Onko liian myöhäistä alkaa lukemaan pääsykokeisiin??
Kommentit (6)
Muuten varmaan riippuu siitä, kuinka paljon luettavaa on, kuinka paljon voit käyttää aikaa lukemiseen ja kuinka nopea olet omaksumaan tietoa.
Itse luin pääsykokeisiin varmaan vain pari viikkoa samalla kun valmistelin yo-juhlia. Toista kirjaa en edes lukenut kokonaan, ja silti pääsin sisään. Pääsin siis todella vähällä.
Luin itse pari vuotta sitten ja lähtötaso oli korkea koska olin opiskellut jonkun verran tilastotiedettä jo + hakenut lääkikseen joten IFA oli tuttua kamaa. Aloin lukea about näillä tienoilla sitten. Sisään pääsin.
Mutta jos kaikki toi kama on ihan vierasta sulle niin kyllä on myöhäistä, tähtää ensi vuoteen.
Tiedän, että tehtävä ei ainakaan ole helppo ja siksi mietin " kannattaako" edes aloittaa. Tilastomatikkaa olen lukenut puolikkaan kurssin verran valtsikassa... Ja välikokeesta pääsin läpi, tosin välttävästi. Matikkapäätä on jahka motivaatiota löytyy. Ehkä kokeilen.
Kiitos asiallisista vastauksista ja mukavaa kevättä!!!
- Ap
Ainakin kun itse pyrin pari vuotta sitten niin aikaa oli todella vähän tehtävien tekemiseen ja olisi ollut hyödyksi jos sen oisin pystynyt hahmottamaan paremmin. Tosin siis sisään pääsin silti eli kyllä siellä selviää! Lukuonnea!
t: sama kun aiemmin
kun täällä pyörit.