Vain Elämää- tähdet 2018
Mitä mieltä olette kattauksesta? Itse tykkään kovasti.
Omat suosikkini ovat haippiradion Tykki ja Terhi Kokkonen
Kommentit (72)
Vain Danny on kiinnostava. Mä en kestä niitä Sanin Spedekävelyjä ja voi rähmä-otsaan läpsyjä!! Tollo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vain Danny on kiinnostava. Mä en kestä niitä Sanin Spedekävelyjä ja voi rähmä-otsaan läpsyjä!! Tollo nainen.
Sanilla on ohjelmaan paljon hittimateriaalia Aikakoneen ajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanilla on ohjelmaan paljon hittimateriaalia Aikakoneen ajoilta.
Ihan sama kunhan lopettais sen spedeilyn.
Iltalehdessä olikin jo neljä ihmistä ehtinyt laittaa negatiivista kommenttia asiasta Facebookin kautta, tyypillistä.
Vaikuttaa kattauksen perusteella tylsältä kaudelta, vähän kuin Anna Puu tai Anna Abreu -kaudet, mitkä olivat omasta mielstäni tylsiä. All Stars kausi jäi itseltäni kokonaan väliin, koska ei kiinnostanut kuulla samoja tyyppejä uudestaan.
Sani on mielenkiintoinen ja pidin Aikakoneesta, eikä Sanista olla kuultu vähään aikaan. Ultra Bran biiseistä tehdyt versiot kiinnostavat. Happoradio on omaan korvaani jotenkin korni, mutta ehkäpä muiden laulamina biisit aukeavat paremmin, koska sanoitukset ovat kuitenkin ihan ok toisinaan tällä bändillä.
Danny on ollut julkisuudessa aina ja varsinkin viime aikoina. Hänen versioistaan tehdyt biisit kiinnostavat myös.
Kasmir ei hirveästi kiinnosta ja onko sillä edes niin paljon biisejä tai varsinkaan hittejä kaikille muille artisteille laulettavaksi? Mira Luodin omia biisejä en ole kai kuullut yhtäkään ja PMMP:n tarina on kuultu jo Paulan kautta, joten aika turhake. Ellei sitten luvassa ole jotain paljastuksia liittyen esim. Paulan diivamaisuuteen ...
Arttu Wiskari on pyörinyt noissa realityissä jo ihan tarpeeksi. Toisaalta voi tuoda ohjelmaan rentoutta ja hauskuutta, jotenkin normaalilta vaikuttava tyyppi. Monet sanoituksista on myös merkityksellisiä, vaikka olenkin jo niiden taustat kuullut (esim. Tuntematon sotilas).
Katson ensimmäisen jakson ainakin. Ei pahin artistikokoonpano mutta ei paraskaan.
Nää espanjassa kuvatut kaudet on yleensä täynnä tällaista ”jämä” porukkaa. Ei nyt hirveästi nappaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti!
Ton paskan piti loppua allstars-kauteen..
Allstars 2 -kausi:
artisti veikkauksia?
Terhi, Sani, Danny...heidän takiaan aion katsoa. Tai paremminkin kuunnella, minkälaisia esityksiä heidän tutuista biiseistään kehitetään.
Terhi ainoa josta edes vähän pidän, mutta en niin paljon että haluaisin kuulla jaksollisen elämäntarinoita siltäkään.
Vähän pakolla kasatulta jengiltä vaikuttaa, jämäpaloja tosiaan.
En aio katsoa.
Minua kiinnostaa, kaikki on minusta mielenkiintoisia. Dannylla on pitkä ura ja 60-luvun kappaleet hyviä. Tykkään myös Arttu Wiskarista, hänen versioitaan muiden kappaleista odotan innolla.
Luulin, että tämä ohjelma loppuisi jo, mutta paskat. Näköjään tehdään viimeiseen asti, kunnes ketään ei enää kiinnosta ja katsojaluvut romahtavat.
Ainoa mikäa arveluttaa on Dannyn taipumus "omia" ohjelma omakseen. Olen katsonut useamman ohjelman, missä Danny oli vain yksi illan vieraista, mutta saatuaan puheenvuoron hän paasasi hartaasti ja pitkään omia muistelujaan ja uraansa ja muut vieraat jäivät aivan syrjään.
Siispä Danny, jos luet tämän viestin täältä Vauvapalstalta, muista antaa myös muille tilaisuus puhua, niin paljon kuin sinulla kerrottavaa olisikin hienon urasi vaiheista. Muutoin odotan ihan mielenkiinnolla niin sinun kuin muidenkin esityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa, kaikki on minusta mielenkiintoisia. Dannylla on pitkä ura ja 60-luvun kappaleet hyviä. Tykkään myös Arttu Wiskarista, hänen versioitaan muiden kappaleista odotan innolla.
Kuulun kanssasi näköjään siihen vähemmistöön jonka mielestä nuo kaikki artistit ovat mielenkiintoisia.
Veikkaan että Mira yllättää positiivisesti tällä kaudella.
Danny on noista kiinnostavin
Onkohan ne koskaan yrittäneet Tapani Kansaa mukaan? Kirka olisi ollut ehdoton vanhoista parroista. Agitproppiporukasta en välitä, joten Terhi Kokkosta en hirveesti odota.
Kukaan ei muista sitä edellistä ulkomailla kuvattua kautta ja tuskin kukaan muistaa tätäkään enää kesällä.
Artistikattaus löytyy
https://www.is.fi/viihde/art-2000005546484.html