Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tatskatun työntekijän kanssa pakko työskennellä? Ahdistun

Vierailija
30.01.2018 |

Olen palvelualalla. On yksi mies, sanottakoon Peku. Hänellä on tatuointeja käsissä ja niskassa ja muista paikoista en onneksi tiedäkään... Olen tämän Pekun kanssa usein samassa vuorossa. Pahaa tekee. Olen esteettisesti herkkä. Tekee pahaa. En kuitenkaan voi peittää silmiäni.

Onko minulla laillinen oikeus olla tekemättä töitä samassa vuorossa hänen kanssaan? Mieluiten niin, että Peku joutuu buukkaamaan vuoronsa uusix sen mukaan, miten itse olen ensin valinnut vuorot. Juristii???

Eräs femme

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas taas...

Ehkä kannattaisi vaihtaa työpaikkaa, jos noin pahaa tekee. 

Vierailija
2/11 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vapaasti irtisanoutua, uusia tulijoita on jo jonossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

esteettisesti herkkä XD vaikka tämä provo onkin (ja vielä paska sellainen) niin sanottakoot, että juuri tällaisten tapausten ahdasmieliset ihmiset hyötyvät eniten siitä että altistuvat erilaisuudelle ja viettävät aikaa kaikenlaisten ihmisten kanssa. huomaat pian, että tatuoinnit (tai muukaan esteettinen ts. pinnallinen seikka) ei määritä ihmistä ja että ainut jonka täytyy kuviossa muuttua olet sinä ja asenteesi. aivan samoin olisi hyvä että rasistien ja homofoobikoiden yms. pareiksi tulisivat sellaisia tyyppejä joita nämä herkkikset "pelkäävät". henkistä kasvua tarvitaan!

Vierailija
4/11 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnkuva sen vaatii Pekun täytyy työnantajan pyynnöstä mahdollisesti peittää tatuointinsa joko hihoilla tai meikillä työvuoron ajaksi. Kun Peku kuitenkin saa olla siellä töissä sinua lukuunottamatta rauhassa, niin työnkuva tuskin on sellainen johon tatuoinnit eivät millään muotoa sopisi.

Vierailija
5/11 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteettisesti herkkä? Sanoisin ennemmin ennakkoluuloinen. Pelkäät Pekun olevan taparikollis-huumehis-satanis-mitävielä? Leimat on vaan pintaa...

Vierailija
6/11 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esteettisesti herkkä XD vaikka tämä provo onkin (ja vielä paska sellainen) niin sanottakoot, että juuri tällaisten tapausten ahdasmieliset ihmiset hyötyvät eniten siitä että altistuvat erilaisuudelle ja viettävät aikaa kaikenlaisten ihmisten kanssa. huomaat pian, että tatuoinnit (tai muukaan esteettinen ts. pinnallinen seikka) ei määritä ihmistä ja että ainut jonka täytyy kuviossa muuttua olet sinä ja asenteesi. aivan samoin olisi hyvä että rasistien ja homofoobikoiden yms. pareiksi tulisivat sellaisia tyyppejä joita nämä herkkikset "pelkäävät". henkistä kasvua tarvitaan!

Kiitos, aivan näin! Apua mitä liioittelua ap:lta!

Vierailija
7/11 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sulla on oivallinen tilaisuus kehittää itseäsi paksunahkaisemmaksi ja henkisesti voimakkaammaksi ihmiseksi. Lyöt laudalta sun henkisen pahoinvointisi ja kohtaat silmästä silmään sen tosiasian että toisella on tatskat, kivat tai rumat ja sanot itsellesi, että mitä v**** väliä ja jatkat työntekoa, etkä jää tuijottamaan. Toisen tuijottelu on sitä paitsi epäkohteliasta.

Vierailija
8/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laillista oikeutta? Vastatkaa

AP

Vierailija
9/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei. Sinun vaatimuksesi sitä paitsi ovat lainvastaisia

Vierailija
10/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei.

Vierailija
11/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole laillista oikeutta! Ihan sama, jos vaikkapa miespappi kieltäytyisi työskentelemästä naispapin kanssa. Siihenkään ei ole perustetta. Jos työnantaja ei ole vaatinut peittämään tatuointeja, niin sinulla ei ole mitään perustetta.