Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette käyneet Uudessa-Seelannissa!

Vierailija
30.01.2018 |

Tarkoitus varata matka, mutta puntaroin kahden vaiheilla - osaatko lentoliput halvemmalla ja tehdä kaksi vaihtoa, vai pistää puolet enemmän ja päästä perille yhdellä vaihdolla? Kerkeääkö vaihtojen aikana tehdä mitään järkevää?

Mielipiteitä kaivataan! Ja muutenkin kokemuksia ko. maasta turistin silmin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen aina mennyt laivalla Tukholmaa ilman vaihtoa.

Vierailija
2/4 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun matkasta on jo parikymmentä vuotta...

Olen aina matkustanut mahdollisimman nopeasti perille, ja tuolloinkin menin yhdellä koneenvaihdolla (Singapore). Ei ollut kovin montaa tuntia välissä, eli kaupungille en olisi ehtinyt. En varmasti jaksanutkaan. Koko matka vei 24-26 tuntia.

Nyt jos matkustaisin, niin viettäisin pari päivää just Singaporessa, jossa minulla on tuttuja. Kahta koneenvaihtoa en tekisi.

Uusi-Seelanti on varmasti muuttunut näinä vuosina, joten mitään käytännön vinkkejä en osaa antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin ensin Kuala Lumpurin kautta Australiaan, olin siellä pari viikkoa, sitten lensin eteläsaarelle, jossa vuokrasimme asuntoauton. Sillä kiertelimme 10 päivää, lento takaisin Australiaan ja paluu Singaporen kautta.

Vierailija
4/4 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka-aika sinne on pitkä. Haluatko istua uupuneena lentoasemilla ja kyttäillä lähtötauluja vai varaatko muutaman päivän jollekin välilaskupaikalle pieneen pikalomaan ja yöhön tai pariin hotellissa.