Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakaravaossa haavaumaa

Vierailija
30.01.2018 |

Mitä ihmettä pakaravaossa voi olla, peräaukosta noin 5-6cm yläviistossa. On punainen noin 1cm läpimitaltaan. En ole huomannut, että siellä rakkulaa olisi ollut. Mutta sen näköinen, että rakkula olisi puhjennut. Kipeä on liikkeellä ollessa :( Märkärupea? Mutta eikö se leviä helposti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan auttaa? :(

Vierailija
2/9 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko nuolla haavaumaa ja pyllyvakoa yhtäaikaa, njamskis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen kuulleeni että hiivainfektio ainakin voisi aiheuttaa haavaumaa pakaravakoon.

4/9 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhjennut finni? Laita talkkia tai jollei ole niin perunajauhokin käy.

Vierailija
5/9 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla fisteliaukko. Mene näytille sen kanssa, ettei vaiva ainakaan pääse salaa pahenemaan.

Vierailija
6/9 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pelkkä ihovaurio, niin talkkia. Jos ei auta, niin käy lekurissa.

Vierailija
7/9 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet päivässä useita tunteja pyllysi päällä eli istuen tai maaten niin painehaava ja fisteli ovat ne pahimmat vaihtoehdot.  Jos et taas ole niin suihkuta, kuivaa ja suojaa joko bepanthen tai tuo talkki. Toista tämä vaikka aamuin illoin tai aina kun se alue kostuu.

Vierailija
8/9 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama ongelma, aukeaa aina seksin yhteydessä, tai jos ollaan takaapäin niin mun ei tarvitse kuin mennö siihen asentoon niin tunnen kuinka aukeaa. Siellä ihan vaossa ja välillä 5cm pitkäkin ja pirun kipeä. En ole keksinyt ratkaisua, luulen myös jonkin hiivan aiheuttamaksi.

Ei auta talkit sun muut, kokeiltu on. Hetkeksi voi saada pois mutta tulee aina takaisin, joskus niin kipeä että pakaroita ei voi edes "levittää" että sinne saisi jotain bebantenia laitettua.

sinkkivoide on mulla auttanut, kokeile sitä.

Vierailija
9/9 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla sama ongelma, aukeaa aina seksin yhteydessä, tai jos ollaan takaapäin niin mun ei tarvitse kuin mennö siihen asentoon niin tunnen kuinka aukeaa. Siellä ihan vaossa ja välillä 5cm pitkäkin ja pirun kipeä. En ole keksinyt ratkaisua, luulen myös jonkin hiivan aiheuttamaksi.

Ei auta talkit sun muut, kokeiltu on. Hetkeksi voi saada pois mutta tulee aina takaisin, joskus niin kipeä että pakaroita ei voi edes "levittää" että sinne saisi jotain bebantenia laitettua.

sinkkivoide on mulla auttanut, kokeile sitä.

Tuo, että haava on aina hetken aikaa "poissa" mutta aukeaa sitten helposti uudestaan, kertoo minun mielestäni siitä että haava ei missään vaiheessa ole parantunut kunnolla. Kandeiskohan lääkärikäyntiä harkita? Ei terve pylly yksistä doggystyle-sessioista repeä, vaikka meno joskus olisi vähän rajuakin... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän