Ei jumalauta, vaihdettiin yhden harrastuksesta tutun miehen kanssa puhelinnumeroita
Molemmin puolin ollut flirttiä ilmassa ja nyt päästiin sen verran eteenpäin että vaihdettiin numeroita ja ollaan viestitelty muutamana päivänä. Olen kiinnostunut ja mies selvästi myös. Paitsi että tänään tuli kikkelikuva. Arvaatte varmaan että fiilikset meni. En ole laittanut miehelle mitään viestiä kuvan jälkeen ja todella ahdistaa törmätä häneen taas tällä viikolla. Miten tästä selviää?
Kommentit (533)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuosta ahdistumaan. Mies pelasi juuri itsensä ulos jatkosta.
Julkaise se kuva lähettäjään viittaavilla tiedoilla.Ei sitä kuule kiinnostanut alun alkaenkaan. Ei miehet ihan noin tyhmiä ole.
Sinkkumies
Juuri näin. Mies olisi ollut kiinnostunut pelkästä panosuhteesta. Peniksen kuvalla saa häädettyä ne joilla on jotain romanttisia parisuhdehaaveita.
Juurikin näin. Ripustautujat, pesänrakennusvietttinsä riivaamat asuntovelka-lapsiperhehelvetistä haaveilevat, ja biologisen kellonsa tikityksestä huumaantuneet hormonihöyryäjät saa parhaiten, selkeimmin ja kätevimmin siivilöityä helvettiin yhdellä kyrpäkuvalla. Jos mies haluaa pelkkää maitoa, niin minkä helvetin takia hänen kannattaisi ostaa aina koko lehmä navettoineen?
Jotkut naiset tajuavat homman juonen ja ovat siinä mukana sekä myös pitävät siitä. Kyrpäkuvasiivilän läpi ne saa kuitenkin rivakasti seulottua esiin.
Aamen. Iso peukku tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisessa tilanteessa olin ja sanoin, että ei kiitos. Niele pettymys ja jatka eteen päin. Mieheen suhtaudu neutraalisti, onhan tilanne nolo hänellekin. Reppana kun yritti ilahduttaa sinua näyttämällä kuvan kyrvästään. Ihan kuin pieni poika, joka esittelee äidilleen ylpeänä, hei äiti, katso.
Haha, naiset kuvittelee aina olevansa niin nokkelua näiden vastauksiensa sekä ajatuksenjuoksunsa kanssa. Totuushan on se, että mies vain testasi naista, shit test.
Aina yhtä hauskaa kun palstanaiset kuvittelevat olevansa miehiä älykkäämpiä, vaikka jo historiakin todistaa toisin.
Yritä sinä nyt vaan hyväksyä, että munan kuvien lähettäminen pyytämättä on vaan suunnattoman typerää. Ja josoikeasti luulet että tuossa kyse oli shit testistä, niin olet kyllä todella pihalla...
Olen nainen mutta palstanaisten vajaavaisuus naurattaa joka kerta. Ja raukat vielä kuvittelevat olevansa jotenkin nokkelia näine letkautuksineen, ei jeesus :D
Ja nyt se sitten hätääntyi, kun tajusikin että häntä on vedätetty eikä toisin päin, et kelpaa muuksi kuin panoksi, vieläkään. *alahuuli väpättää*
Miten se munan kuvan lähettäminen liittyy panoksi kelpaamiseen, kun sen kuvan lähettämisen jälkeen se mies ei enää kelpaa panoksi?
Tuon edellisen kirjoittaja ei kelpaa panoksi eikä suhteeseen:D siksi täällä muka naureskelee muille.
Ja niinpä.
Ja mistähän tämän "totuuden" vetäisit? Harmittaako, kun miehet ei ole kiinnostuneita senkään vertaa että haluaisivat tunkea vehkeensä sisääsi, saati sitten että toteuttaisivat lapsellisia romanttisia haaveitasi parisuhteesta, ja joudut pettymään kuvia saatuasi aina uudelleen ja uudelleen?
Se, mikä naurattaa, on palstamammojen äärimmäinen naiivius ja kuvitelma siitä, että miehet ovat heidän alapuolellaan - täällä sitten "säälittelevät miesvauvoja" ja teeskentelevät, kuin heidän epäkiinnostuksensa olisi miehille suurikin menetys. Ainahan sitä voi noita voimaantumisfantasioita harjoittaa. Tämä ei tietääkseni liity millään tavalla omaan rakkaus- tai seksielämääni, johon tuossa lapsellisessa "Niinpä" -kommentissasi puutuit.
Menehän luomaan taas uusi miesv*hakeskustelu.
Osu ja upposi siis!:D koitahan rauhoittua, minulla ei ole hätää. Minulla on jo mies, joka työntelee jotain mielellään sisälläni ja olemme kihloissa. Hänkin ymmärsi sen, että ei dicpiccejä lähetellä naisille, koska se on alentavaa ja huonos käytöstä.
Varmaan väsynein fraasi koko palstalla, koittaisit muru keksiä jotain uutta joskus. Ja samaan kastiin menee myös toinen virkkeesi, joka todistaa vain yhden asian; sinä itse olet hermostunut, ja pakottava tarve koittaa lynkata kanssasi eri mieltä olevat alas ;)
En edelleenkään ole sanonut dickpiceistä mitään puoltavaa. Joten miksiköhän hyökkäsit kimppuuni? Taitaa kihlaus olla purkautumassa, kun noin kiukuttaa? Ai niin, eihän sellaista edes ole. On vain pieni ikkuna Vantaan yksiössäsi, sieltä kajastava betoniseinä, läppäri sekä sinä ja raivosi.
Muruttelu = todellakin osui ja upposi :DD. -eri-
Juu, "eri" indeed. Olepa varovainen niiden hymiöiden kanssa.
Mikä minua olisi estänyt kommentoimasta omana itsenäni jos olisin tuo kirjoittaja :).
Vierailija kirjoitti:
Muistan pitkän ketjun täältä, kun joku nainen kertoi lähetelleensä useita "tuhmia" kuvia miehelle ja tämä ei ollut noteerannut niitä vastauksella ja lopulta oli vastannut ilkeästi, niin mies tietysti haukuttiin täällä idiootiksi, kun tuolla lailla alentaa naisen itsetuntoa.
Joo muistan saman. Sitä uhrautumisen määrää " kun nainen kerrankin uskaltautuu tuollaiseen ja haluaa vain miellyttää miestä".
Ja ajatelkaapa, jotkut täällä kehottavat ostamaan miehelle synttärilahjaksi sellaisen jutun, että nainen ostaa itselleen uudet alusvaatteet. Eli että synttärilahjaksi miehelle seksitörkyä naisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisessa tilanteessa olin ja sanoin, että ei kiitos. Niele pettymys ja jatka eteen päin. Mieheen suhtaudu neutraalisti, onhan tilanne nolo hänellekin. Reppana kun yritti ilahduttaa sinua näyttämällä kuvan kyrvästään. Ihan kuin pieni poika, joka esittelee äidilleen ylpeänä, hei äiti, katso.
Haha, naiset kuvittelee aina olevansa niin nokkelua näiden vastauksiensa sekä ajatuksenjuoksunsa kanssa. Totuushan on se, että mies vain testasi naista, shit test.
Aina yhtä hauskaa kun palstanaiset kuvittelevat olevansa miehiä älykkäämpiä, vaikka jo historiakin todistaa toisin.
Yritä sinä nyt vaan hyväksyä, että munan kuvien lähettäminen pyytämättä on vaan suunnattoman typerää. Ja josoikeasti luulet että tuossa kyse oli shit testistä, niin olet kyllä todella pihalla...
Olen nainen mutta palstanaisten vajaavaisuus naurattaa joka kerta. Ja raukat vielä kuvittelevat olevansa jotenkin nokkelia näine letkautuksineen, ei jeesus :D
Ja nyt se sitten hätääntyi, kun tajusikin että häntä on vedätetty eikä toisin päin, et kelpaa muuksi kuin panoksi, vieläkään. *alahuuli väpättää*
Miten se munan kuvan lähettäminen liittyy panoksi kelpaamiseen, kun sen kuvan lähettämisen jälkeen se mies ei enää kelpaa panoksi?
Tuon edellisen kirjoittaja ei kelpaa panoksi eikä suhteeseen:D siksi täällä muka naureskelee muille.
Ja niinpä.
Ja mistähän tämän "totuuden" vetäisit? Harmittaako, kun miehet ei ole kiinnostuneita senkään vertaa että haluaisivat tunkea vehkeensä sisääsi, saati sitten että toteuttaisivat lapsellisia romanttisia haaveitasi parisuhteesta, ja joudut pettymään kuvia saatuasi aina uudelleen ja uudelleen?
Se, mikä naurattaa, on palstamammojen äärimmäinen naiivius ja kuvitelma siitä, että miehet ovat heidän alapuolellaan - täällä sitten "säälittelevät miesvauvoja" ja teeskentelevät, kuin heidän epäkiinnostuksensa olisi miehille suurikin menetys. Ainahan sitä voi noita voimaantumisfantasioita harjoittaa. Tämä ei tietääkseni liity millään tavalla omaan rakkaus- tai seksielämääni, johon tuossa lapsellisessa "Niinpä" -kommentissasi puutuit.
Menehän luomaan taas uusi miesv*hakeskustelu.
Osu ja upposi siis!:D koitahan rauhoittua, minulla ei ole hätää. Minulla on jo mies, joka työntelee jotain mielellään sisälläni ja olemme kihloissa. Hänkin ymmärsi sen, että ei dicpiccejä lähetellä naisille, koska se on alentavaa ja huonos käytöstä.
Varmaan väsynein fraasi koko palstalla, koittaisit muru keksiä jotain uutta joskus. Ja samaan kastiin menee myös toinen virkkeesi, joka todistaa vain yhden asian; sinä itse olet hermostunut, ja pakottava tarve koittaa lynkata kanssasi eri mieltä olevat alas ;)
En edelleenkään ole sanonut dickpiceistä mitään puoltavaa. Joten miksiköhän hyökkäsit kimppuuni? Taitaa kihlaus olla purkautumassa, kun noin kiukuttaa? Ai niin, eihän sellaista edes ole. On vain pieni ikkuna Vantaan yksiössäsi, sieltä kajastava betoniseinä, läppäri sekä sinä ja raivosi.
Muruttelu = todellakin osui ja upposi :DD. -eri-
Juu, "eri" indeed. Olepa varovainen niiden hymiöiden kanssa.
Mikä minua olisi estänyt kommentoimasta omana itsenäni jos olisin tuo kirjoittaja :).
Hymiöhuutis?
Koska olet kyseinen kirjoittaja ja haluat antaa lisäboostia ja kannatusta omille surkeille kommenteillesi.
Miehenä täytyy todeta, että on todella lapsellista lähetellä dickpiccejä ellei toinen osapuoli ole niitä erikseen pyytänyt ja ollaan esimerkiksi parisuhteessa.
M30
Te kuvien lähettelijät sitten oikeilla treffeilläkin ilmeisesti kaivatte pilin ulos pöksyistä ja esittelette sitä virnuillen, siivilöidäksenne tosikot pois?
Vierailija kirjoitti:
Te kuvien lähettelijät sitten oikeilla treffeilläkin ilmeisesti kaivatte pilin ulos pöksyistä ja esittelette sitä virnuillen, siivilöidäksenne tosikot pois?
Niinpä taitavat tehdä. Onneksi tuollaisesta käytöksestä voi joutua jopa vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut naisesta, joka ei tykkää peniksestäni.
t. mies25 yläleuka ja 317 alapeukkua. Mieltymyksesi blokkaa 92,7% naisista pois. Mahtaa olla haastavaa löytää kumppani.
Pieni haaste tekee hyvää. Pääasia on, että on primaa tavaraa eli parhaat 73/1000 joukosta.
Lisään vielä, että minä en itse arvosta dickpicien lähettämistä, mutta tajuan miesten ajatuksen sen takana, toisin kuin palstamammat, jotka kuvittelevat että he ovat asemassa sääliä näitä miehiä. Kun se ei mene niin, vaan mies on siinä se jolla on ohjukset naiseen, ei toisin päin. Miestä ei kiinnosta, dumppaatko hänet saman tien. Ne miehet, jotka lähettävät näitä kuvia, kyllä saavat seuransa jostain muualta. Täysin ujot kilttikset tuota ei nimittäin harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies25 yläleuka ja 317 alapeukkua. Mieltymyksesi blokkaa 92,7% naisista pois. Mahtaa olla haastavaa löytää kumppani.
Pieni haaste tekee hyvää. Pääasia on, että on primaa tavaraa eli parhaat 73/1000 joukosta.
Ne horoimmat siis 1000 joukosta, onneksi olkoon;)
Itse en kelpuuttaisi tuollaista naista, pitää olla laatua.
Naiset haluaa oikeasti juuri sitä, mikä täällä kielletään. Se on niin nähty ja koettu. Lähetin yhden 20 sekunnin runkkausvideon sähköpostin kautta naiselle, jossa heitin lopuksi sen naisen valokuvan päälle mällit. Pääsin jo 2 päivän päästä upottamaan makkaraa onkaloon :-)
En oo koskaan munakuvaa saanut, mutta tuskin se sais mua hermostumaan enkä yäunia menettäisi. Miehelle se olis kyllä moimoi.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että minä en itse arvosta dickpicien lähettämistä, mutta tajuan miesten ajatuksen sen takana, toisin kuin palstamammat, jotka kuvittelevat että he ovat asemassa sääliä näitä miehiä. Kun se ei mene niin, vaan mies on siinä se jolla on ohjukset naiseen, ei toisin päin. Miestä ei kiinnosta, dumppaatko hänet saman tien. Ne miehet, jotka lähettävät näitä kuvia, kyllä saavat seuransa jostain muualta. Täysin ujot kilttikset tuota ei nimittäin harrasta.
Vaikka mies olisi kuinka omasta mielestään ohjaksissa saadessaan seksiä pubiruusulta joka antaa kenelle vaan vastaantulevalle tollolle joka ei kunnoita naisia tippaakaan, niin kyllä tollanen munankuvien lähettämien harrastuskavereille herättää kuitenkin sääliä kaikissa muissa paitsi tässä kyseisessä "pariskunnassa". Ja harrastuskavereita häiriköimällä sana leviää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa oikeasti juuri sitä, mikä täällä kielletään. Se on niin nähty ja koettu. Lähetin yhden 20 sekunnin runkkausvideon sähköpostin kautta naiselle, jossa heitin lopuksi sen naisen valokuvan päälle mällit. Pääsin jo 2 päivän päästä upottamaan makkaraa onkaloon :-)
Ja sitten heräsit, edelleen neitsyenä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä voi kuvitella, että on, mutta minulla on niin paljon vientä että voin huoletta dumpata kaikki dickpiccejä lähettävät miehet oli niitä 1 tai 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit, edelleen neitsyenä.
Tai sitten tämä nainen oli sellainen, joka taitaa tykätä kaikkien miesten siemenestä eli tekew jokaisen kanssa näin ja näitä onneksi on harvassa, jakorasia siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mies olisi kuinka omasta mielestään ohjaksissa saadessaan seksiä pubiruusulta joka antaa kenelle vaan vastaantulevalle tollolle joka ei kunnoita naisia tippaakaan, niin kyllä tollanen munankuvien lähettämien harrastuskavereille herättää kuitenkin sääliä kaikissa muissa paitsi tässä kyseisessä "pariskunnassa". Ja harrastuskavereita häiriköimällä sana leviää.
Minä ole juurikin tehnyt niin, että näytin kuvan kaikille ja viestin myös:D siinäpähän sai aika naurut se miekkonen sitten ja vieläkin hän on tosi nolona tapahtuneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo paha ole. Normaalinäköinen nainen painaa Tinderissä kuvan perusteella sydäntä vain noin kerran 50 eli prosentti on noin 2% ja tämä siis pelkästään ulkonäön perusteella tapahtuva karsinta, kun ei vielä tiedetä yhtään toisen tapoja, eleitä, luonnetta ja maneereja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pariskunta?
Ja edelleenkään, miestä ei kiinnosta dumppaako hänet yksi nainen yhden dickpicin takia, niitä naisia kyllä näillä miehillä riittää, jotka kokevat kalunsa kuvaukselliseksi.
En tiedä mitä viestilläsi oikein tarkoitat, mutta tuo ei ollut minun viestini vaikka kyllä allekirjoitan sen.