Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies huutaa tullessaan

Vierailija
30.01.2018 |

Vai onko hiljaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, onko ketään kotona?!!!

Vierailija
2/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄEVÄÄ TALLOON, suapiko kahavia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on iso tavara kun noin huudetaan!

Vierailija
4/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vain vähän voihkii. Onneksi ei ole aivan hiljaa, koska silloin tuntisin itseni aika huonoksi partneriksi.

Vierailija
5/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet on olleet/tulleet aika hiljaa, lähinnä hengitys kiihtynyt h-hetkellä. Viimeisintä yökumppaniani muistelen lämmöllä usein, kun vietän omaa aikaa... Hän jotenkin niin kiihottavasti raportoi tulemisestaan. =) "Oi hitto sä oot tiukka, nyt mä tuun, mä tuun kovaa, mä tuun niin kovaa"... Huuh, taas alkaa tykyttää tästä muistosta...

Vierailija
6/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKANNA HUO RA! PASKANNA!

Vierailija
7/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet on olleet/tulleet aika hiljaa, lähinnä hengitys kiihtynyt h-hetkellä. Viimeisintä yökumppaniani muistelen lämmöllä usein, kun vietän omaa aikaa... Hän jotenkin niin kiihottavasti raportoi tulemisestaan. =) "Oi hitto sä oot tiukka, nyt mä tuun, mä tuun kovaa, mä tuun niin kovaa"... Huuh, taas alkaa tykyttää tästä muistosta...

Mitens nykyinen miehes sanoo?M35

Vierailija
8/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välill ei pysty sanoo mitää tekee niin hyvää ja toisinaa ei voi huutaa/huokailla ettei herätä muita taloss.M35

Vierailija
9/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huuda, vaan pidätän yleensä hengitystäni/henkeni salpautuu... hieman ennen saatan sanoa, että "mä tuun" ja sen jälkeen sit vaan huohottelen...

Vierailija
10/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ketään vakituista.

Vierailija
11/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huuda, vaan toteaa lakonisesti: Satanenhan se oli?

Vierailija
12/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ketään vakituista.

Onko ketää vaki panoo edes?Mihin yleensä haluut ett miess tulee?Itse haluun laueta pakaroille esim.M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi