Mies ei halua viettää aikaa kanssani. Ero?
Mies istuu kaiken vapaa-aikansa tietokoneella, kavereidensa kanssa. Hän ei ole kiinnostunut ollenkaan yhteisestä ajasta. Hoidan kaikki kotityöt poikkeuksetta. Olen yrittänyt jo 2 vuotta turhaan saada aikaa itselleni. Seksikään ei häntä kiinnosta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä edes etsi täydellistä parisuhdetta vaan normaalia ja toimivaa ja sellaista missä sinua rakastetaan, arvostetaan ja kunnioitetaan omana itsenäsi. Sano se äidille ja siskolle ja käske sitten kerrankin pitää turvat tukossa.
Mutta eron jälkeen älä edes etsi epätoivoisesti uutta miestä. Vedät epätoivoisena hulluja puoleesi jotka haistaa uhrin!
Opettele ensin rakastamaan ja arvostamaan itseäsi niin sen jälkeen olet valmis tasa-arvoiseen suhteeseen.
Ei itsestä tykkäämiseen ja hyvää itsetuntoon mitään isää tarvita. Menneisyys on mitä on ja sillä mennään. Hyväksy faktat. Rohkeasti uutta kohti.
Täysin samaa mieltä!
Pitää vain uskaltaa elää omaa elämäänsä! Yksin eläminen voi olla voimaannuttavaa kun huomaa että pärjää ja osaa ilman että vetää perässään miestä jolle on itsestäänselvyys ja ihan sama.
Älä kysele lupaa sukulaisilta. Tuskin hekään sinulta lupia kyselevät omaan elämäänsä.
Ethän sinä edes jää tyhjän päälle jos on työ ja ystäviäkin. Aloitat vielä vaikka uuden harrastuksen tai teet muita kiinnostavia asioita. Olet vasta 23v. niin eikö olisi kiva olla vapaa, itsenäinen ja itse vastuussa omasta onnestaan. Pelasta itsesi kun vielä voit sillä ei sitä kukaan muu tee.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa täysin mun edelliseltä suhteelta! Mies vaan pelas eikä halunnut tehdä mitään muuta ja oletti että teen ruoan ja siivoan aina.(niin teinkin) . Tosin hän kielsi minua pitämästä hauskaa kavereiden kanssa koska oli erittäin mustasukkainen, joten vietin aika paljon aikaa yksin katsellen kun hän pelasi...
Kärsin siinä suhteessa 2 vuotta kunnes sitten jätin hänet vaikka tuntui aivan hirveeltä.
Löysin uuden miehen kuitenkin elämääni joka haluaa viettää kanssani aikaa ja tehdä asioita kanssani paljon Ja olen erittäin onnellinen!
Maailman paras päätös oli jättää exä!
Puhu paljon kavereiden kanssa, kyllä ne sua tukee kaiken keskellä etkä jää yksin.Tsemppiä sulle päätöksees!
Saanko kysyä minkä ikäinen olet? Ti olit kun erosit? Kiitos vastauksesta. :)
Eroa ja tee töitä itsesi kanssa. Yksinjäämisen pelon sisällään voi myös voittaa. Voimia! ✨
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä edes etsi täydellistä parisuhdetta vaan normaalia ja toimivaa ja sellaista missä sinua rakastetaan, arvostetaan ja kunnioitetaan omana itsenäsi. Sano se äidille ja siskolle ja käske sitten kerrankin pitää turvat tukossa.
Mutta eron jälkeen älä edes etsi epätoivoisesti uutta miestä. Vedät epätoivoisena hulluja puoleesi jotka haistaa uhrin!
Opettele ensin rakastamaan ja arvostamaan itseäsi niin sen jälkeen olet valmis tasa-arvoiseen suhteeseen.
Ei itsestä tykkäämiseen ja hyvää itsetuntoon mitään isää tarvita. Menneisyys on mitä on ja sillä mennään. Hyväksy faktat. Rohkeasti uutta kohti.
Kiitos vastauksesta, kumpa oma äitinikin antaisi jotai vastaavia ohjeita ja tsemppauksia. Olisi turvallisempaa jos olisi perhe tukena.
Sinusta saa kuvan että olet sellainen kiltti pieni reppana joka pelkää omaa varjoaankin. Et kai halua olla sellainen tai antaa sellaista kuvaa itsestäsi. Voima on sinussa sisällä. Se on kuule mahtava tunne kun alkaa oikeasti elää omaa aikuisen naisen elämää ilman että hakee hyväksyntää äidiltä, siskolta ja mieheltä. Et ole täällä vain miellyttämässä muita! Nyt vaan reippaasti kohti uusia iloja ja pettymyksiä...sitä se elämä on eikä saa jäädä maahan potkittavaksi makaamaan.
Onhan se helpompaa jos olisi perhe tukena ja turvana mutta usein näin ei ole. Joskus voi olla hyvä perhe mutta he vain ovat liian lähellä nähdäkseen mikä on vialla ja peilaavat omia pelkojaan ja toiveitaan muihin.
Elämä on ennenkaikkea valintoja. Jotkut valinnat onnistuu ja jotkut ei. Huonot valinnat pitää vain hyväksyä ja jatkaa eteenpäin viisastuneena.
Mokaaminen on sallittua. Ja muita ei voi muuttaa...vain itseään voi muuttaa jos haluaa. Minulle oli vapauttavaa taas hyväksyä itseni sellaisena kuin olen ja olen nykyään armeliaampi itselleni. Muiden mielipiteistä enää paljoa välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae apua jos olet läheisriippuvainen jolle kelpaa vaikka mikä ukko kunhan se vain on olemassa.
Olen hakenut apua, siitä vain ei ollut apua. Isäni lähti ennen kuin synnyin, olen vain kerran nähnyt hänet. Teki selväksi kuinka häntä kaduttaa ja harmittaa että olen olemassa. Minulla ei ollut miehenmallia kotona. Arvostus itseeni puuttuu.
kannattaa miettiä haluatko samanlaisen miehen kuin isäsi on.
Älä enää tuhlaa aikaasi, sulta on jo mennyt 2 vuotta elämästäsi hukkaan. Jätä se.
No herramunretaleet jätä nyt se jätkä. Eihän tosta ole mihinkään. Miks naiset on niin tolloja että suostuvat...pakko vasn olla joku vaikka se ois ihan peestä! Huonot suhteet kyllä opettaa olemaan yksin...ja nauttimaan yksinolosta kun ei mee energiaa siihen että miettii miks toinen sitä ja tätä..ahdistuuhan semmosesta! Hyvä.on ihmisen opetella olemaan ittekseen!;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa täysin mun edelliseltä suhteelta! Mies vaan pelas eikä halunnut tehdä mitään muuta ja oletti että teen ruoan ja siivoan aina.(niin teinkin) . Tosin hän kielsi minua pitämästä hauskaa kavereiden kanssa koska oli erittäin mustasukkainen, joten vietin aika paljon aikaa yksin katsellen kun hän pelasi...
Kärsin siinä suhteessa 2 vuotta kunnes sitten jätin hänet vaikka tuntui aivan hirveeltä.
Löysin uuden miehen kuitenkin elämääni joka haluaa viettää kanssani aikaa ja tehdä asioita kanssani paljon Ja olen erittäin onnellinen!
Puhu paljon kavereiden kanssa, kyllä ne sua tukee kaiken keskellä etkä jää yksin.Tsemppiä sulle päätöksees!
Saanko kysyä minkä ikäinen olet? Ti olit kun erosit? Kiitos vastauksesta. :)
Olen 24v nytten ja olin silloin 20vuotias :)
Puhu paljon kavereiden kanssa, kyllä ne sua tukee kaiken keskellä etkä jää yksin.
Tsemppiä sulle päätöksees!