Työttömät trampoliinikurssilla
Hui kun jännittää, huomenna meidät viedään kurssilla hyppimään trampoliineilla. En ole koskaan ennen hyppinyt. Miten pitäisi valmistautua? Kokeileminen on kuulema pakollista, koska vuorosta on jo maksettu.
Kommentit (88)
Kuka korvaa jos joku jantteri loukkaantuu siellä?
Voitko saada saikkua, jos pompahdat ohi ja murrat jonkin jäsenen?
Kuka poliitikko omistaa tuon kurssin järjestävän firman? Sipilä?
Entä jos on niin vajaakuntoinen ettei pysty?
Mä en ymmärtänyt tuota bloggaajan pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Miten trampoliini auttaa työllistymään?
Sen mielenterveyttä tukevaa toimintaa. Terve ja reipas ihminen jaksaa hakea ahkerammin töitä.vai miten se että käyt joka ilta juoksemassa 8 kilometrin lenkin auttaa sinua tekemään töitä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka poliitikko omistaa tuon kurssin järjestävän firman? Sipilä?
Kuka omistaa nämä tähän asti turhan panttina lojuneet trampoliinit?
Minun työttömäni vietiin jonglöörauskurssille. Oikeasti, eikä ollut mikään yhden päivän kurssi.
Liekö hyödyllinen taito nyky-yhteiskunnassa? Itse olen onneksi opetellut nuorena heittelemään kolmea palloa, riittänee minulle...
Pompompom luoksesi kumipallona pompin.
Vierailija kirjoitti:
Kurssin järjestäjä työllistyy samoin trampoliinien omistaja. Tärkeintä on kuitenkin se, että kummankin taskuun saadaan kätevästi siirrettyä valtion verovaroja.
Vierailija kirjoitti:
Voitko saada saikkua, jos pompahdat ohi ja murrat jonkin jäsenen?
Sitä varten on olemassa vastuuvapautuslomake.
Mikä paikkakunta? Löytyykö kurssi netistä? Voisin olla kohderyhmää seuraavalle kurssille. Haluan muuttaa työttömyystrampoliinin perässä.
Jos olet synnyttänyt tai jo vähän iäkkäämpi nainen niin muista käydä pissalla ennen pomppimista, pomppiminen voi aiheuttaa lirahtelua jos on siihen yhtään taipumusta.
Toi on kyllä noloo. En hyppis trampalla, jos 20 kurssikaveria nauraa vieressä.
Herranjumala mitä pelleilyä. Juuri tämänlainen toiminta pitäisi karsia yhteiskunnastamme pois. Tuosta ei ole hyötyä kuin järjestävälle yritykselle.
Vierailija kirjoitti:
Trampoliini on uusi normaali.
Näin on. Tästä lähtien jokainen työtön joutuu ensimmäisen kuukauden aikana hyppimään trampoliinilla.