut parin-kolmen sentin puuttumisen pystyä takomaan :)

Vierailija
42/43 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit genitaalit ovat kooltaan erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mies, jota rakastaa niin ei tulisi mieleen halveerata asiasta, jolle hän ei voi mitään. En näe että penis on jotenkin "erillään" miehestä, tuntuisi että halveksuisi ja loukkaisi koko ihmistä ja ihmisyyttä koska se on niin arka paikka kaikille miehille jos tuollaisesta kommentoi. Ei miehen penis ole naista varten luotu. Naisten olisi kasvettava naisiksi tässä asiassa ja lopettaa prinsessaleikit ja minä minä-asenne... Olen siis nainen ja nautinto ei ole korreloinut koon kanssa ollenkaan kokemuksen mukaan. Aina voi löytää keinoja toistensa tyydyttämiseen sekä fyysisellä että fiilis tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi