Apua! Voiko haitallista??!! Miehellä on hiusvahat 24/7 päässä! Laittaa illalla suihkun jälkeen uudet :0
Eli käyttää hiusgeeliä ja laittaa sitä aina iltaisin!
Käy illalla suihkussa ja pistä heti suihkun jälkeen hiukset kuntoon eli laittaa vahat ja kampaa!
Eli hänellä on hiuksissa geeliä 24/7 mutta ainoastaan iltaisin vartin suihkun ajan hiukset saavat "levätä" ..
Mies on tehnyt näin nuoruusvuosista saakka!
Haitallista,?
Kommentit (14)
No onko sillä tukka päässä, niin kuin nuorena? Antaa laittaa vaan jos ei ala raja karkaaman.
Niin no on on olemassa paljon hiusystävällisempiäkin tuotteita kuten parturiliikkeissä myytävää pomanaa, mutta jos miehesi haluaa kaljuuntua läträämällä halvoilla hiusvahoilla niin siitä vaan.
Ap, hiukset ovat kuollutta ainetta.Päänahka voi kärsiä mutta hiukset eivät mitään lepoa tarvitse koska ovat kuollutta solukkoa kuten kynnetkin.
Vierailija kirjoitti:
Ällöä
Tämä minullekin tuli ensimmäisenä mieleen. Sama kuin itse naisena pakkeloisin heti suihkun jälkeen uudet meikit naamaan sekä hajuvedet päälle ja muhisin niissä sitten seuraavat 24h.
Mun miehellä taas on pitkä tukka ponnarilla sliipattuna ja hiuslakalla viimeisteltynä ja se ei pese kuin kerran vko/2vko:ssa tukkansa. Joka kerta kun on lähössä jonnekin niin sliippaa vedellä ja mättää uuden lisäkerroksen lakkaa. Onko tuo haitallista?
Lähinnä se ällöä että leviää tyynyyn ja siitä naamaan ja se että harvemmin lakanoita vaihdetaan joka päivä.
En näkisi mitään ongelmaa jos kuitenkin laittaa vahaa vain hiuksiin, eikä päänahkaan. Hiukset on kuollutta ainetta, joten ei ne siitä ota itseensä, ja nopeasti siihen on kasvanut uudet tilalle. Päänahka voi kylläkin tukkeutua ja se voi haitata hiusten kasvua.
Kunnon suojakerros kirjoitti:
Mun miehellä taas on pitkä tukka ponnarilla sliipattuna ja hiuslakalla viimeisteltynä ja se ei pese kuin kerran vko/2vko:ssa tukkansa. Joka kerta kun on lähössä jonnekin niin sliippaa vedellä ja mättää uuden lisäkerroksen lakkaa. Onko tuo haitallista?
Mahtaa haista tuo pää. Yäk.
On haitallista. Aiheuttaa oksettavaa oloa lähiympäristössä.
No tyynyliinat on varmaan kivassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Up
Hiukset ovat pystyssä vai..??
Vierailija kirjoitti:
Kunnon suojakerros kirjoitti:
Mahtaa haista tuo pää. Yäk.
No hiuslakalle haisee
Up