Voiko laiha ja pitkä mies olla seksikäs? Mitä muuta pitää olla, että kelpaa naisille?
Kommentit (35)
Mies kysyy -tekstin perässä oleva hymiö ihmetyttää.
Kumpaa kuuluu epäillä, mies-tietoa vai kysymistä?
Mun ex-mies oli 182 cm pitkä ja todella laiha. Hän oli laiha luonnostaan, ei siis syömishäiriöinen tms. Ja paras seksikumppani mitä mulla on koskaan ollut. Muutenkin kiltti ja hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko ap jotain seksikästä? Esim. lentopalloa tai soittamista?
Seksikkäitä harrastuksiani ovat pianonsoitto, PC-pelit, jalkapallo sekä romanttiset elokuvat. Kelpaako? :)
Itse käyn kuumana pitkiin ja laihoihin nörttimiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyy -tekstin perässä oleva hymiö ihmetyttää.
Kumpaa kuuluu epäillä, mies-tietoa vai kysymistä?
Olen iloinen mies. :) En mikään tuppisuu mörökölli. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies oli 182 cm pitkä ja todella laiha. Hän oli laiha luonnostaan, ei siis syömishäiriöinen tms. Ja paras seksikumppani mitä mulla on koskaan ollut. Muutenkin kiltti ja hyvä mies.
Oli? Exäni jätti minut, koska olin liian laiha ja kertoi löytäneensä paremman. :(
Rahaa/omaisuutta riittävästi ja olla hyvin palkatussa työssä, mielellään esimies tai johtaja.
Hyvät puhtaat valkoiset hampaat ja vahva tukka päässä.
Avoin ja antelias luonne.
Tietysti voi. Mun silmään kaikki miesmallitkin on pitkiä ja laihoja. Eiköhän niitä moni nainen pidä komeina.
Mieluummin laiha kuin lihava, ja pituus on tietysti aina plussaa.
Paras on pitkä ja hoikka mies, jolla on kuitenkin hiukan lihasta, ei kuitenkaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli? Exäni jätti minut, koska olin liian laiha ja kertoi löytäneensä paremman. :(
Siis oli laiha ainakin silloin kun seurustelimme. En tiedä onko laiha vieläkin, koska en ole nähnyt häntä pariinkymmeneen vuoteen. Meidän suhteemme päättyi hänen aloitteestaan ja toiveestaan. Itse koin eron hyvin tuskallisena.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa/omaisuutta riittävästi ja olla hyvin palkatussa työssä, mielellään esimies tai johtaja.
Hyvät puhtaat valkoiset hampaat ja vahva tukka päässä.
Avoin ja antelias luonne.
Antelias rahan suhteen? Eikö sopivan pihi olisi parempi?
Voi olla jos on yhtään karismaa! Ei minusta pitkä ja laiha ole mitenkään "ruma" lähtökohtaisesti...
t. pieni ja hieman pyöreä nainen
Jotkut tykkää fillarointivartalosta. Lääkärit on usein sellaisia.
PC-pelit harrastuksena olisi minulle turnoff
Laihuus ei ole kovin miehekästä, mutta ei se haittaa jos luonne paikkaa. Ja tiedän tällaisia laihoja miehiä, jotka luonteeltaan ovat kuitenkin tosi vahvoja ja miehekkäitä. Oon ihastunut itseäni pienempään monesti. Ja ite olen 175/60
Riippunee ihmisestä. Minun mieheni on kyllä myös fyysisesti voimakas, vaikkei mikään lihaskimppu olekaan.
t. nro 18