Te, jotka menette perjantaina lakon vuoksi kävellen töihin, kuinka pitkän matkan kävelette?
Kuinka monta km/suunta ja kävelettekö molempiin suuntiin vai saatteko esim. kyydin toiseen suuntaan?
Kommentit (27)
Kävelen aina, koska työmatkani on 5min. Toimisto näkyy olohuoneeni ikkunasta.
3km junalle + 3km siitä töihin, kumpaankin suuntaan eli kiva 12km reippailu tulee. Lähtö klo 5:30 aamulla, eipä paljoo huvita.
Noin kilometrin kävelen kuten muinakin päivinä.
Mulla olis 5km. Normaali työmatka on vain 3,5 km, mit juuri tuolloin pejantaina pitää mennä kauemmas.
Minulla on hiukan alle 3 km lähimmälle juna-asemalle. Toivottavasti ei ole kovin kylmä, tuulinen reitti kehän reunalla.
Jos joudun kävelemään, matka on 6 km.
Kyytiä ei ole, ellen onnistu saamaan taksia.
Jos näin joudun tekemään niin noin 6 km suuntaansa.
Aamulla saan kyydin, iltapäivällä edessä 5 km reippailu pakkasessa. No, hyväähän tuo vaan tekee.
Noin 18 km/suunta ja en valita. Otan kävelyn hyötyliikuntana ja aion herkutella kunnolla sitten illalla, kun on kunnon liikunnat takana.
kävelen vajaa 2km juna-asemalle ja menen sitten junalla yhden pysäkin eteenpäin. Työpaikka onneksi ihan aseman vieressä. Matka-aika on oikeastaan sama kuin että menisin normaalisti bussilla, pitääkin katsoa jos ottaisi tavaksi :D hyvää hyötyliikuntaa
Mies sattuu olemaan lakkolainen, joten lainaan hänen autoaan. Muuten menisin kyllä 5-7 km:n matkat pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Noin 18 km/suunta ja en valita. Otan kävelyn hyötyliikuntana ja aion herkutella kunnolla sitten illalla, kun on kunnon liikunnat takana.
Mitä helvettiä, meinaat repäistä puolimaratonin 2x päivässä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä, meinaat repäistä puolimaratonin 2x päivässä !
Olen tuon 18 km:n kävelijä, tykkään tosiaan kävelystä ja tuon kävelee ehkä noin 3 tuntia suuntaansa. Riippuu sääoloista ja kun on yksittäinen päivä kyseessä ja vielä perjantai eli minulla seuraava päivä vapaata niin ei ole mitenkään vaikea juttu minulle. Kävelen usein pitkiä matkoja.
Menen omalla autolla. Kuten aina.
Sinkkumies