Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka menette perjantaina lakon vuoksi kävellen töihin, kuinka pitkän matkan kävelette?

Vierailija
30.01.2018 |

Kuinka monta km/suunta ja kävelettekö molempiin suuntiin vai saatteko esim. kyydin toiseen suuntaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen 6,5 kilometriä suuntaansa, kuten aina vesisadetta lukuun ottamatta. Liukuva työaika mahdollistaa vähän myöhemmän aloituksen ja olen tosi virkeä aamuisin ulkoiltuani tunnin. Eikä illalla tarvitse erikseen lähteä lenkille.

Vierailija
22/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 km suuntaansa. Onneksi saan kyydin. Vituttaisi kävellä, eikös perjantaille oo luvattu kylmääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 18 km/suunta ja en valita. Otan kävelyn hyötyliikuntana ja aion herkutella kunnolla sitten illalla, kun on kunnon liikunnat takana.

Mitä helvettiä, meinaat repäistä puolimaratonin 2x päivässä !

Olen tuon 18 km:n kävelijä, tykkään tosiaan kävelystä ja tuon kävelee ehkä noin 3 tuntia suuntaansa. Riippuu sääoloista ja kun on yksittäinen päivä kyseessä ja vielä perjantai eli minulla seuraava päivä vapaata niin ei ole mitenkään vaikea juttu minulle. Kävelen usein pitkiä matkoja.

Oho! Olen kävellyt tänään 23,5 kilometriä ja luulin olevani ainoa "hullu". Luin joskus jutun naisesta, joka käveli Helsingistä Lissaboniin ja toivon joskus tekeväni saman. Toisaalta ennätyksenikin on vain 30 kilometriä päivässä ja moni juoksee maratoneja.

Vierailija
24/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4km suuntaansa mutta kävelen muutenkin aina töihin.

Vierailija
25/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joudun kävelemään, matka on 6 km.

Kyytiä ei ole, ellen onnistu saamaan taksia.

Taksi kannattaa varata ennakkoon. Jos rupeat soittelemaan tuona aamuna, niin myöhäistä on.

Vierailija
26/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8km/suunta. V***u, naurattaa jo valmiiksi. Ei varmaan myöskään ole aurattu.

Vierailija
27/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 metriä. Pidän etäpäivän ja kävelen makuuhuoneesta kahvinkeittimen kautta työhuoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme