Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä ns. "paremman väen" edustaja, joka vietät aikaasi AV:llä, mikä on ammattisi?

Vierailija
30.01.2018 |

Kyselen johtuen tästä toisen ketjun kommentista av palstalla aikaa viettäviin lääkäreihin:

"No en nyt usko syynä varsinaisesti olevan se, että ihmiset kuvittelisivat lääkärien viettävän vapaa-aikansa vain omaan ammattiin liittyvien juttujen parissa. Mutta koska lääkärit kuitenkin yleensä mielletään ns. "paremman väen" edustajiksi, niin siksi moni ei usko, että heitä kovin yleisesti kiinnostaisi tuhlata vapaa-aikaansa tämänkaltaisen palstan matalaotsaisia ja lapsellisia juttuja lukemalla."

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itse asiassa kerran monta vuotta sitten kävi niin, että roikuin jollain löysällä palstalla ja kysyttäessä myönsin olevani lääkäri. No, yksi tyyppi otti minut hampaisiinsa ja raportoi Suomen Lääkäriliittoon, että täällä roikkuu palstalla valelääkäri. No, Lääkäriliiton toiminnanjohtaja sanoi, että ihan valelääkäriltä kuullostaa, juu!!

Soitin sitten hyvälle tutulleni sinne liittoon, että olisi diagnooseissaan nettilääkäreistä hieman varovaisempi, että minä entinen opiskelukaverisi se täällä vain roikun vapaalla ja kirjoitan puuta heinää. Oli nolona, ja minua otti päähän.

Vierailija
22/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankinjohtajanainen. Vietän täällä ajoittain pitkiäkin aikoja iltaisin jos sattuu hyviä ketjuja :D Luulenpa että palstan tarjoama viihde ja joidenkin fiksujen palstalaisten nasevat kommentit ovat loistavaa vastapainoa arkityön aivokuormalle.

Sen verran pitää sanoa, että saatan tarkoituksella alkaa lukea jotain äärimmäisen tyhmää aloitusta ja mielessäni tehdä vertailua kuinka moni on kyseisen ap:n kanssa samaa mieltä ja kuinka moni osoittaa järkevyyttä (siis minun mielestäni) olemalla eri mieltä.

Olen siis paikalla puhtaasti viihteen ja osittain myös empiirisen tutkimuksen vuoksi, harvoin kommentoin mitään. Paitsi tähän oli pakko :)

En usko, että olet. Et osaa käyttää edes pisteitä ja pilkkuja. Eikä pankinjohtajat käytä ":D" olet joku 25v av-mamma joka on tullut raskaaksi teininä, mutta on päättänyt tulla tänne pätemään. 

Ihan odotin, että joku puuttuu hymiöihin! :D Tämäkin on loistojuttu, koska mediassa on kerrottu, että tutkimusten mukaan hymiöitä käyttävää ihmistä ei oteta vakavasti. Minä käytän hymiöitä jopa työssäni, koska PIDÄN niistä ja olen nuori ja iloinen ihminen. Ja myöskin rikkoakseni tuota myyttiä hymiöitä käyttävän ihmisen älyllisistä lahjoista. Minä todistan oman pätevyyteni sitten ihan muilla seikoilla.

Ja pahoittelut kun en oikolukenut tekstiä ennen lähetystä, voi olla että pilkutuksessa tuli jokunen virhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja.

Vierailija
24/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa työ vaatii aivoja kuormittamattomat harrastukset. 😂

Vierailija
25/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietohallintojohtaja.

Vierailija
26/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies täälläkin. Käytän myös hymiöitä :D Vastailen niihin mikä kiinnostaa, harvoin aloitan itse keskusteluja. Ja virheellisiä oikeudellisia juttuja korjailen aina kun näen niitä.

Vierailija
27/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja_N32 kirjoitti:

Opettaja täällä, ikää 32 v

Raskas työ vaatii raskaat huvit?

Vierailija
28/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankinjohtajanainen. Vietän täällä ajoittain pitkiäkin aikoja iltaisin jos sattuu hyviä ketjuja :D Luulenpa että palstan tarjoama viihde ja joidenkin fiksujen palstalaisten nasevat kommentit ovat loistavaa vastapainoa arkityön aivokuormalle.

Sen verran pitää sanoa, että saatan tarkoituksella alkaa lukea jotain äärimmäisen tyhmää aloitusta ja mielessäni tehdä vertailua kuinka moni on kyseisen ap:n kanssa samaa mieltä ja kuinka moni osoittaa järkevyyttä (siis minun mielestäni) olemalla eri mieltä.

Olen siis paikalla puhtaasti viihteen ja osittain myös empiirisen tutkimuksen vuoksi, harvoin kommentoin mitään. Paitsi tähän oli pakko :)

Pakko tähän kertoa, että minä ja useat muutkin osataan multipeukuttaa.

Ja itse trollaan peukuttamalla ylös kaikista oudoimpia aloituksia, aloittelen itsekin niitä välillä ja peukutan sitten sitä aloitusta.

Tiedän, että monet tekee omasta mielestään ns. empiirista tutkimusta suomalaisista ja mielipiteistä täällä, mutta täällä on jonkun verran meitä trolleja myös....

Tiedän, halvat huvit jne. mutta naurattaa ihan liikaa, kun ajattelen juuri sunlaisia ihmisiä "närkästymässä" suomalaisten tyhmyydestä...

Vierailija
29/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntijohtaja

Vierailija
30/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomi ja ammattiploggaaja :)

Vierailija
31/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokirurgi + korkeimman oikeuden tuomari.

Vierailija
32/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

Minulle itse asiassa kerran monta vuotta sitten kävi niin, että roikuin jollain löysällä palstalla ja kysyttäessä myönsin olevani lääkäri. No, yksi tyyppi otti minut hampaisiinsa ja raportoi Suomen Lääkäriliittoon, että täällä roikkuu palstalla valelääkäri. No, Lääkäriliiton toiminnanjohtaja sanoi, että ihan valelääkäriltä kuullostaa, juu!!

Soitin sitten hyvälle tutulleni sinne liittoon, että olisi diagnooseissaan nettilääkäreistä hieman varovaisempi, että minä entinen opiskelukaverisi se täällä vain roikun vapaalla ja kirjoitan puuta heinää. Oli nolona, ja minua otti päähän.

KUULLOSTAA? Ei hyvänen aika...

Vierailija
33/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja.

En usko, että kansanedustajat uskaltautuvat tänne koska täältä voi löytyä suoraa palautetta poliitikkojen ja päättäjien toiminnasta. Voi tulla paha mieli kansalaispalautetta lukiessa.

Jos olisin diktaattori niin määräisin kansanedustajille pakkokikyilynä AV:n lukemista puoli tuntia päivässä.

Vierailija
34/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselen johtuen tästä toisen ketjun kommentista av palstalla aikaa viettäviin lääkäreihin:

"No en nyt usko syynä varsinaisesti olevan se, että ihmiset kuvittelisivat lääkärien viettävän vapaa-aikansa vain omaan ammattiin liittyvien juttujen parissa. Mutta koska lääkärit kuitenkin yleensä mielletään ns. "paremman väen" edustajiksi, niin siksi moni ei usko, että heitä kovin yleisesti kiinnostaisi tuhlata vapaa-aikaansa tämänkaltaisen palstan matalaotsaisia ja lapsellisia juttuja lukemalla."

"Paremmasta väestä" puhuminen kuulostaa tosi luotaantyöntävältä enkä koe kuuluvani sellaiseen. Mutta jos lääkärin ei uskota palstailevan, niin ei kai sitten myöskään tohtorin tutkinnolla varustetun päällikön kuten minä. Käväisen täällä suunnilleen päivittäin.

Vierailija
35/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltenopettaja ja utelias kuin mikä. Siksi pyörin täällä palstalla. Uskon, että ihmiset kirjoittavat tänne syvimpiä tuntojaan, kun kerran saavat nimettöminä kirjoittaa. Provot ovat asia erikseen. Välillä saa nauraa kovasti, koska osalla kirjoittajista on selvästi sana hallussa. Välillä taas iskee epätoivo, että ovatko ihmiset oikeasti niin ahdaskatseisia ja pahantahtoisia toisia ihmisiä kohtaan. Ja en todellakaan ajattele edustavani mitään parempaa väkeä, kunhan halusin kommentoida sinänsä kiinnostavaan ketjuun..

Vierailija
36/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eräässä suuressa firmassa projektimanagerina. Projektina siis kaupan kassalaite jota manageroin itsekseni

Vierailija
37/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori

Vierailija
38/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hauska, että lakimies kommentoi virheellisiin lakiasioihin.

Itse olen vakuutusyhtiössä töissä, joten aina pakko kommentoida, jos virheellistä tietoa vakuutusyhtöistä. Eihän se fakta sinänsä ketään varmaan kiinnista, mutta automaattinen tapa.

En kyllä ole parempaa väkeä, mutta joka tapauksessa, käyn täällä viikottain.

Vierailija
39/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies. En ole "parempaa väkeä" vaan valkokaulusköyhälistöä.

Vierailija
40/44 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajajayrittäjä, mies. Löysin tämän palstan aika hiljattain. Hyvää ja harmitonta viihdettä.