Ei jumalauta, vaihdettiin yhden harrastuksesta tutun miehen kanssa puhelinnumeroita
Molemmin puolin ollut flirttiä ilmassa ja nyt päästiin sen verran eteenpäin että vaihdettiin numeroita ja ollaan viestitelty muutamana päivänä. Olen kiinnostunut ja mies selvästi myös. Paitsi että tänään tuli kikkelikuva. Arvaatte varmaan että fiilikset meni. En ole laittanut miehelle mitään viestiä kuvan jälkeen ja todella ahdistaa törmätä häneen taas tällä viikolla. Miten tästä selviää?
Kommentit (533)
Vierailija kirjoitti:
Molemmin puolin ollut flirttiä ilmassa ja nyt päästiin sen verran eteenpäin että vaihdettiin numeroita ja ollaan viestitelty muutamana päivänä. Olen kiinnostunut ja mies selvästi myös. Paitsi että tänään tuli kikkelikuva. Arvaatte varmaan että fiilikset meni. En ole laittanut miehelle mitään viestiä kuvan jälkeen ja todella ahdistaa törmätä häneen taas tällä viikolla. Miten tästä selviää?
Ei jumalauta. Mulla näkyy tän ketjun kohdalla ifolorin Yllätä kuvalahjalla! - mainos. :D
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisessa tilanteessa olin ja sanoin, että ei kiitos. Niele pettymys ja jatka eteen päin. Mieheen suhtaudu neutraalisti, onhan tilanne nolo hänellekin. Reppana kun yritti ilahduttaa sinua näyttämällä kuvan kyrvästään. Ihan kuin pieni poika, joka esittelee äidilleen ylpeänä, hei äiti, katso.
Ja äidin asemaan nainen siinä ajautuu, miettimään reppanaa ja tämän kesken jäänyttä kotikasvatusta. Se ei ole läheskään niin seksikästä kuin miehet kuvittelee.
Ilmeisesti heikkolahjaisilla miehillä tavallinen toimintatapa. Minullekin eräs mies tarjoutui lähettämään kuvansa suvunjatkovälineestään. Sentään kysyi lupaa. Vastasin, etten halua, sillä näen niitä riittävästi työssäni valkotakkisena. Hämmentyi pahan kerran, sillä vastauksena oli ainoastaan kysymysmerkki.
Miehet ovat niin ylpeitä kaluistaan , ovat jämähtäneet " Äiti kato mun pippelii!"-asteelle.
Ja sitten murjotetaan, kun potentaalinen vaimoehdokas ei otakaan pöksyt märkinä taksia alleen kun saa varoittamatta kuvan kusiletkusta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti heikkolahjaisilla miehillä tavallinen toimintatapa. Minullekin eräs mies tarjoutui lähettämään kuvansa suvunjatkovälineestään. Sentään kysyi lupaa. Vastasin, etten halua, sillä näen niitä riittävästi työssäni valkotakkisena. Hämmentyi pahan kerran, sillä vastauksena oli ainoastaan kysymysmerkki.
Kuvitteli omalla kuvallaan kyrpänsä näkemisen toki tekevän sulle eroa muiden kyrpien näkemiseen 😂😂😂
Minä puolestani ihmettelen, että haluaako mies todellakin enää/vielä tavata naamatusten. Itse en (miehenä siis) haluaisi. :>
Provo?
Mitä, etkö kiihottunutkaan jäykästä elimestäni? T: Karate"kaverisi"
Ihme juttu...eikö se ollut tarpeeksi öljytty, vaikka mikä siinä oli vikana?
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä kikkelikuvissa sitten on kamalaa? Onko penis itsessään epäkiihottava ylipäänsä missä tahansa nähtynä, eli onko penis epäviehättävä? Vai johtuuko turn off siitä että kuva tulee nimen omaan yllättäen ja pyytämättä?
Riippuu vähän missä vaiheessa suhdetta/deittailua kuva tulee. Jos on vasta viestitelty ei-seksuaalissävytteisesti eikä mitään fyysistä kontaktia ole ollut niin onhan kikkelikuvien lähettäminen merkki huonoista sosiaalisista taidoista. Ja jos on liikenteessä seksin perässä niin asian voisi ilmaista hienovaraisemminkin kuin lähettämällä kikkelikuvia. En voi puhua kaikkien naisten puolesta mutta kyllä se kiihottuminen vaatii muutakin kuin miehen varustuksen näkemisen.
Vierailija kirjoitti:
Eti netistä joku ruma mulkun kuva ja viestitä sille , että mullakin on.
Tai sitte joku susiruma klitoriskuva.
157 jatkaa vielä. Jos miehellä ei ole pelisilmää/sosiaalisia taitoja sen vertaa, että ei tajua olla lähettämättä kikkelikuvia niin ei se ennusta kovin hyvää mahdollisen seksielämän kannaltakaan. Seksissä kun pitäisi pystyä ottamaan huomioon myös toisen toiveet ja sanaton viestintä eikä jyräämään minä-minä asenteella.
mesetin joku vuosi sitten monta viikkoa eräältä foorumilta muka kristityn naisen kanssa, joka oli todella kaunis, mutta sitten hän alkoi lähttelemään jotain alastonkuvia ihmisistä, ja jotenkin tajusin että tämä nainen on liian kevytkenkäinen ja peruin viime tilassa tapaamisen
oli sitten mennyt kaverini kanssa tapaamiseen ja yhtäkkiä ottanut häneltä suihin, tämä paljastui vasta myöhemmin vaikka kaveri ensin kielsi
sellainen nainen, venäläinen
Musta tuntuu erikoiselta, että tollanen kuva tulis ilman mitään siihen suuntaan vihjailevaa. Taisi mennä keskustelut eri mirkkujen kanssa miehellä vähän sekaisin :)
Lähetä ap takaisin kuva kakkaisesta pyllynreiästä tai menkkaisesta värkistä. ..
AfrikasTribesChillingMike kirjoitti:
mesetin joku vuosi sitten monta viikkoa eräältä foorumilta muka kristityn naisen kanssa, joka oli todella kaunis, mutta sitten hän alkoi lähttelemään jotain alastonkuvia ihmisistä, ja jotenkin tajusin että tämä nainen on liian kevytkenkäinen ja peruin viime tilassa tapaamisen
oli sitten mennyt kaverini kanssa tapaamiseen ja yhtäkkiä ottanut häneltä suihin, tämä paljastui vasta myöhemmin vaikka kaveri ensin kielsi
Upea nainen, olisiko mahdollista saada puhelinnumeroa tai jotenkin muuten yhteistietoja?
Täällä joku vastaaja hämmästeli tiukkapipoista ajattelua, koska mieltymyksiä on erilaisia. Joo, niin on, mutta kyllä kertoo pelisilmän puutteesta jos omat mieltymykset tuodaan julki ENNEN kun ollaan vasta tutustumisvaiheessa.
Mulla on "pervo" mies ja tiedän hänen mieltymyksensä ja ne on mulle erittäin ok. Ei kuitenkaan välttämättä olisi mun mies jos olisi lyönyt ns. tiskiin koko arsenaalin mieltymyksistään heti tapailuvaiheessa. Tuossa vaiheessa moni nainen on kiinnostunut juurikin siitä tutustumisesta ja siitä onko hyvä tyyppi jonka kanssa voisi olla pidempäänkin. Kyllä itsekin miettisin mitä tyypin päässä liikkuu kun lähes kättelyssä lävähtäisi kuva kalusta.
Jos taas haluaa että ko. kuvat tuottaa nopeasti tulosta, niin sitten kannattaa mielummin etsiä se nainen sellaiselta foorumilta josta varmemmin tietää että toimii, eikä kokeilla random harrastusmirkun kohdalla ja vain nolata itsensä.
hehe. Naisten ikuinen ällötyksen aihe. Siltikin annatte miehen survoa nuijaa sisäänne. Onks toi jotenkin naisellista ällötellä kaikkea ihan normaalia?
niinpä niin :) kirjoitti:
hehe. Naisten ikuinen ällötyksen aihe. Siltikin annatte miehen survoa nuijaa sisäänne. Onks toi jotenkin naisellista ällötellä kaikkea ihan normaalia?
Sillon ko sitä "antaa survoa" niin sen näkee ihan omasta tahdosta ja muulloinkin yleensä tilanteissa, joissa voi itse hallita haluaako sitä katsoa vai ei.
Hei ap, en lukenut koko ketjua, joten ehkä olet jo saanut saman neuvon, jonka antaisin sinulle.
Näytä siellä harrastupiireissä sitä' kuvaa kaikille ja kerro myös keneltä sen sait:DDDDD
Joku taisi myös puolustella äijää sanomalla, että netissähän on vaikka kuinka paljon peniksen kuvia, MUTTA en ole kyllä nähnyt yhtäkään, koska niitä pitää sieltä hakea ja ne eivät hyppää silmille ja kukaan ei tiedä kenen vehkeitä ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
AfrikasTribesChillingMike kirjoitti:
Upea nainen, olisiko mahdollista saada puhelinnumeroa tai jotenkin muuten yhteistietoja?
Kertooko tarina mitä yllätyssuikkari maksoi?
Samanlaisessa tilanteessa olin ja sanoin, että ei kiitos. Niele pettymys ja jatka eteen päin. Mieheen suhtaudu neutraalisti, onhan tilanne nolo hänellekin. Reppana kun yritti ilahduttaa sinua näyttämällä kuvan kyrvästään. Ihan kuin pieni poika, joka esittelee äidilleen ylpeänä, hei äiti, katso.