Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko 1-vuotias pärjää syömättä?

16.04.2006 |

Meillä ei vaan yksinkertaisesti syödä yhtikästä mitään enää... Reilu viikko on nyt tapeltu ja annettu periksi 3h välein. Maitoa ja mehua kyllä lipitettäisiin vaikka ja kuinka, mutta lautaselta/lusikasta ei syödä mitään. Pari kertaa olen saanut illalla syömään puuron kun kuljen lusikan kanssa perässä. Mutta pelottaa että syödäänkö meillä sitten enää koskaan syöttötuolissa, kun annetaan periksi niin helposti, ja syötetään leikin keskellä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa 1v tienoilla ravinnon tarve laskee. (Tietämykseni perustuu ihan omaan kokemukseen omasta ja muiden lapsista..) Meidänkään poika, joka on huonoruokainen ollut aina, söi tosi huonosti 1-v tienoilla. Yritäpäs antaa jotain " uutta" ruokaa ja sormiruokaa. Leivän paloja, hedelmää ym. jos lusikoiminen ei kiinnosta. Ymmärrän tunteen, että jotain pitäs saada lapsen suuhun ainakin illalla ja olen " syyllistynyt" itse samaan lusikka kädessä perässä kulkemiseen;) Kyllä se ruoka taas alkaa maistua, usko pois.

Vierailija
2/2 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika kieltäytyi 1v1kk syömästä (mitä nyt muutaman lusikallisen maisteli) ja minä syyttelin milloin hampaita ja milloin mitäkin..... Kunnes mies antoi pojalle eteen lautasellisen janssoninkiusausta. poika söi sen ahmien ja kiljui lisää =D

Hölmö äiti kun en tajunnut, että vika olikin siinä " vauvamosossa" jota koetin pojalle syöttää........ Siitä päivästä lähtien on poika syönyty samaa ruokaa meidän kanssa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla